AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Har vært gift i mange år. Pluss et forhold etter at jeg synes jeg hadde vært singel lenge nok. Har ingen grunn til å tro at verken dem eller tidligere kvinner har vært utro. Om det skulle være noen så måtte det vært hun siste. Men allikevel, jeg synes jeg leser og hører om utro kvinner "overalt". Jeg vet neimen om jeg orker å utsette sjela mi for noe sånt. Et brudd er ille nok om det ikke skal handle om sånt også. Har verden gått helt av hengslene? Det frister ikke i det hele tatt... Tar jeg feil? Anonymkode: 1f5e6...3bc
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli De fleste kvinner jeg kjenner er ikke og har ikke vært utro. Tror man bare hører mest om mennesker som gjør gale ting. Vi kvinner må forholde oss til å stadig høre om menn som er utro, voldelige, voldtar, dreper sine partnere, med mer, og likevel beholde tro på at de fleste menn er bra mennesker. Menn bør klare det samme angående kvinner. Det er i hovedsak ditt liv du ødelegger ved å tro vondt om kvinner generelt. Anonymkode: 164b0...b88 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De fleste kvinner jeg kjenner er ikke og har ikke vært utro. Anonymkode: 164b0...b88 Du mener at utro kvinner forteller til andre at de er utro? Anonymkode: 8715d...67e 1
Virrevirrevapp Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Det kan jo kvinner også si, at det finnes menn som er utro så hvorfor ta sjansen? Eller for den saks skyld, det finnes menn som aldri har opplevd utroskapen men likevel er veldig referat for drt, så hvorfor starte et forhold når man er trofast om man uansett blir mistrodd?
Irak Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært gift i mange år. Pluss et forhold etter at jeg synes jeg hadde vært singel lenge nok. Har ingen grunn til å tro at verken dem eller tidligere kvinner har vært utro. Om det skulle være noen så måtte det vært hun siste. Men allikevel, jeg synes jeg leser og hører om utro kvinner "overalt". Jeg vet neimen om jeg orker å utsette sjela mi for noe sånt. Et brudd er ille nok om det ikke skal handle om sånt også. Har verden gått helt av hengslene? Det frister ikke i det hele tatt... Tar jeg feil? Anonymkode: 1f5e6...3bc Utro kvinner overalt? Hmmm....🤔 Det var nytt for meg... De fleste kvinner jeg kjenner (inkludert meg selv) er trofaste mot sin partner, og går ikke bak ryggen dems. Hvor har du dette ifra?
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Du mener at utro kvinner forteller til andre at de er utro? Anonymkode: 8715d...67e Jeg har en venninne som var utro og fortalte meg det. Tror ikke hun kommer til å gjøre det igjen. Hun har lært. Om de kan oppleve å ikke bli dømt nord og ned av andre mennesker, så er det utrolig hva man kan få vite av mennesker som har tillit til deg som person. Det er bare bra synes jeg. Anonymkode: 6ae85...34f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Det handler ikke om kjønn, men moral. Men bare hold deg singel om du vil. Anonymkode: 64185...c25 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Irak skrev (10 minutter siden): Hvor har du dette ifra? Medier og sosiale medier. Anonymkode: 1f5e6...3bc
Irak Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Medier og sosiale medier. Anonymkode: 1f5e6...3bc Det er ikke så veldig representativt... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå