Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et vennepar giftet seg for 1 år siden og har invitert oss på 1-års feiring i utestua med tapas og drinker. Problemet er at jeg orker ikke tanken på å skulle finne på noe med den gjengen der. Vi blir 3 par + ei dame til. Jeg var forlover så jeg «må» komme, men sannheten er at jeg nesten ligger våken om nettene fordi jeg har så lite lyst og blir rett og slett kvalm av tanken. Jeg er veldig innadvent og liker ikke slike sammenkomster så godt fra før av, men denne er en million ganger verre. Venninnen min har giftet seg med en fullstendig dysfunksjonell mann som behandler henne skikkelig dårlig, er frekk og har vært utro flere ganger. Hun ene dama som skal komme har jeg aldri kommet over ens med og hun snakker bare om seg selv og instagramkontoen sin omtrent. Siste jenta som skal komme (som er singel) takler jeg virkelig ikke. Hun prøver seg på alle og nærmest følger etter alle guttene for å få «alenetid» med de. Altså om en fyr sier han skal gå å fylle på glasset på kjøkkenet så kan hun styrte sitt glass for å «måtte» ha påfyll hun også. Og hvis en fyr skal på do, kan hun prøve seg på å bli med dit å. (Gjelder også opptatte menn). Slik er det hele tiden. Hun har også ligget med flere gifte menn og tror hun tenner på det.

Værste med denne dama er at kjæresten min hadde en liten greie med henne før. Ikke noe seriøst, bare litt roting på fest. Jeg stoler på kjæresten min, men jeg er en veldig sjalu person av natur og det knyter seg i magen av tanken på at hun skal vær der, spesielt med tanke på hvordan hun oppfører seg. I tillegg ser jeg for meg at venninnen min (bruden) kommer til å tilbringe mesteparten av tiden med henne, så jeg blir sittende å ikke ha noen å snakke med utenom kjæresten min. Kjæresten er god venn med fler der og har lyst til å dra. Hvordan hadde dere taklet situasjonen? 

Anonymkode: 8763d...aa9

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bit tennene sammen og dra, sjalusi er lite kledelig, men få deg noen nye venner!

Anonymkode: 4212b...a04

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er dere?🫣

Jeg hadde reist, men dratt hjem tidlig også hadde jeg fadet ut de vennskapene der. Herregud for et opplegg 🙄

Anonymkode: 25308...51b

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan du ikke få akutt migrene eller noe annet sånn akkurat på ettermiddagen før dere skal dra? Send mannen og bli hjemme. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er dere?🫣

Jeg hadde reist, men dratt hjem tidlig også hadde jeg fadet ut de vennskapene der. Herregud for et opplegg 🙄

Anonymkode: 25308...51b

Vi er mellom 29-32, selv om 16-17 høres mer troverdig ut🥲

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvordan hadde dere taklet situasjonen? 

Liker du ikke noen av dem? Er det dem eller deg som er problemet?

Anonymkode: e0210...468

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Et vennepar giftet seg for 1 år siden og har invitert oss på 1-års feiring i utestua med tapas og drinker. Problemet er at jeg orker ikke tanken på å skulle finne på noe med den gjengen der. Vi blir 3 par + ei dame til. Jeg var forlover så jeg «må» komme, men sannheten er at jeg nesten ligger våken om nettene fordi jeg har så lite lyst og blir rett og slett kvalm av tanken. Jeg er veldig innadvent og liker ikke slike sammenkomster så godt fra før av, men denne er en million ganger verre. Venninnen min har giftet seg med en fullstendig dysfunksjonell mann som behandler henne skikkelig dårlig, er frekk og har vært utro flere ganger. Hun ene dama som skal komme har jeg aldri kommet over ens med og hun snakker bare om seg selv og instagramkontoen sin omtrent. Siste jenta som skal komme (som er singel) takler jeg virkelig ikke. Hun prøver seg på alle og nærmest følger etter alle guttene for å få «alenetid» med de. Altså om en fyr sier han skal gå å fylle på glasset på kjøkkenet så kan hun styrte sitt glass for å «måtte» ha påfyll hun også. Og hvis en fyr skal på do, kan hun prøve seg på å bli med dit å. (Gjelder også opptatte menn). Slik er det hele tiden. Hun har også ligget med flere gifte menn og tror hun tenner på det.

Værste med denne dama er at kjæresten min hadde en liten greie med henne før. Ikke noe seriøst, bare litt roting på fest. Jeg stoler på kjæresten min, men jeg er en veldig sjalu person av natur og det knyter seg i magen av tanken på at hun skal vær der, spesielt med tanke på hvordan hun oppfører seg. I tillegg ser jeg for meg at venninnen min (bruden) kommer til å tilbringe mesteparten av tiden med henne, så jeg blir sittende å ikke ha noen å snakke med utenom kjæresten min. Kjæresten er god venn med fler der og har lyst til å dra. Hvordan hadde dere taklet situasjonen? 

At det er noe galt med alle tyder på at feilen egentlig ligger hos deg. Jobb med deg selv og bli litt mer imøtekommende med mennesker, tenker det ordner seg da. 

Anonymkode: 814ab...84b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde droppet det. Du vil ikke gå, liker ingen der. Og så ville jeg jobbet med å få meg nye venner. 

Anonymkode: 82474...403

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lyv på deg sykdom. 

Anonymkode: ead40...d88

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

takk for at du deler. Kan du la telefonen din være på slik at du får flere telefoner, og blir i samtale?

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg glatt løyet på meg en omgangsyke! 

Anonymkode: cb6bb...fea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du takler jo ingen av dem... Har du tenkt over hvor mange som kanskje ikke takler deg...

Anonymkode: 7c011...d48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gått , og samtidig bestemt meg  for å finne meg en annen omgangskrets 

Anonymkode: dfc08...817

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oppegående gjeng, høres det ut som...

Anonymkode: 89cf5...067

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her hadde jeg glatt løyet på meg en omgangsyke! 

Anonymkode: cb6bb...fea

Det frister. Men samtidig kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kommer til å sitte hjemme og kose meg vel vitende om at hun dama sannsynligvis kommer til å prøve seg på typen…selv om jeg stoler på han er det en ekstremt ubehagelig følelse og jeg kommer sannsynligvis bare til å sitte hjemme og overtenke x1000 og lure på hva som skjer der…

ts

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Egenskap skrev (2 timer siden):

takk for at du deler. Kan du la telefonen din være på slik at du får flere telefoner, og blir i samtale?

Hm?🤔

Anonymkode: dbbb8...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du kan bli hjemme. Du må få velge selv. 

Anonymkode: 74dea...8d3

Skrevet

forlover har da ingenting med dette å gjøre, den jobben er ferdig. Vil du ikke så går du ikke - punktum. Øv deg på å si nei til ting du ikke vil.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har beskrevet disse så detaljert at det er rimelig sjanse for at noen av de kjenner deg igjen. Du behøver ikke være redd for å finne tema å snakke om for minst en av de kommer til å spørre om du er ofte på KG og vil diskutere din analyse av de andre gjestene slik den har fremkommet her.

Jeg lurer litt på om du er introvert fordi du ikke synes noen andre er bra nok til at du vil bruke tid på de? Kanskje det er bedre å sitte hjemme og lese en god bok?

Anonymkode: 1e433...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du snakke med typen din ang dette løse kvinnemennesket?

Kan du si til han at du har null interesse av å dra dit og at han burde backe deg siden det tydeligvis stinker drama lang vei av de folkene?

Anonymkode: 3f13d...de8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...