Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg reagere på at kompisen min er utro med samboeren? Han fortalte ting som hintet, og bekreftet utroskap. Jeg sa til han at han er smart nok til å vite hva som er rett og galt, men han velger å ikke gjøre det. Og han later som at han ber om råd, men egentlig prøver å finne ut om han har sjans på meg. Så jeg sa til han at det ekke sjans i havet, har han dame, samboer eller hadde vært gift! Så er det nei uansett hvor mye man legger an, uansett hvor god "chemestry" og at det hadde gått "fint"/ville tatt sjansen. Jeg er målløs, dette fant jeg nylig ut av etter å ha vært venn med han i flere år, jeg er så skuffet.

Shoot it! Riv av plasteret og si hva slags tips til hvordan forholde seg til dette. 

Anonymkode: 20314...2f8

Skrevet

Du avslutter vennskapet. 

Anonymkode: eb094...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du avslutter vennskapet. 

Hva om man er i en setting der man må omgås daglig, vennegjeng/jobb. Dette funker ikke. En ting er personlig kontakt på fritiden, men dette går ikke når vi er i samme krets.

Skrevet

Du får si du ikke ønsker å henge med han når han er utro. Klarer folk å ta avstand fra Trump-fans, så klarer man ta avstand fra en utro rasstapp også. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva om man er i en setting der man må omgås daglig, vennegjeng/jobb. Dette funker ikke. En ting er personlig kontakt på fritiden, men dette går ikke når vi er i samme krets.

Da ville jeg fortalt alle det. Særlig samboeren hans. Og likevel kuttet kontakten.

Anonymkode: c3cfa...96f

Skrevet

chemestry 😂

Anonymkode: b9b0f...50e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

chemestry 😂

Anonymkode: b9b0f...50e

Jada, sånne folk sier alt mulig for en sjanse

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare ta avstand og forhold deg nøytral om du absolutt må være i samme rom, hvis han/andre reagerer på det så sier du bare at du syntes det er ukomfortabelt å være rundt han siden han er har vært utro mot samboeren før og nå prøver han seg på deg. Hvorfor beskytte han? Han er ikke kompisen din, bare en ekkel, umoralsk løgnhals som prøver å komme i buksa di. 

Anonymkode: da9d5...e7d

• Liker 2
Skrevet

Kompisen til samboeren min prøvde seg hele tiden på meg, jeg var avvisende og ga tydelig beskjed. Gikk ikke inn. Sa det til samboer, han brydde seg ikke noe særlig🤨

De er fortsatt kompiser, jeg ble en eks.

Har ingen kontakt med verken eks-samboer eller kompisen hans lengre. 

Anonymkode: dd830...063

Skrevet

jeg ville startet ha lange samtaler med patneren hans, blitt skikkelig close og så sagt til han at siden han har fortalt deg så mye og du er litt løsmunnet er det ikke godt å vite hva du kommer til å si til henne nå som dere er så gode venner :P

Anonymkode: 94f7a...767

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vel ikke nødvendig å gjøre noen verdens ting. Syns man det er ubehagelig kan man la den personlige kontakten falme ned til et minimum. Det er ikke nødvendig å forholde seg til alle andres drama hele tiden. 

• Liker 3
Skrevet

Hvordan er forholdet ditt til dama hans?

Jeg ga en kjenning følgende beskjed- du har kun to ting å velge mellom, skal du selv eller jeg fortelle henne hva du holder på med?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 20.21):

Du avslutter vennskapet. 

Ja, for det ville mange damer gjort om det var en venninne som var utro. Ja jøss. Narr meg ikke til å le. 

Anonymkode: 9b209...543

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja, for det ville mange damer gjort om det var en venninne som var utro. Ja jøss. Narr meg ikke til å le. 

Anonymkode: 9b209...543

Jeg kommer nok ikke til å avslutte vennskapet, hans mess ikke min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...