Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en med veldig store åpne øyner, veldig energisk. Tidligere rusmisbruker, er det mulig å se om noen tar feks metadon? Hvordan merker man det? Blir en hyper? 

Anonymkode: bf4ce...40a

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og morfin. Øynene endres. Fra bittesmå pupiller, til store. 

Anonymkode: 1574c...21b

AnonymBruker
Skrevet

Øyene kan bli veldig fikserte dvs de klarer ikke å ha et avslappet blikk. Dette kan gjelde både i forhold til angst og rus...

Kombineres disse to så er det oppskriften på en katastrofe...

Anonymkode: d66fd...36e

AnonymBruker
Skrevet

Metadon gir vel helst små pupiller? 

Anonymkode: 6cd55...fd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Metadon gir vel helst små pupiller? 

Anonymkode: 6cd55...fd0

Ja men øynene virker store? Ekstremt våkent blikk 

AnonymBruker
Skrevet

Det er langt i fra alle som opplever at pupillene endrer seg. Metadon blir man veldig sløv og trøtt av, samme med andre opiater. Enkelte kan bli energiske ved mindre doser opiater, men ikke hyper. Mange får små pupiller og ved store doser skjeler man og «dupper av» hele tiden.

Er man hyper har man gjerne tatt sentralstimulerende. Man kan også bli veldig pratesyk, fokusert og få oppheng på å feks skru på ting lenge. Man kan også bli veldig paranoid, få angst, ikke få sove og til slutt bli psykotisk. Sentralstimulerende gir gjerne store pupiller, men som sagt så gjelder ikke det alle, og mange blander div rusmidler.

Anonymkode: 3cdd3...15e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Amfetamin, mdma, speed, cockain.

Anonymkode: 1574c...21b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, med kokain og amfetamin får du store pupiller, mens du får små med heroin og metadon. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk store pupiller før når jeg tok amfetamin. Det får jeg ikke nå lenger. Synes det er litt rart. Men blir absolutt intens i blikket. Men jeg ruset meg jo hardere før så kan være derfor jeg fikk store pupiller da og ikke nå. Nå ruser jeg meg bare av og til. Som en sprekk. Målet er rusfrihet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...