Gå til innhold

Slikke rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 9.37):

Voff voff. 🐶

Anonymkode: f875a...abd

?

Anonymkode: d02d4...d10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 9.36):

At noen skal putte munnen sin der og slikke det skitneste stedet på kroppen der avføring faktisk kommer ut fra, er så avtennende at jeg har ikke ord. Nei, det hadde jeg aldri tillatt. Hadde ikke orket å kysse den samme munnen igjen etterpå. 

Her lærer vi hele livet hvor viktig det er å være nøye med håndvask og vaske hendene godt etter å ha vært på do, for å unngå å få avføringsbakterier og til som E. coli i munnen og maten via hendene... og så skal en fyr plutselig ligge der og sleike rundt rumpehullet med munn og tunge!?? Nei. Rett og slett avtennende så det holder. Ikke noe for meg.

Hadde aldri tillatt at noen gjør det på meg, og ville definitivt aldri ha gjort det på en mann selv heller.

Anonymkode: c63c3...1eb

helt ufattelig enig

Anonymkode: 833e7...999

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt å bli slikket der og har en kjæreste som er veldig glad i å gjøre det, så det gjør det hele bedre. Er digg fysisk, men tror også det er det mentale som gjør at det er deilig og at han tenner på det, det er litt tabu osv. Enda bedre med klitorisstimuli samtidig synes jeg personlig.
Kunne aldri tenkt meg å gjøre det på noen selv/på typen men det er ikke han interessert i så det går helt fint 😅

Anonymkode: 71ca3...3b7

Skrevet
WeirdLady73 skrev (På 8.7.2025 den 12.14):

Omg det er sååå deilig.

Ja det ligger nok litt mentalt, og kansje forde det ligger litt stigma rundt det …som sagt er vi alle så ulike.

Hvis dette er uvant og man ikke er trygg på seg selv slik at man klarer å slappe av å nyte kan jeg godt forstå mange styrer unna.

Frykten for å ikke å være rein nok, prompe ved uhell, du ikke er shavet f.eks  eller du ikke føler deg trygg på din partner …det kan være så mange faktorer. 

Men ja, jeg personlig elsker det og skulle ønske flere av de jeg har vært sammen med hadde likt det og gjort det på meg 

Sant som du sier, det ligger nok litt stigma i det å slippe en munn og tunge opp i anus, men guuud så deilig det er å slikke damerumper. Ingen grunn til å frykte urenhet promp eller annet, for meg er det bare helt utrolig deilig å slikke smake og nyte henne der bak uansett :)

Skrevet
copro skrev (1 time siden):

Sant som du sier, det ligger nok litt stigma i det å slippe en munn og tunge opp i anus, men guuud så deilig det er å slikke damerumper. Ingen grunn til å frykte urenhet promp eller annet, for meg er det bare helt utrolig deilig å slikke smake og nyte henne der bak uansett :)

Musikk i mine ører gutt 🤪 Bare synd for få gjør det 

Skrevet

Eksen likte å slikke meg i rompa, jeg syns det er deilig. Men frister ikke å slikke en manne rompe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
DinGudinne skrev (1 time siden):

Eksen likte å slikke meg i rompa, jeg syns det er deilig. Men frister ikke å slikke en manne rompe. 

Hvorfor i all verden ikke? Er det bare roseblader og gode dufter ut av ei kjerringrævv, mens danglebæra er kun forbeholdt kara? Dere som er såååå gira på å «smake» og «nyte», dere må nå slafse ivei på hemorider og avføringsrester når dere har sjansen?

Anonymkode: 0cdaa...b85

AnonymBruker
Skrevet

Misunnelse...

Anonymkode: 13856...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...