Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan like det ganske godt dersom det er noe han tenner på.

Hygiene er selvfølgelig enda mer viktig ved denne type aktiviteter.

Jeg ville selv aldri stukket tunga mi oppi en manns rumpe uansett. Men det er jo ikke det du spør om.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir bare vått og ekkelt, ikke digg i det hele tatt. 

Anonymkode: cb878...30f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (12 timer siden):

Vi elsker både å slikke og å bli slikket.

Kunne aldri hatt en partner i dag som ikke liker det.

Tenk å finne den store kjærligheten da, full klaff på ALLE områder, og så får du ultimatet i senga; «hvis du ikke tar og slafser og slurper i deg fra det hårete rompehullet mitt så er det OVER ass!» 💩

Ja, da får det JAGGU meg bare ryke 😅 

Anonymkode: 0cdaa...b85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har vært med damer som har vært litt ivrige under 69 eller facesitting, og kommet i "skade for" at rumpehullet har truffet tunga mi. Disse har da stønnet, og ivrig latt tunga fortsette i dette området. Vanvittig opphissende.

Hele settingen er deilig, tabu, den glatte huden rundt åpningen, det stramme hullet, nytelsen hos den som mottar... mmm.

M56

Anonymkode: 13856...76f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vært med damer som har vært litt ivrige under 69 eller facesitting, og kommet i "skade for" at rumpehullet har truffet tunga mi. Disse har da stønnet, og ivrig latt tunga fortsette i dette området. Vanvittig opphissende.

Hele settingen er deilig, tabu, den glatte huden rundt åpningen, det stramme hullet, nytelsen hos den som mottar... mmm.

M56

Mmmmmmmmmm 💩💩💩🤤🤤

• Nyttig 2
Skrevet

De fleste damer jeg har vært med har likt å bli slikket i rumpa. Ca 90% av de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 9.36):

At noen skal putte munnen sin der og slikke det skitneste stedet på kroppen der avføring faktisk kommer ut fra, er så avtennende at jeg har ikke ord. Nei, det hadde jeg aldri tillatt. Hadde ikke orket å kysse den samme munnen igjen etterpå. 

Anonymkode: c63c3...1eb

Da regner jeg med at du ikke kysser det stedet på kroppen hvor oppkast kommer ut heller.

AnonymBruker skrev (På 7.7.2025 den 9.36):

Her lærer vi hele livet hvor viktig det er å være nøye med håndvask og vaske hendene godt etter å ha vært på do, for å unngå å få avføringsbakterier og til som E. coli i munnen og maten via hendene... og så skal en fyr plutselig ligge der og sleike rundt rumpehullet med munn og tunge!?? Nei. Rett og slett avtennende så det holder. Ikke noe for meg.

Anonymkode: c63c3...1eb

De fleste som slikker hverandre bak er nok rene. Og vet du hva? Jeg tror aldri jeg har hørt om noen som har blitt syke av det så dette med frykt for avføringsbakterier og E.coli kan du nok bare glemme. Det er en standardfrase som bare er tull. Du behøver ikke like å slikke eller bli slikket der bak, men det er stort sett _ikke_ uhygienisk. 

Anonymkode: 4a5c7...b0c

Skrevet
Rosarussen skrev (På 6.7.2025 den 19.19):

Et spørsmål til dere damer der ute. Jeg vet at alle er ikke like, og man har forskjellige preferanser. Men jeg tror vi på generelt grunnlag kan si at kroppens anatomi tilsier at "alle" menn liker å bli sugd, og "alle" damer liker å bli slikket. Ja, jeg vet at alle ikke liker det, men kroppen er utstyrt slik at de fleste nyter godt av dette..

Så til en mer "ekstrem" variant, slikke en dame i rumpa. Dette er det ikke så mange som liker, så jeg lurer på om det skyldes:

1. Det er ikke noe deilig rent fysisk, det er ikke nok følsomhet etc som det er på klitoris/kuken?

2. Det er fysisk ganske godt, men det psykiske gjør at dette bare er ekkelt

Personlig liker jeg å gjøre det, men dama liker ikke at jeg gjør det på henne. Det er litt kleint å snakke om, men reaksjonene når jeg prøver meg tilsier hold deg unna, noe jeg respekterer.

Men jeg skulle likt å vite om det "er digg å bli slikket der", men at "skammen" eller ekkelheten trumfer gleden.

Interessert å høre hva dere damer tenker om tema. Ikke svar: spør dama de, da hadde jeg åpenbart ikke stilt spørsmålet her..

Omg det er sååå deilig.

Ja det ligger nok litt mentalt, og kansje forde det ligger litt stigma rundt det …som sagt er vi alle så ulike.

Hvis dette er uvant og man ikke er trygg på seg selv slik at man klarer å slappe av å nyte kan jeg godt forstå mange styrer unna.

Frykten for å ikke å være rein nok, prompe ved uhell, du ikke er shavet f.eks  eller du ikke føler deg trygg på din partner …det kan være så mange faktorer. 

Men ja, jeg personlig elsker det og skulle ønske flere av de jeg har vært sammen med hadde likt det og gjort det på meg 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Nilb skrev (7 timer siden):

De fleste som har prøvd det, ja. Vi går skjeldent tilbake. Det er helt skjønt å bli slikket i rumpehullet. 

Anonymkode: 4d6af...013

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt slikket i rumpa og kommer aldri til å la noen gjøre det. Så hvordan det fysisk føles aner jeg ikke men helt uaktuelt å finne det ut pga hva som kommer ut der

Anonymkode: 44b91...467

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
LiseOslo skrev (På 7.7.2025 den 13.13):

Vet at det ikke er for alle, men både  jeg og kjæresten min liker godt å slikke og bli slikket. - Gjerne også med en finger eller to, eller flere 😄 

Til dere som er redd for bakterier og slikt. Såpe og vann er gode venner 🙂

Hjelper ikke med aldri så mye såpe og vann når stimuli/sleiking der nede setter i gang avføringsprosessen. Du kan fnyse så mye du vil til det men det er faktisk hva som skjer. Med mindre du har renset tarmene i 2 dager så er det bæsj i tarmen. Og slikking og peiling på analåpning vil sette i gang prosessen. 

Anonymkode: 2369e...cde

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slikke i rumpa ?  ... Fy flate ! !😰

Røvholet er vel å skapt for å  "få ut avføringen" og ikkje slikke noen der. Fylt opp med mengde bakterieflora som slett ikkje bør spises

Anonymkode: 220e6...119

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ufattelig mange uvitende som tror de vet alt her inne. Har du ikke prøvd, kan du da ikke uttale deg? Det meste bunner nok i misunnelse.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hjelper ikke med aldri så mye såpe og vann når stimuli/sleiking der nede setter i gang avføringsprosessen. Du kan fnyse så mye du vil til det men det er faktisk hva som skjer. Med mindre du har renset tarmene i 2 dager så er det bæsj i tarmen. Og slikking og peiling på analåpning vil sette i gang prosessen. 

Deg om det.   Har mye erfaring med dette, og aldri opplevd noen "uhell" uansett hvor lenge jeg har slikket min partner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
LiseOslo skrev (3 minutter siden):

Deg om det.   Har mye erfaring med dette, og aldri opplevd noen "uhell" uansett hvor lenge jeg har slikket min partner

Ikke vi heller. Folk prater om ting de ikke har greie på. 

Anonymkode: 4d6af...013

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Slikke i rumpa ?  ... Fy flate ! !😰

Røvholet er vel å skapt for å  "få ut avføringen" og ikkje slikke noen der. Fylt opp med mengde bakterieflora som slett ikkje bør spises

Anonymkode: 220e6...119

Har du hørt om mange som har blitt syke etter å ha slikket noen bak? Ikke det, nei. Denne frykten er kun basert på synsing og ikke fakta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Interessant. Har du link til noe som er faktabasert her?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 8.49):

Mmmmmmmmmm 💩💩💩🤤🤤

Ja, du burde prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Min eks likte tanken på det med rumpe og jeg var litt sånn halvveis, vi får se. Han var veldig tålmodig rundt det hele og prøvde seg litt frem. En gang lå vi bare i sengen naken begge to og bare holdt rundt hverandre og slappet av. Så gikk han ned på meg, slikket meg litt og gikk forsiktig lengre og lengre bak. Jeg kjente jeg ble så tent av det og visste ikke hva han egentlig skulle. Så når han kom helt bak, lå han og slikket meg der lenge.. Det var noe veldig deilig med det. Rolig slikking akkurat der. Vi var veldig kåte mennesker begge to. Kunne være naken, stille meg på alle fire på sengen og han stod bak å slikket meg. Vi gjorde mye av dette uten å snakke, som er veldig rart når jeg tenker over det. Vi bare visste hva vi begge ville der og da. Og om det var noe man ikke ville sa man jo ifra. Men det har jeg aldri opplevd med noen andre

Anonymkode: 9ff8b...dda

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Nilb skrev (På 8.7.2025 den 8.50):

Det er vel ca like høy andel kvinner som har faket også. 

Anonymkode: cb878...30f

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...