Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Slikke rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere damer der ute. Jeg vet at alle er ikke like, og man har forskjellige preferanser. Men jeg tror vi på generelt grunnlag kan si at kroppens anatomi tilsier at "alle" menn liker å bli sugd, og "alle" damer liker å bli slikket. Ja, jeg vet at alle ikke liker det, men kroppen er utstyrt slik at de fleste nyter godt av dette..

Så til en mer "ekstrem" variant, slikke en dame i rumpa. Dette er det ikke så mange som liker, så jeg lurer på om det skyldes:

1. Det er ikke noe deilig rent fysisk, det er ikke nok følsomhet etc som det er på klitoris/kuken?

2. Det er fysisk ganske godt, men det psykiske gjør at dette bare er ekkelt

Personlig liker jeg å gjøre det, men dama liker ikke at jeg gjør det på henne. Det er litt kleint å snakke om, men reaksjonene når jeg prøver meg tilsier hold deg unna, noe jeg respekterer.

Men jeg skulle likt å vite om det "er digg å bli slikket der", men at "skammen" eller ekkelheten trumfer gleden.

Interessert å høre hva dere damer tenker om tema. Ikke svar: spør dama de, da hadde jeg åpenbart ikke stilt spørsmålet her..

Skrevet

Langt unna fysisk godt! Derfor nei. 

Og psykisk liker jeg ikke å ha noens ansikt nært der, så oralt gjøres kun i retningen hvor nesen peker fremover over klitoris 😅 

Anonymkode: 80c04...804

• Liker 3
Skrevet

Vil du si det er fysisk ubehagelig, eller bare at summen av alt gjør det ubehagelig?

Skrevet

Det gir meg ingenting. Du kunne liksågodt spillet albuen min. Kjedelig og lite givende. Og irriterende. 

Anonymkode: 60c9c...cee

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gir meg ingenting. Du kunne liksågodt spillet albuen min. Kjedelig og lite givende. Og irriterende. 

Slikket*

Skrevet

Det er fysisk og psykisk godt å bli slikket i rompa, ja. Og jeg har blitt det.

Nåværende kjæreste er ikke spesielt interessert i å slikke meg der, dessverre. 

Anonymkode: 62744...d06

• Liker 1
Skrevet
Rosarussen skrev (6 minutter siden):

Vil du si det er fysisk ubehagelig, eller bare at summen av alt gjør det ubehagelig?

Som anonym under deg skrev, kunne likegreit slikket albuen. Gir ingen nytelse 🤷‍♀️ Og samlet med det psykiske og viten om hvor urenslig det er, gir det bare avsmak. 

Anonymkode: 80c04...804

• Liker 3
Skrevet

Gjør ikke vondt , men jeg foretrekker å bli skikka foran ja 😜

Anonymkode: f5451...389

Skrevet

For min del gir det meg lite rent fysisk. Men min eks likte å gjøre det. Og da lot jeg han gjøre det fordi jeg elsker han. Og etterhvert lærte jeg meg å like det også, både det pirrende i å høre noe som ble sett på som litt "kinky", og fordi det ga han så mye glede. Og følelsen over at han ønsket å gjøre noe slikt med meg. 

Jeg ville aldri slikket en mann i rumpa selv. Og kommer nok ikke til å la noen andre gjøre det på meg igjen. 

Anonymkode: ba8e3...5c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

vi liker veldig godt og utføre og motta. for oss er det en naturlig del av forspill. men da er det vasket veldig godt. det skjer ikke om ikke begge har vært å dusjet først. 

Anonymkode: aeccd...28c

Skrevet

Rumpen er en så naturlig del av min seksualitet at jeg ikke kan ha en dame som ikke liker å slikke meg eller bli slikket selv. 

Anonymkode: 822c3...a76

• Hjerte 1
Skrevet
Rosarussen skrev (13 timer siden):

Et spørsmål til dere damer der ute. Jeg vet at alle er ikke like, og man har forskjellige preferanser. Men jeg tror vi på generelt grunnlag kan si at kroppens anatomi tilsier at "alle" menn liker å bli sugd, og "alle" damer liker å bli slikket. Ja, jeg vet at alle ikke liker det, men kroppen er utstyrt slik at de fleste nyter godt av dette..

Så til en mer "ekstrem" variant, slikke en dame i rumpa. Dette er det ikke så mange som liker, så jeg lurer på om det skyldes:

1. Det er ikke noe deilig rent fysisk, det er ikke nok følsomhet etc som det er på klitoris/kuken?

2. Det er fysisk ganske godt, men det psykiske gjør at dette bare er ekkelt

Personlig liker jeg å gjøre det, men dama liker ikke at jeg gjør det på henne. Det er litt kleint å snakke om, men reaksjonene når jeg prøver meg tilsier hold deg unna, noe jeg respekterer.

Men jeg skulle likt å vite om det "er digg å bli slikket der", men at "skammen" eller ekkelheten trumfer gleden.

Interessert å høre hva dere damer tenker om tema. Ikke svar: spør dama de, da hadde jeg åpenbart ikke stilt spørsmålet her..

Hva er det som gjør det så veldig godt for deg da, å slikke noen i rompa? Lurer genuint. Og så tror jeg nok menn generelt hadde blitt overraska over hvor mange damer som får null og niks ut av slikking generelt. Alle menn her inne vil nok slå seg på brystet og si at DA har de ikke møtt meg nei, for alle damene mine hyler og skriker og får tolv sprutorgasmer hver. 
Who’s gonna tell them 😅

En tunge gir ikke det samme trykket som to velplasserte fingre. Det er intimt og hyggelig og greit nok med den slikkinga, men thats it. 

Anonymkode: 0cdaa...b85

• Liker 3
Skrevet

Det er pirrende, men ønsker ikke å blotte mine hemoroider

Anonymkode: c6221...4c0

Skrevet

At noen skal putte munnen sin der og slikke det skitneste stedet på kroppen der avføring faktisk kommer ut fra, er så avtennende at jeg har ikke ord. Nei, det hadde jeg aldri tillatt. Hadde ikke orket å kysse den samme munnen igjen etterpå. 

Her lærer vi hele livet hvor viktig det er å være nøye med håndvask og vaske hendene godt etter å ha vært på do, for å unngå å få avføringsbakterier og til som E. coli i munnen og maten via hendene... og så skal en fyr plutselig ligge der og sleike rundt rumpehullet med munn og tunge!?? Nei. Rett og slett avtennende så det holder. Ikke noe for meg.

Hadde aldri tillatt at noen gjør det på meg, og ville definitivt aldri ha gjort det på en mann selv heller.

Anonymkode: c63c3...1eb

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Voff voff. 🐶

Anonymkode: f875a...abd

• Liker 2
Annonse
Skrevet

2. 

det område er veldig følsomt så kan godt skjønne det er digg og bli slikket der. Jeg føler bare det er uhygienisk så det er en psykisk sperre, har aldri gjort det. 

Anonymkode: 7d7f3...7c0

• Liker 1
Skrevet

Vi elsker både å slikke og å bli slikket.

Kunne aldri hatt en partner i dag som ikke liker det.

Skrevet

Lepje i seg tarmbakterier? Gjør folk virkelig dette??

Anonymkode: 7eccb...942

• Liker 3
Skrevet
Rosarussen skrev (17 timer siden):

Interessert å høre hva dere da

Vet at det ikke er for alle, men både  jeg og kjæresten min liker godt å slikke og bli slikket. - Gjerne også med en finger eller to, eller flere 😄 

Til dere som er redd for bakterier og slikt. Såpe og vann er gode venner 🙂

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig godt å bli slikket i rumpehullet og blir fingret samtidig. Jeg anbefaler det på det sterkeste. Får så sinnsykt gode orgasmer av det. Det må typen deres lære seg. 

Anonymkode: 4d6af...013

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...