AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli (Prøv å les humoristisk og heller forstå irritasjonen min) vi maler hus. Mannen, jeg og en venninne av mannen. jeg holder på å klikke i vinkel! Jeg er den som maler vinduer og dører og sånn pirk forsi jeg kan. Men nå holder jeg på å kaste begge to på dør! De klusjer og klasjer, malings renner så det blir sånne malingsrenner. De maler over nymalte vinduer og sprosser selv om jeg har sagt at de kan stoppe 10cm fra lists så tar jeg resten. Nå er jeg på runde 4 hvor alle vinduene er klusja på listverket og hvor jeg har gått etter å fått sopa med meg ei halv malingsspann på ett meter kledningsbord. det ser helt for jævli ut og nå er det like før jeg sier at de får gå ett annet sted og grise. Det er så mye ekstraarbeid! Altanen må skrapes og males på nytt for det ligger svære malingsflekker her og der. Ytterdøra er fullstendig tilgriset. Jeg tror ikke verandadøra lar seg redde. det verste? Jeg ba de pent om å prøve å la være å grise, og at det ikke skal dyttes maling i høl og at man må dra pensel litt ekstra godt i rillene for å få unna overskuddsmaling. 10 liter maling på en liten vegg! Dette blir dyrt! Anonymkode: e1aa9...8e0 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Skill deg fra dem begge to. Anonymkode: ddbe8...e10 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Humoren skinner gjennom 😉 Likevel. Høres ut som de bruker litt mye maling og du litt lite. Det skal skal brukes mye mer maling enn mange tror, inkl inni spikerhull og kvisthull osv, MEN det krever at man går over gjentatte ganger og tar seg av renninger osv. Det er rett og slett en stor og viktig del av malingsjobben. Høres ut som de slurver. Irriterende! All mulig sympati for det. Anonymkode: 3f2e7...986 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #4 Skrevet 7. juli Betal for en proff maler for det neste strøket med maling. Dropp venninna. Snakk med samboer om hvilken måte som er best å henge sokker til tørk på tørkestativet på etter vask. Det kan jo umulig bare være malinga som irriterer deg hvis du blir irritert over måten man maler på. Så da kan dere like så godt også diskutere om dere skal henge våte sokker rett på tørkestativet, eller brette de ut slik at de ikke har skrukker på seg, før dere henger de på stativet. Best å ha samme regel på alle nivå i husholdningen deres, jo før jo heller. 🙃 Anonymkode: cfe2f...50a
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli De gjør det for å irritere deg. Har de noe på gang? Anonymkode: 5e399...455 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå