AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Min katt er 6 år og har alltid hatt åpen kattedo, og det siste året har han hatt et stort hjørnetoalett . Han skal snart bo hos en kattepasser, og hun krever at kattedoen må ha tak. Hvilket do skal jeg gå for, og er det mulig at katten vil like å bruke toalett med tak? Anonymkode: 9eda5...4d3
Gliffy Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Hva med noe sånt: https://www.zooplus.no/shop/katt/kattetoalettogpleie/kattetoalett_eksklusiv/andre/598770?activeVariant=598770.0 Hvis kattepasseren godtar hop-in kan det være lettere for katten å venne seg til. Som en bonus vil det også hindre at sand dras utover. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Jeg hadde to katter. Den ene tilpasset seg do med tak og dør enkelt og uproblematisk. Den andre nektet dør, men godtok tak enkelt. Tror nok det skal gå bra med din katt også, ofte liker de litt privatliv når de er på do. Anonymkode: 89168...f2d
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde to katter. Den ene tilpasset seg do med tak og dør enkelt og uproblematisk. Den andre nektet dør, men godtok tak enkelt. Tror nok det skal gå bra med din katt også, ofte liker de litt privatliv når de er på do. Anonymkode: 89168...f2d Katten er veldig lang og trenger stor plass Ts Anonymkode: 9eda5...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå