Kjetil E Skrevet 6. juli #21 Skrevet 6. juli I Grosny skrev (8 minutter siden): Går det an å bytte i Sandvika? da får du jo litt bedre tid til overgang, Bussen til Sandefjord stopper ikke i Sandvika. Men hvis bussen hun er med er i rute har hun 5 min på seg til å nå toget nedover
AnonymBruker Skrevet 6. juli #22 Skrevet 6. juli Kjetil E skrev (Akkurat nå): Bussen til Sandefjord stopper ikke i Sandvika. Men hvis bussen hun er med er i rute har hun 5 min på seg til å nå toget nedover Går ikke tog, er buss for tog fra Asker til Sande Anonymkode: 9333b...f31
enkefru Skrevet 6. juli #23 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er sant, men det er vesentlig mye lenger enn trappene. Anonymkode: 9333b...f31 Vi snakker uansett ikke langt, det tar 2 min… kanskje 3 liksom å gå 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #24 Skrevet 8. juli ts her. Tusen, tusen takk for veldig nyttige tips 🌷 Tok en prøvetur i dag, og det funket fint å gå undergangen på Lysaker på få minutter, selv med tung koffert og dårlige ben. Anonymkode: 1b25d...dd5 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli #25 Skrevet 8. juli Har du en back-up-plan om bussen fra Hønefoss er forsinket? Jeg ville vært veldig stresset med så kort tid mellom byttene. Anonymkode: cfdd0...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå