Gå til innhold

HJELP! Er det veggedyr på dette rommet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat sjekket inn på en liten hytte på en campingplass. Ved første øyekast ser alt greit ut, men jeg er engstelig for veggedyr og tar derfor alltid en sjekk av senga. Senga er to enkeltsenger med en overmadrass og et trekk over overmadrassen. På trekket finner jeg flere flekker som kan minne om avføring fra insekter/veggedyr. Jeg finner også noe som KAN ligne skall (litt dårlige bilder, det ene som ligner skall er litt gullaktig). Alt dette ble funnet i samme område. Burde jeg si ifra til resepsjonisten, eller er jeg hysterisk? Jeg tror ikke jeg vil klare å slappe av her nå uansett. Livredd for å drasse med meg veggedyr hjem eller til andre jeg skal besøke på reisen min.

Obs: bilder kommer i nye poster pga filstørrelse.

20250706_165254.jpg

Anonymkode: 589e1...c4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20250706_165258.jpg

AnonymBruker
Skrevet

20250706_165042.jpg

AnonymBruker
Skrevet

20250706_165024.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare angående flekkene, men jeg ville ABSOLUTT gitt beskjed, både muntlig og skriftlig. Be om å få bo på en annen hytte. Sørg for å legge ved bilder og beskrive alt godt i eposten/sms-en, slik at du har alt dokumentert. Da blir det mye enklere å be om erstatning hvis du (bank i bordet!) faktisk får veggdyr.

Anonymkode: 0b21a...3e4

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Finn et annet sted, eller dra hjem ! Men pass på at du ikke får med deg de blindpassasjeren der ! Har du bodd i dette? Få alle eiendeler fryst ned i et fryselager før du tar det inn i din bolig.  Jeg hadde aldri fortsatt å bo i et slik feriested, hadde meld i fra og sagt takk for meg og funnet noe annet eller reist hjem.  Den dritten der vil du ikke ha i ditt hjem.  Følger de med på din bagasje til hjemmet ditt ? Det blir dyrt å fjerne det igjen. 

Endret av TomKrus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...