Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har D70 men uansett hvilken bh jeg kjøper ser de aldri mer «perky» ut eller får den push up effekten som andre får, hva er det jeg gjør galt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lejlas skrev (Akkurat nå):

Jeg har D70 men uansett hvilken bh jeg kjøper ser de aldri mer «perky» ut eller får den push up effekten som andre får, hva er det jeg gjør galt?

Bruker du riktig type bh ut i fra formen på puppene dine? Hjelper ikke med riktig størrelse om man ikke bruker riktig form. 

Anonymkode: 30da3...42d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Silicon?

Anonymkode: e3b18...6b9

• Liker 1
Skrevet

Kan det være de er slitt slappere? Ikke ndøvendigvis hengete, men rett og slett mykere og derfor ser ut som hevet bolledeig i push-up.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Silikon er en gudegave😊

Anonymkode: 55c6f...2c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper undertøy på Change og får hjelp til størrelse og type. Ante ikke at jeg kunne bruke så feil str i så mange år 🤭

Anonymkode: 07dd8...591

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruk riktig bh. Jeg gikk ned i størrelse etter slankeoperasjon. Følte meg som ingenting. Nå bruker jeg push opp og stuff opp. Å velge riktig bh er et must. Be om hjelp fra riktig butikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Få hjelp i undertøysbutikk til å finne en som er riktig størrelse og gir riktig løft!

Anonymkode: 9eb76...41f

AnonymBruker
Skrevet

Dette er sånn ca. det jeg gjør for at de skal se bra ut:

Hver morgen står jeg opp, tilbereder en god puppemaske og lar den virke i 15 minutter med agurker på nipplene. Etterpå masserer jeg den av med vann på skånsomt vis. Så er det tid for dagens puppetrening, litt varierende hva jeg gjør her, men viktig å holde dem i form. Etter en dusj sørger jeg for å fylle på med næringsstoffer da det er viktig at puppene får i seg det de trenger og etablerer gode vaner for fremtiden. 

Puppene stråler og jeg er fornøyd. 

Anonymkode: 3e92a...072

AnonymBruker
Skrevet

Gener. Alle pupper er forskjellige.

Anonymkode: 0200a...2f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brystene er for store, og kan aldri bli perky.

Anonymkode: 483e0...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke brukt pushup på såpass store pupper. Har selv 65E, dvs ca samme str og bruker aldri pushup. Bruker kun tynne balconette BH-er. Har ikke hengepupper, men vil ikke at de skal virke større enn de er. 

Anonymkode: bccef...d9e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Lejlas skrev (2 timer siden):

Da har du både feil mål og feil fasong på BH-en. 

Anonymkode: e5a57...b47

Skrevet

Stor nok cup som dekker hvert bryst, og som løfter og støtter ordentlig. I tillegg må BHen sitte tett rundt kroppen og ikke kunne gli opp i ryggen. 

Da kan selv ei tjukkasdame som meg, med BH-størelse langt ute i alfabetet, tilsynelatende ha struttende pupper, i alle fall med klær på 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er formen? Er du top heavy, bottom heavy eller midt mellom? Er de plassert bredt, smalt eller midt mellom? Har du noe heng? Alt dette påvirker. Jeg er bottom heavy og wide set, så jeg får f.eks. ikke kløft uansett hva jeg gjør, fordi det er ikke anatomisk mulig med mine pupper.

Anonymkode: 09deb...401

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Brystene er for store, og kan aldri bli perky.

Anonymkode: 483e0...3c8

Jeg har store perky naturlige bryst, og er 47 år. Men heldig med formen da de er veldig runde. Og tydeligvis heldig med gener, siden de ikke henger ennå.

Anonymkode: ddeff...e83

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 18.09):

Ville ikke brukt pushup på såpass store pupper. Har selv 65E, dvs ca samme str og bruker aldri pushup. Bruker kun tynne balconette BH-er. Har ikke hengepupper, men vil ikke at de skal virke større enn de er. 

Anonymkode: bccef...d9e

Enig! Jeg bruker 70G og bruker kun minimizer-BH uten padding. Hadde sett latterlig ut i push-up 🥲

Anonymkode: 7577f...11f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...