AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Gjensidig forelskelse siden 7 mnd. Alt er fint og flott ellers, men sexen er katastrofe. Når vi begynte å ha sex sammen var det kun jeg som ridde på han. Ble jo etterhvert lei selvfølgelig men siden vi klaffer så godt ellers har jeg ikke lagt så mye vekt på det. Når jeg spørr han hva han liker i senga så sier han doggy, oral og litt forskjellige normale ting. Likevel, alltid ender det opp med at han vil ha meg på toppen og jeg må ri. Prøvde å si til han midt i akten at jeg har lyst at han tar meg i doggy. Da ble han irritert og avbrøt sexen, sa at han får prestasjonsangst når jeg "krever" ting, og vil heller at ting skjer naturlig uten prat. Men det var jo bare et ønske fra min side siden han sa han likte doggy? Og det med at ting skal falle naturlig, han vil jo alltid bare at jeg skal ri ham? Prøver jeg å legge meg til i andre stillinger så ender det likevel opp med at jeg rir. Jeg er glad i han og vi fungerer godt sammen ellers. Men denne sexen vet jeg ikke helt om jeg ser noe fremtid i? Er så lei av å ri og ri Anonymkode: e6b8d...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Gjensidig forelskelse siden 7 mnd. Alt er fint og flott ellers, men sexen er katastrofe. Når vi begynte å ha sex sammen var det kun jeg som ridde på han. Ble jo etterhvert lei selvfølgelig men siden vi klaffer så godt ellers har jeg ikke lagt så mye vekt på det. Når jeg spørr han hva han liker i senga så sier han doggy, oral og litt forskjellige normale ting. Likevel, alltid ender det opp med at han vil ha meg på toppen og jeg må ri. Prøvde å si til han midt i akten at jeg har lyst at han tar meg i doggy. Da ble han irritert og avbrøt sexen, sa at han får prestasjonsangst når jeg "krever" ting, og vil heller at ting skjer naturlig uten prat. Men det var jo bare et ønske fra min side siden han sa han likte doggy? Og det med at ting skal falle naturlig, han vil jo alltid bare at jeg skal ri ham? Prøver jeg å legge meg til i andre stillinger så ender det likevel opp med at jeg rir. Jeg er glad i han og vi fungerer godt sammen ellers. Men denne sexen vet jeg ikke helt om jeg ser noe fremtid i? Er så lei av å ri og ri Anonymkode: e6b8d...1e5 Da gir du han et ultimatum. Han er jo en latsabb i senga. Anonymkode: df8eb...393 6 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Dette blir for dumt. Neste gang, legg deg på rygg, så for han ta for seg hvis han vil ha....Makan.. (Men fra spøk til alvor, dette vil aldri bli bedre, og dere høres ikke veldig kompatible ut) Anonymkode: fcfb0...528 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Sex er vel normalt enklere å fikse i et forhold enn mye annet. Men da må man (som med alt annet) klare å snakke sammen og komme fram til ting begge er komfortable med. Det kan både være kompromisser men også nye, gode løsninger. Men det der hørtes litt skjørt ut. Som mann er det flere ting som ikke funker for meg. Doggy har aldri gitt meg noe særlig. Vi har prøvd enkelte andre ting som jeg ikke skjønner at folk gidder eller liker (rare stillinger). Men sånn er det. Man er forskjellige. Lurt om begge er åpne for å utforske litt. Jeg tror en del menn får litt prestasjonsangst av at det kreves mye utforsking og i et tempo som ikke passer dem. Men han her er enten veldig usikker seksuelt eller litt lat. Anonymkode: 66adf...86c
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli Mange menn er utrolig ego i senga, finn en bedre en. Anonymkode: 14615...966 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Mange menn som er tilsvarende dessverre. Jeg blir bestandig litt frustrert når menn sier at vi kvinner bare må si hvordan vi vil ha det, for det sies tydeligvis av menn som ikke begriper hvor utrolig furte/krenket liksom veldig mange menn blir av selv positive og vennlige instruksjoner. De tar det regelrett som kritikk av seg selv som elsker og mann, og man kommer liksom ingen vei. Ofte er det nok også strategisk "uvitenhet " og uvilje til å gjøre annet enn det de selv helst ønsker, og så blir angrep beste forsvar, men om deg kommer av dette, eller at de er altfor sårbare for "kritikk", så blir uansett resultatet at det blir umulig for oss kvinner å få til noen utvikling av det som ikke fungerer bra for oss. Jeg har ærlig talt gitt opp slike menn, en etter en. Når man har forsøkt å ta ting opp på alle mulige fine måter, men uansett bare stange mot slikt, så må man til slutt bare talt valg om å leve med et fryktelig begrenset/kjipt sexliv, eller å gå. Jeg valgte å gå. Hver gang jeg ga opp å stange mot menns uvilje til kommunikasjon og utvikling av det som ikke fungerte for meg (men var supert for dem tydeligvis). Alle menn er ikke slik, så verdt å lete videre, men det er altfor mange menn som er slik, det er sikkert og visst, og å "bare kommunisere hva man trenger " blir da et umulig råd. Jeg har virkelig prøvd, før jeg ga opp, på mange ulike måter. Med flere menn. Vil de ikke/tåler ikke/later som de ikke vil lytte, så er det dessverre ikke noe som pleier å bli bedre. Da er den veien låst, uansett innsats. Anonymkode: cb5f9...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #7 Skrevet 7. juli Det er helt klart prestasjonsangst og ikke at han er lat. Men du må si rett ut at hvis han ikke er villig til å jobbe med sin angst rundt det å prestere så kan dere ikke fortsette ! Her er det klar tale fra deg som må til og et ønske om å ta seg sammen fra hans side !!! Hvis han ikke klarer det så hadde jeg forlatt han. Du kunne jo like gjerne gått på rideskole 2 gang i uka, året rundt ! 😂 istdefor dette her ? Hadde blitt dritt lei Anonymkode: 4b903...9ab
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli Han er både lat og veldig usikker, og reagerer på det med irritabilitet. Umodent og totalt turn-off. Jeg hadde likevel vært villig til å jobbe med det hvis forholdet ellers var veldig, veldig bra. Det vil si god humor, intellekt, like ønsker for fremtid, etc etc. Men om det hadde forblitt slik etter å ha jobbet med det ville jeg nok likevel avsluttet. Disse sidene ved ham (lat og usikker) vil vel dukke opp i andre sammenhenger også..? Anonymkode: b1d94...a82 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da gir du han et ultimatum. Han er jo en latsabb i senga. Anonymkode: df8eb...393 Man bør være den aktive parten ca. 50% av tida. Halvparten av gangene har dama ansvar for å være aktiv og sørge for orgasmene, og halvparten av gangene har mannen det. Anonymkode: 20e5c...fc9
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man bør være den aktive parten ca. 50% av tida. Halvparten av gangene har dama ansvar for å være aktiv og sørge for orgasmene, og halvparten av gangene har mannen det. Anonymkode: 20e5c...fc9 Men her tar han jo tydeligvis 0% Anonymkode: fbc37...4ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå