AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Dere som ikke har felles ferie med resten av familien: Klarer dere å nyte alenetiden eller synes dere det er trist? Mann og barn reiste til svigers i går og jeg synes det er så trist. Vi skal ha tre uker ferie sammen senere, men synes det er helt grusomt å se dem kjøre avgåede og ikke få være sammen med dem. De kommer til å ha det fint, og jeg bruker å bli lei av å bo så tett på mannen sine foreldre, så det blir ofte dårlig stemning. Her i byen har jeg flere venninner som er hjemme, så jeg har masse muligheter til å finne på ting med dem, men kjenner allikevel at jeg savner ungene så mye at det bare gjør vondt. Og da har jeg bare vært borte fra dem et døgn!!! Kan noen realitetsorientere meg?? Anonymkode: fc72a...5a1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Helt normalt å savne barna sine. Til og med mannen. Ingen grunn til drama. Anonymkode: 97e19...5e0 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Jeg synes det er kjempedeilig med litt tid alene. Anonymkode: d9f9b...c32 4 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Jeg elsket når han dro på ferie med barna og jeg fikk være alene. Men vi var sammen da. Men vi måtte dele ferien for at sommeren skulle gå opp når dem var små. Anonymkode: 983ce...501
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Det hørtes bare helt fantastisk nydelig ut! Og dere skal ha tre uker sammen senere? Nei, vettu hva... Det der hadde jeg bare satt så enormt pris på! Anonymkode: dcb9b...f57 9
fru Alving Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Kos deg og gjør akkurat det du vil! Dra ut og spis, dans, bestill frisørtime og ta manikyre. Kjør deg turer og stopp når du vil for å se på det du vil. Inviter venninner og nyt livet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Koste meg max når mann og barn var borte. Bare meg tid er luksus. Hadde det vært eneste turen til ungene hadde jeg kanskje kjent litt på det, men tre uker sammen senere skyver bort all sorg. Kos deg, du vil lengte tilbake til denne uken senere. Anonymkode: 0cc40...a8b
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Høres helt himmelsk ut!! Hadde 2 døgn alene i påsken og koste meg glugg ihjel! Ble faktisk mer lei meg og sur når det kun var et par timer til de kom hjem igjen 🤣 Anonymkode: 77bfa...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Jeg syns egentlig det er deilig med alenetid. Når mann og barn er borte tar jeg helt husmorferie. Ingen middagslaging, minimalt av husarbeid, ingen tv står på. Jeg leser bok og koser meg max. Det er ikke alltid jeg gidder å sette av tid til venner en gang, da alenetiden er så verdifull for meg. Når mann og barn kommer hjem igjen, har jeg fornyet energi. Anonymkode: a24d8...bc5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Skal du jobbe? Jeg har aldri likt tid uten barn , så for meg var det bare kjedelig Anonymkode: e851e...ff4
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal du jobbe? Jeg har aldri likt tid uten barn , så for meg var det bare kjedelig Anonymkode: e851e...ff4 Ja, jeg skal jobbe. Det er derfor vi må dele ferien litt. Men jeg tror jeg kan klare å nyte tida etterhvert. Har laget meg noen avtaler nå, og så skal jeg benytte muligheten til å spise take away så mye jeg vil (og så mye som feriekontoen tillater…). Anonymkode: fc72a...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Helt normalt, men også veldig deilig å ha tid alene! Nyt! Anonymkode: b4c50...7bb
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Jeg syns det er helt fantastisk 🙈 De blir borte i 9 dager, og jeg har fått gjort mer på 3 dager enn jeg vanligvis gjør på 3 mnd. De dro på fredag, og denne helgen har gått med på å rydde ordentlig, og kvitte seg med alt mulig rot som samler seg opp, men som det er vanskelig å kaste når barna er her. Jeg har også rukket frisør, og vin med venninner. Resten av tiden de skal være borte går med til jobbing, og å pusse opp rommet til den minste som en overraskelse til de er tilbake. Jeg savner de selvfølgelig, men jeg vet at de har det helt topp, og jeg får gjort en haug med ting jeg vanligvis ikke rekker. Perfekt løsning for alle 🤩😊 Anonymkode: 8eb3e...125 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Vi har samme opplegget her i år da ferieturnusen vår ikke gikk opp, og vi får bare 2 uker sammen. Mannen reiser med sin mor og barna. Jeg er på en måte glad for å slippe å bli med for da trenger jeg ikke tilbringe ferien min med svigermor. Men samtidig har jeg aldri vært så lenge uten barna før, og aldri sovet alene i huset faktisk. De fleste venninnene mine har jo ferie med sin familie så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg jobber heller ikke 100% så kommer til å ha noen fridager innimellom. Men ja, jeg føler det som deg. Jeg føler de reiser fra meg på en måte, og det er jo litt sårt. Anonymkode: ebe5b...45c
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Herregud jeg hadde ELSKET det. Savnet dem- å ja! masse. Men også gledet meg over å bare få være -meg- i noen dager. Anonymkode: afd71...683 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Jeg har det helt likt. Mannen jobber turnus og pleier å "makse" ferien ved å bytte litt vakter osv. så han har alltid en ekstra langhelg eller lignende på hver ende av ferien der han tar med barna på noe. Egentlig en helt nydelig ordning, særlig når han gjør det rett før ferien og jeg selv er utladd og har noen arbeidsdager igjen. Men slår aldri feil: hver gang de faktisk begynner å pakke inn i bilen og gjøre seg klare til å dra så får jeg klump i halsen og samme hvor sliten jeg er så savner jeg dem akutt med en gang og blir superrastløs. Synes det er håpløst teit å være sånn siden jeg tross alt vil ha det slik selv også, men det pleier å gå seg til i løpet av et døgn. Anonymkode: cc41f...6de
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Lov å syntes det er trist, selvsagt, men slik du beskrev det hørtes det jo ut som det gjaldt i flere uker, ikke en dag😅 En dag går bra. Anonymkode: dfa80...379
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Det hadde vært helt nydelig.. Anonymkode: 58031...dcf
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli Jeg er veldig glad i barna mine og trives svært godt sammen med dem. Men jo, det er også deilig å ha en liten pause fra dem. Og det tror jeg de også synes, at å ha en pause fra meg er fint Sendte dem på fredag avgårde med bussen til tanta mi. De skal være der i 2 uker mens jeg jobber. Er sjukt mye å gjøre på jobb, mye overtid og mye uforutsett. Da er det deilig å ikke ha barna hjemme og vite at de koser seg hos noen andre. Anonymkode: 9a80c...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå