AnonymBruker Skrevet 6. juli #22 Skrevet 6. juli Jeg hadde aldri godtatt å bli behandlet sånn. Heldigvis så respekterer mannen meg. Så er jeg ikke i humør så gir han meg heller en massasje eller noe. Han prøver hvert fall ikke på sex. Anonymkode: 235cf...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #24 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres ut som du kun ønsker å gjøre noe for han når du får noe tilbake. Anonymkode: 8a065...bb5 Såååå merkelig at kvinner også ønsker nytelse og tilfredsstillelse ved sex. Helt utrolig og urimelig egentlig. 🙄 Anonymkode: bd7e6...2bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #25 Skrevet 6. juli Dropp ham og finn deg en mann som ikke manipulerer psyken din, manipulerer deg emosjonelt og seksuelt. Det du forteller er et veldig, veldig usunt forhold, Ts, og om du fortsetter med dette så vil du få din sexlyst og seksualitet ødelagt. Aldri, aldri, aldri gjør noe seksuelt som du ikke har lyst til! Måten han du er sammen med manipulerer deg er en form for psykisk vold. Spiller ingen rolle hvordan han eller andre mener om det, å manipulere andre til seksuelle handlinger de ikke ønsker, og å straffe dem om de setter grenser for seg selv, det er seksuell vold. Og slike forlater man! Kom deg ut av dette usunne forholdet, Ts! Anonymkode: f9036...dd2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #26 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har stortsett sex hver dag, men han liker ikke å ha sex under mensen. Jeg har prøvd, men han ønsker ikke det og sier at jeg kan gi han en blowjob. Det er ikke alltid det frister og om jeg ikke ønsker det, tar han avstand. Fikk dårlig samvittighet og gikk etter han for å spørre om han var sur. Han sa han bare var skuffet og at det kunne hjulpet han. Til slutt valgte jeg bare å gjøre det siden jeg fikk så dårlig samvittighet. Og nå har dette blitt en vane, han blir sur og tar avstand og det ender med at jeg gjør det fordi jeg får dårlig samvittighet.. Vet ikke hvordan jeg skal endre dette og lurer på om noen har noen råd? Anonymkode: d5f59...995 Dette ligner på en nylig tråd, der ts fortalte at hun og kjæresten hadde sex hver dag, men når hun en dag var lei seg og ikke ville ha sex, ble kjæresten sur og irritert, og ville ikke sove i samme seng som henne. Hvor finner dere disse mennene?? Hvis noen blir sur, sint eller irritert fordi kjæresten ikke ønsker sex, så er ikke denne personen noe å samle på! Ingen, absolutt ingen skal trenge å ha sex når de ikke ønsker! Sex er noe fint mellom to samtykkende mennesker, og ikke noe man gjør mot sin vilje for å få en sur kjæreste blid! Anonymkode: 7ee7b...d56 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå