Gå til innhold

Forventer bj under mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har stortsett sex hver dag, men han liker ikke å ha sex under mensen. Jeg har prøvd, men han ønsker ikke det og sier at jeg kan gi han en blowjob. Det er ikke alltid det frister og om jeg ikke ønsker det, tar han avstand. Fikk dårlig samvittighet og gikk etter han for å spørre om han var sur. Han sa han bare var skuffet og at det kunne hjulpet han. Til slutt valgte jeg bare å gjøre det siden jeg fikk så dårlig samvittighet. Og nå har dette blitt en vane, han blir sur og tar avstand og det ender med at jeg gjør det fordi jeg får dårlig samvittighet.. Vet ikke hvordan jeg skal endre dette og lurer på om noen har noen råd? 

Anonymkode: d5f59...995

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du kun ønsker å gjøre noe for han når du får noe tilbake. 

Anonymkode: 8a065...bb5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Typisk kvinner. 

Anonymkode: ee974...d89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, skulle bare ønske vi kunne ha litt sex også siden jeg også er kåt. Jeg gir jo han bj og gjør det gjerne, men syns det er litt kjedelig at han blir sur og tar avstand

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger min mann når jeg har lyst. Har jeg ikke lyst, så gjør jeg det ikke. Og min mann (ikke en umoden shitkid som din oppfører seg som) ønsker heller ikke at jeg skal utføre seksuelle handlinger om jeg ikke har lyst. 
Den eneste løsningen her er at du slutter å gjøre ting du ikke har lyst til å gjøre, fordi det kan påvirke deg ekstremt negativt seksuelt. 
om han ikke respekterer det så er han idiotisk og fortjener deg ikke. 

Anonymkode: 44f18...594

• Liker 10
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Er han 3 år? Tenk å bli sur for at du noen dager i måneden sier nei. Pliktsex/pliktsuging er noe dritt. La han sitter å surne da, er ikke ein oppgave å alltid være tilgjengelig. Har du ikke lyst, har du ikke lyst. Sånne mannebabyer må slutte å forvente å få det som de vil bare de blir sure nok.

Anonymkode: 97adc...27c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er han 3 år? Tenk å bli sur for at du noen dager i måneden sier nei. Pliktsex/pliktsuging er noe dritt. La han sitter å surne da, er ikke ein oppgave å alltid være tilgjengelig. Har du ikke lyst, har du ikke lyst. Sånne mannebabyer må slutte å forvente å få det som de vil bare de blir sure nok.

Hun sier jo ikke nei. Er han som sier nei til sex når hun har mensen, men han ønsker selv å bli tilfredsstilt med en bj istedenfor. Egoist og mannebaby altså. 

Anonymkode: faca1...4b0

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har stortsett sex hver dag, men han liker ikke å ha sex under mensen. Jeg har prøvd, men han ønsker ikke det og sier at jeg kan gi han en blowjob. Det er ikke alltid det frister og om jeg ikke ønsker det, tar han avstand. Fikk dårlig samvittighet og gikk etter han for å spørre om han var sur. Han sa han bare var skuffet og at det kunne hjulpet han. Til slutt valgte jeg bare å gjøre det siden jeg fikk så dårlig samvittighet. Og nå har dette blitt en vane, han blir sur og tar avstand og det ender med at jeg gjør det fordi jeg får dårlig samvittighet.. Vet ikke hvordan jeg skal endre dette og lurer på om noen har noen råd? 

En mann som har sex stort sett hver dag og ikke vil ha sex under mensen, kan da vitterlig ikke forlange noe som helst og oppføre seg som dette. Han virker altså så umoden, samtidig som han tyr til en slags manipulasjon med å bli sur og ta avstand for å få viljen sin. 

Det eneste rådet jeg har er at du kun gjør ting du har lyst til når du har lyst til det, og så får han ellers runke og surke den uka du har mensen. 

Blir surkingen hans uutholdelig for deg så har dere mye større problemer i forholdet enn at det handler om suging.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å forvente sex i den ene eller andre formen, sex er jo noe begge parter må ha lyst til. Hvis han ikke er mann nok til å ha sex med deg fordi det er litt blod, så får han bare vente da..

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun sier jo ikke nei. Er han som sier nei til sex når hun har mensen, men han ønsker selv å bli tilfredsstilt med en bj istedenfor. Egoist og mannebaby altså. 

Anonymkode: faca1...4b0

Mente nei til bj, ikke sex. Hadde hun sagt ja til det, hadde han ikke blitt så barnslig. Nå gjør hun det for å unngå at han er sur. Enig, egoist og mannebaby.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sex eller utfører seksuelle handlinger når jeg ikke har lyst. Det syns jeg ikke du skal heller ts. Vil du ikke, så lar du være. Han får ta seg en runk om han blir så fortvila. 

Anonymkode: c26eb...b7a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Dett hadde vært en STOR turn off for meg i alle fall. Hadde jeg aldri giddet. 

Anonymkode: 216e4...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva får hun tilbake for å gi en bj hun ikke vil gi? At han ikke blir sur? Jau, du...

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva får hun tilbake for å gi en bj hun ikke vil gi? At han ikke blir sur? Jau, du...

Ikke sant.

Skikkelig gevinst👍

Anonymkode: ab1a6...efa

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Kan dere ikke engang ha sex i dusjen når du har mensen? 

Hadde forresten aldri orket daglig sex selv, men nå er jeg ikke nyforelsket men gift med en grånende gubbe på tjuende året 😂

Anonymkode: 0fee3...439

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke sant.

Skikkelig gevinst👍

Anonymkode: ab1a6...efa

Så generøst.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en idiot! Slutt å suge han og la han gå der og surmule. Det han driver med er følelsesmessig utpressing og det er stygt gjort!

Anonymkode: 54575...39d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en drittunge og ikke en mann. 

Anonymkode: cf4cf...b97

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

umoden shitkid

Hvem er umoden sa du? Seriøst, "shitkid"? 

Anonymkode: ee974...d89

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så ivrig på sex, så kan du dusje, og han kan tre på seg en kondom og ha sex med deg oppå en håndduk i senga. De færreste kvinner blør som en foss under mensen, og kan fint ha sex en halvtime uten at man ødelegger sengetøyet. 

Anonymkode: f6771...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...