Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt å konkurrere med hunden min i hundesport og i den forbindelse hadde det vært veldig praktisk å lære henne å slappe av i bur. Hun ødelegger i bur, men bjeffer, og hun kan bjeffe lenge. Det hadde vært bedre for oss begge om hun hadde klart å slappe av i det minste, selvom det beste hadde vært om hun hadde klart å sovne.

Så noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge mine har bare likt buret fra første stund. Så jeg trur enten så liker dem det eller så liker dem den ikke. Når dem ville være alene så gikk dem i buret og la seg. Dem viste at når dem lå der så kom ikke vi og tok på dem. Det var deres fristed. Og lærte ungene det. Og venner av dem lærte det. Var hunden i buret så var det ikke lov å ta på dem. Døra er alltid åpen. Og jeg begynte med bur med en gang dem kom hjem til oss. Så jeg at dem ikke roet seg og var helt turbo så måtte dem i buret. Og dem roet seg. Å være turbo er lov. Men dem må lære seg at dem også må roe ned igjen. Fungerte godt for oss. Dem ligger i buret når dem er hjemme alene også. Og døra er åpen. 

Anonymkode: 50e81...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...