Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr i 3 mnd, møttes 4 gg, ja vi bodde noen timer fra hverandre.

Gode samtaler osv

Sist lørdag sa jeg at jeg vil fortsatt møtes hvis han vil, og vi kan ta det rolig med tanke på situasjomen hannes.

Fikk svar, mhm og takk for at du forstår.

Nå har ikke jeg gjort noe forsøk på å kontakte, men eg vet vel inderst inne at vi er ferdige.

Det har gått en uke og hadde han vært interesset hadde han skrevet ikke sant...

Men føler det er så tidlig å begynne å chatte med andre enda eller er det feil tanke?

Anonymkode: e6d40...030

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å vente på. Dere har knapt møttes. Og denne fyren er ikke interessert. Bare å gå videre. 

Anonymkode: 88bbd...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 møter på 3 mnd? Da er man ikke spesielt interessert. Møtte kjæresten 5 ganger på 2 uker da vi datet. Bor en halv time fra hverandre.

Anonymkode: 2fbf3...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte mannen min 4 ganger de første 3 månedene vi datet jeg også - fordi vi bodde i forskjellige land. 4 timer med fly unna hverandre. Den 4. gangen vi møttes hadde jeg med flyttelasset, for da hadde vi bestemt oss for å bo sammen.

Han fyren din er ikke interessert nei. Bare å gå videre.

Anonymkode: b82e8...897

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Datet en fyr i 3 mnd, møttes 4 gg, ja vi bodde noen timer fra hverandre.

Gode samtaler osv

Sist lørdag sa jeg at jeg vil fortsatt møtes hvis han vil, og vi kan ta det rolig med tanke på situasjomen hannes.

Fikk svar, mhm og takk for at du forstår.

Nå har ikke jeg gjort noe forsøk på å kontakte, men eg vet vel inderst inne at vi er ferdige.

Det har gått en uke og hadde han vært interesset hadde han skrevet ikke sant...

Men føler det er så tidlig å begynne å chatte med andre enda eller er det feil tanke?

Anonymkode: e6d40...030

Det er vel ingen venteperiode etter et par dates??

Anonymkode: 13ba9...1db

Skrevet

hvorfor si du vil ta det rolig osv hvis du ikke mener det? Hvorfor la han styre løpet om du ikke er ok med å vente å se? Hva er din standard i dating, relasjon osv? Hvis du ikke vet, finn det ut først - så sier du "dette er hva jeg ønsker" og legg til" hvis det ikke passer deg går vi hver til vårt nå" sett grenser for deg og dine behov. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

4 møter på 3 mnd? Da er man ikke spesielt interessert. Møtte kjæresten 5 ganger på 2 uker da vi datet. Bor en halv time fra hverandre.

Anonymkode: 2fbf3...a8f

Jupp.

Vi møttes så ofte vi kunne og hadde daglig kontakt.

Var umulig å ikke ha noen form for kontakt, om det bare var for god morgen og god natt.

Forlovet og kjøpt hus sammen nå ☺️ ♥️ 

Anonymkode: 393a5...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...