AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli En stund siden jeg har hatt en slik tråd nå, men jeg trekker altså kort. Hvor mange runder det blir kommer an på, legger vekk kortstokken når jeg kjenner at energien ikke er der. For å trekke kort trenger jeg at du gir meg et navn/alias sånn at jeg kan stille spørsmålet høyt for meg selv. Det trenger ikke å være ditt ekte navn, kan fint være et tullenavn, men jeg opplever at energien blir sterkere når det er du som velger navnet, så jeg kommer ikke til å besvare spørsmål fra ab som ikke signerer med navn. Når det gjelder type spørsmål så er det viktig for din del (altså at lesingen skal bli god) at du stiller nogenlunde åpne spørsmål. Spørsmål som har et ja/nei-svar eller spør om et spesifikt utfall har mye større feilmargin da det ikke finnes et bestemt utfall her i verden. Gode spørsmål er spørsmål som kan gi deg innspill om hvordan du bør tenke eller reflektere i en gitt situasjon. For eksempel er det bedre å stille "Hvilken energi bør jeg legge i denne relasjonen?" enn "elsker han/hun meg?". Da kjører vi på. Anonymkode: 06da8...d09
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Alias: cidares Jeg er i en svært vanskelig livssituasjon akkurat nå, og lurer på om det kommer en skikkelig smell i nærmeste fremtid og om jeg klarer meg godt igjennom dette? ❤️ Anonymkode: 98d27...4df
Raven.Writingdesk Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Kallenavn: mitt brukernavn Spørsmål: Hva skjer på arbeidsfronten i nærmeste fremtid ?
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Maja Hva skjer på jobbfronten og blir det endringer i privatlivet mitt fremover? Anonymkode: 14f94...550
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Alias: Susie Mye frem og tilbake på kjærlighetsfronten, ha sier han elsker meg. Men gjør han det og blir det oss? Anonymkode: b1337...695
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Navn: Sanna Spørsmål: Noe jeg burde være bevisst på/passe på i møte med ferien slik at den blir best mulig? Anonymkode: a1e91...c28
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Alias: Lilian Hvordan bør jeg håndtere konflikten med min ektefelle? Anonymkode: 4f89d...332
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Wensh Vil jeg snart føle at kroppen min er seg selv igjen uten alle merkelige smerter og utslitthet, hva blør jeg gjøre. Hvordan komme meg gjennom svelgevanskene. Hvorfor er de der, hva skal jeg gjlre? Anonymkode: c3aaa...76e
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Alias: Bever Hvem vinner fotball EM for kvinner? Anonymkode: c949d...971
Linneah2013 Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli Liker en mann, litt usikker på om han bør gis opp, om følelsene hans er der
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Alias: John Spørsmål: Hva bør jeg jobbe med for å finne kjærligheten? Anonymkode: e8643...650
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Alias: Lampe Hvordan vil det kommende året bli? Anonymkode: bbce6...33e
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Hei, hvordan kan jeg få kontakt med det som hindrer meg i å leve livet fullt? Tusen takk🌷 hilsen Kamilla Anonymkode: 361d9...68d
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Alias Tina. Hvordan ser det ut fremover. Vil jeg noengang treffe en mann? Anonymkode: 9a764...dd9
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Alias : Error Vil han klare å snakke med meg igjen, og møte barna sine? Eller vil han aldri klare å forstå hva han har gjort, og ta konsekvensene av det? Anonymkode: 5b6d6...b13
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Navn: Lina Vil livet mitt faller på plass etterhvert, så jeg kan bli lykkelig igjen? Jeg trenger råd/ veiledning for å komme over kjærlighetssorg. Vil han jeg har kontakt med nå være villig til å gå videre med meg, og vil det bli et positivt vennskap/forhold for meg? (Dette er snakk om terapifunksjon) Hva bør jeg gjøre for å finne en god og ekte kjæreste som vil gjøre meg lykkelig en gang? Tusen takk❤️ Anonymkode: ed79a...677
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Alias: MissB Hvordan vil det gå på jobbfronten fremover? Vil jeg få en jobb jeg ønsker og komme ajour økonomisk? Anonymkode: 8e97d...677
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli Alias: Gina Bør jeg legge energien i dette forholdet? Vil vi finne en løsning som fungerer der vi begge har det bra? Eller bør jeg gå videre og finne noe bedre? Anonymkode: 13c0c...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå