Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter en god og fuktighetsgivende håndkrem som ikke føles for seig og klissete, men som virker. Jobben min involverer mye håndvask og desinfeksjon, så hendene mine blir fryktelig fort tørre. 

Pluss hvis den ikke er for stor heller, slik at det går ann å ha den lett tilgjengelig i jakkelomma. 

Tips?

Anonymkode: 741f5...2e8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er på utkikk etter en god og fuktighetsgivende håndkrem som ikke føles for seig og klissete, men som virker. Jobben min involverer mye håndvask og desinfeksjon, så hendene mine blir fryktelig fort tørre. 

Pluss hvis den ikke er for stor heller, slik at det går ann å ha den lett tilgjengelig i jakkelomma. 

Tips?

Anonymkode: 741f5...2e8

Avene har flere. Både Cicalfate og Cold crewmedlemmene er gode. Kjøp på nettapotek, der er de billigere. 

Anonymkode: 34074...1cc

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Avene har flere. Både Cicalfate og Cold creme er gode. Kjøp på nettapotek, der er de billigere. 

Rettet creme. Autokorrekt skulle vært forbudt.

Skrevet

Litt stor, men Decubal har en god håndkrem. Kjøpes på apotek. Billigere, men også god er Inecto kokos fra Normal. Den første er bedre da, men begge trekker godt inn. Jeg synes også Cosmica har gode håndkremer. 

Skrevet

CeraVe reparative hand cream anbefales 🙂

Og når du virkelig har tørre hender, så smør deg inn med O'Keeffe's Working Hands når du legger deg, og la virke over natta.

AnonymBruker
Skrevet

Neutrogena uten parfyme. Skikkelig feit og god. Har veldig tørre hender og det er den desidert beste kremen jeg har prøvd. 

Anonymkode: 69822...77f

AnonymBruker
Skrevet

Working hands. 

Anonymkode: 0c7e6...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Neutrogena uten parfyme. Skikkelig feit og god. Har veldig tørre hender og det er den desidert beste kremen jeg har prøvd. 

Anonymkode: 69822...77f

Sverger til denne, helt fantastisk. Bruker i tillegg bomullshansker om natten.

Anonymkode: 807ce...f6e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Miss Meilir skrev (17 timer siden):

CeraVe reparative hand cream anbefales 🙂

Og når du virkelig har tørre hender, så smør deg inn med O'Keeffe's Working Hands når du legger deg, og la virke over natta.

Det er den beste av alle, trenger ingen andre håndkremer, eneste håndkremen jeg har prøvd som ikke er klissete, og jeg har prøvd MANGE 

Anonymkode: eb5f9...eee

Skrevet

Beste håndkremen eg veit om er Uriage Barriederm-Cica. Fås på Lookfantastic. 

143715.webp

Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom årene pga veldig tørre hender på vinteren. Denne funker best på meg:

image.jpeg.40393ebd2945a01ab1a7bd7336d53d57.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...