AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Er på utkikk etter en god og fuktighetsgivende håndkrem som ikke føles for seig og klissete, men som virker. Jobben min involverer mye håndvask og desinfeksjon, så hendene mine blir fryktelig fort tørre. Pluss hvis den ikke er for stor heller, slik at det går ann å ha den lett tilgjengelig i jakkelomma. Tips? Anonymkode: 741f5...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er på utkikk etter en god og fuktighetsgivende håndkrem som ikke føles for seig og klissete, men som virker. Jobben min involverer mye håndvask og desinfeksjon, så hendene mine blir fryktelig fort tørre. Pluss hvis den ikke er for stor heller, slik at det går ann å ha den lett tilgjengelig i jakkelomma. Tips? Anonymkode: 741f5...2e8 Avene har flere. Både Cicalfate og Cold crewmedlemmene er gode. Kjøp på nettapotek, der er de billigere. Anonymkode: 34074...1cc
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/dagkrem/la-roche-posay-la-roche-posayla-roche-posay-cicaplast-cicaplast-balm-b5,5034771?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=P - Pmax - Prioritert 2025&gad_source=1&gad_campaignid=17180975425&gbraid=0AAAAADSYjGEvAVAsoFqjYrOkzAFs-yYKl&gclid=Cj0KCQjwvajDBhCNARIsAEE29WrDoohAZ_xVqeuYvVR6zbDEY81inMeLqrzxrpfXGgl6CGrl5qCo5pEaAhb9EALw_wcB Anonymkode: e4679...622 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avene har flere. Både Cicalfate og Cold creme er gode. Kjøp på nettapotek, der er de billigere. Anonymkode: 34074...1cc Rettet creme. Autokorrekt skulle vært forbudt. Anonymkode: 34074...1cc
Daisy-love Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Litt stor, men Decubal har en god håndkrem. Kjøpes på apotek. Billigere, men også god er Inecto kokos fra Normal. Den første er bedre da, men begge trekker godt inn. Jeg synes også Cosmica har gode håndkremer.
Miss Meilir Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli CeraVe reparative hand cream anbefales 🙂 Og når du virkelig har tørre hender, så smør deg inn med O'Keeffe's Working Hands når du legger deg, og la virke over natta.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Neutrogena uten parfyme. Skikkelig feit og god. Har veldig tørre hender og det er den desidert beste kremen jeg har prøvd. Anonymkode: 69822...77f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #9 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Neutrogena uten parfyme. Skikkelig feit og god. Har veldig tørre hender og det er den desidert beste kremen jeg har prøvd. Anonymkode: 69822...77f Sverger til denne, helt fantastisk. Bruker i tillegg bomullshansker om natten. Anonymkode: 807ce...f6e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #10 Skrevet 7. juli Miss Meilir skrev (17 timer siden): CeraVe reparative hand cream anbefales 🙂 Og når du virkelig har tørre hender, så smør deg inn med O'Keeffe's Working Hands når du legger deg, og la virke over natta. Det er den beste av alle, trenger ingen andre håndkremer, eneste håndkremen jeg har prøvd som ikke er klissete, og jeg har prøvd MANGE Anonymkode: eb5f9...eee
Capazitet Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli Beste håndkremen eg veit om er Uriage Barriederm-Cica. Fås på Lookfantastic.
kaledonia Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Neutrogena Norwegian Formula Concentrated Hand Cream Unscented 50 ml | Blush.no
Sniff76 Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Jeg har prøvd mye forskjellig opp gjennom årene pga veldig tørre hender på vinteren. Denne funker best på meg:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå