AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Hei, jeg er drittlei av grevinnehengene mine og vurderer å spare opp til å få utført overarmsplastikk. Tenker at hvis det utføres til høsten, når man likevel bruker langermede plagg så kan dette få gro seg til og være blitt så bra det kan til neste vår/sommer. Er det noen som vil dele erfaringer med meg? Jeg vurderer ikke å få evt operasjon utført i utlandet. Supertakknemlig for innspill her! Anonymkode: ec89e...30b
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Skjønner at du er lei grevinnehengene dine, jeg har det litt på samme måten 😅 samtidig er dette en operasjon jeg aldri ville tatt så sant ikke hengene var kjempestore og til betydelig sjenanse og heft i fht klær osv da arrene blir sjeldne penere enn henget. Samtidig synes jeg at overarmer og underarmer ofte blir uproposjonale på en måte, og resultatet derfor ikke blir så fint. Av disse grunnene så velger jeg leve godt med hengene mine, det er visst bare sånn jeg er og det får jeg tåle 😅 Anonymkode: d9355...542 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner at du er lei grevinnehengene dine, jeg har det litt på samme måten 😅 samtidig er dette en operasjon jeg aldri ville tatt så sant ikke hengene var kjempestore og til betydelig sjenanse og heft i fht klær osv da arrene blir sjeldne penere enn henget. Samtidig synes jeg at overarmer og underarmer ofte blir uproposjonale på en måte, og resultatet derfor ikke blir så fint. Av disse grunnene så velger jeg leve godt med hengene mine, det er visst bare sånn jeg er og det får jeg tåle 😅 Anonymkode: d9355...542 Takk for synspunkter, som jo egentlig er både riktige og fornuftige. Det er mange bedre formål å bruke penger på enn å snurpe seg sammen her og der etter hvert som huden mister elastisiteten (og plastikkirurger tjener sikkert nok som det er, om man ikke personlig skal støtte de). Men jeg slipper likevel ikke tanken helt. Kall meg gjerne forfengelig, for dette er jo et utslag av nettopp det. Har forsøkt trening av overarmene leeenge, men ser overhodet ikke noe forbedring Anonymkode: ec89e...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå