AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Om du holder kontakt med eksen selv om du er i nytt forhold, hva er årsaken til at du har det behovet? Da tenker jeg ikke på om man har barn sammen, da er det en selvfølge at man må ha en viss form for kontakt uansett. Anonymkode: 1e0ca...c62 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Jeg hadde kontakt med en eks fordi vi var så naive at vi tenkte vi skulle fortsette å eie hunden vår sammen. Tidenes dårlige ide. Ekser bør ikke ha særlig med hverandre å gjøre med mindre man har barn såklart. Anonymkode: 60cdd...0a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Fordi vi er venner, er ikke mer komplisert enn som så Anonymkode: 8236d...4cf 8 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Vi har barn sammen og er venner. Han er god kompis med min nye mann også. Null stress. Anonymkode: 977d1...3a5 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Jeg har alltid synes at det er veldig rart å være venner med ekser. Prøvde det med en eks da jeg var yngre og tenkte i min naivitet at vi kunne være venner, men det ble bare kleint og rart. Så etter det har jeg bare kuttet kontakt med de. Det er ikke folk jeg ønsker å ha i livet mitt uansett. Anonymkode: 95b20...9b2 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Ene eksen min har jeg hatt litt random kontakt med på Facebook. Vært hyggelig å høre hvordan han har det et par ganger i året. Dessverre døde han nylig. Og nå angrer jeg på at jeg ikke hadde tettere kontakt med han. Han var en veldig fin fyr. Har kontakt med en barndoms kjæreste. Han er det mer spenning med. Litt nudes og dirty snakk på snap. 😅 Anonymkode: e9b2b...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ene eksen min har jeg hatt litt random kontakt med på Facebook. Vært hyggelig å høre hvordan han har det et par ganger i året. Dessverre døde han nylig. Og nå angrer jeg på at jeg ikke hadde tettere kontakt med han. Han var en veldig fin fyr. Har kontakt med en barndoms kjæreste. Han er det mer spenning med. Litt nudes og dirty snakk på snap. 😅 Anonymkode: e9b2b...6f4 Din ex som døde, var han bergenser? Anonymkode: 0b481...0af
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Behov og behov. Har ikke noe spesielt behov for kontakt med ekser, men iblant tar de initiativ til kontakt. Ene er veldig gammel eks og jeg har nesten glemt at vi en gang var sammen. Eksmannen min klarer jeg ikke ha særlig kontakt med. Andre eksen min slo opp brått og jeg synes det er vanskelig med kontakt, han har loket rundt en del i den siste, og hintet til mulig forsoning, jeg har sagt at jeg har kjæreste og ikke svart på om vi skal snakkes på Skype...han er sentimental og det irriterer meg bare. Anonymkode: 7933f...deb
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om du holder kontakt med eksen selv om du er i nytt forhold, hva er årsaken til at du har det behovet? Anonymkode: 1e0ca...c62 Vi var gode venner før vi ble kjærester og er gode venner etter vi sluttet å være kjærester. Ser ingen grunn til ikke å skulle ha kontakt med gode venner🤷🏼♂️ Anonymkode: 9383e...d32 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde kontakt med en eks fordi vi var så naive at vi tenkte vi skulle fortsette å eie hunden vår sammen. Tidenes dårlige ide. Anonymkode: 60cdd...0a1 Jeg og min eks-kjæreste hadde delt ansvar for hunden vår i 4 år etter vi gikk i fra hverandre. Fungerte aldeles utmerket😊 Anonymkode: 9383e...d32 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Fordi vi er venner så enkelt er det. Anonymkode: 4cc55...681 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Fordi vi er venner og glade i hverandre, vi passet bare ikke sammen som kjærester. Vi er begge i nye forhold, og heldigvis går alle godt overens. Tror det er fordi vi har vært ærlige fra start om vennskapet vårt. Anonymkode: 2e6e2...d62 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde kontakt med en eks fordi vi var så naive at vi tenkte vi skulle fortsette å eie hunden vår sammen. Tidenes dårlige ide. Ekser bør ikke ha særlig med hverandre å gjøre med mindre man har barn såklart. Anonymkode: 60cdd...0a1 Jeg delte på hunden med min eks i alle år etter brudden, inntil hunden døde. Null stress. Begge fikk samvær med hunden og vi kunne bytte uker og helger hvis en av oss skulle reise bort. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi vi er venner, er ikke mer komplisert enn som så Anonymkode: 8236d...4cf Samme her. Vi er faktisk så gode venner at vi deler på hytta og arrangerer vennekvelder med felles venner sammen, samt at vi også spiser middag sammen innimellom. Både når barnet vårt er på besøk hjemme og når hen ikke er hjemme. Vi feirer også jul/ nyttår sammen og treffes også ofte i bursdager hos min familie og våre felles venner. Vi hjelper også hverandre i hverdagen, og han (mitt barns far) hjelper også begge foreldrene mine som er pensjonister. Hans foreldre er begge døde og bodde uansett ikke her. Vi er begge single da. Det er nok en av årsakene til at vi er så mye sammen. Jeg har hatt både samboer og kjæreste i årene etter at vi splittet opp (for over 20 år siden), og det har ikke bydd på problemer. De har raskt blitt venner med han. Anonymkode: 49440...657 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Min erfaring med menn som er «venn» med eksene sine: de vil egentlig tilbake. Anonymkode: 34aaa...f14 3
fugl fønix Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Han siste x'n ville på død og liv være venn med meg bare fordi han forsatt ville ha boyfriendtreatment. " Ååh, du jeg savner den gode maten du pleide å lage til meg da vi var kjærester. Kan du komme hjem til meg å lage noe godt til meg? Ååh kan du komme til meg og hjelpe meg med oppussing av huset mitt,det er såå kjedelig å jobbe alene skjønner du. Åh, gidder du å komme og rydde stua og soverommet, er så rotete der og det er så slitsomt å rydde der alene vetdu." Nei takk, han har jeg kuttet ut all kontakt med, når jeg endelig er singel vil jeg ha fokuset på meg selv ,ikke på en tafatt, trøtt X. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Har heldigvis beholdt vennskapet med alle (eller rettere sagt begge). Det var voksne brudd uten fiendtligheter involvert. Anonymkode: 6345f...485 1
sicario Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min erfaring med menn som er «venn» med eksene sine: de vil egentlig tilbake. Anonymkode: 34aaa...f14 Jeg hadde ikke giftet meg om jeg «egentlig» ville ha tilbake min eks-kjæreste. Hun er god venn av meg, men aldri i verden om jeg hadde inngått noe romantisk/seksuell relasjon med henne. Det er en grunn til at hun er en eks-kjæreste. Jeg finner det særdeles merkelig at noen faktisk ikke skjønner at man kan være god venn med en som har vært ens kjæreste. Litt absurd egentlig. 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli sicario skrev (3 minutter siden): Jeg finner det særdeles merkelig at noen faktisk ikke skjønner at man kan være god venn med en som har vært ens kjæreste. Litt absurd egentlig. Det er nok så enkelt som at mange brudd er ganske uoppgjorte, også i lang tid etter bruddet. Folk vil vinne tilbake eksen som gikk, eller de ser at eksen de forlot har hatt en glow up siden bruddet og vil gjenoppta forholdet, eller gikk pga egen psyke ol. Anonymkode: 7933f...deb 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli Ingen vonde følelser. Vi fungerte bare ikke sammen på den måten. En felles erkjennelse. Men har heller aldri gått for idioter, bare folk jeg like så godt kunne vært bestevenn med. Har vært lykkelig gift i 20 år nå, men har fortsatt sporadisk kontakt med eksene. Anonymkode: e497c...089 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå