AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Jeg har ikke vært borti denne varianten før. Men har møtt en to ganger. Det har begge gangene vært tjafsing og klåing, blowjob, erting, latter, samtaler og mer klåing og blowjob. Men han virker ikke å være interessert i å ha samleie?? Anonymkode: 01b96...382
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Moden og moden, fru Blom! Anonymkode: 8c4cf...06d Du hadde ikke noe mer fornuftig å komme med? Anonymkode: 01b96...382
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du hadde ikke noe mer fornuftig å komme med? Anonymkode: 01b96...382 Nei, altså, du utgir deg jo for å være den kvinnelige - og modne - part i dette forholdet, hvis jeg forstår deg rett. Da bør du komme med noe mer vektig en thihi vi lo og tullet og han virket ikke interessert i samleie. Det høres mer ut som du er nitten. En moden dame vet hva en mann vil. Anonymkode: 8c4cf...06d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Er ikke bare menn som kan være gamle griser... Anonymkode: 3636c...d2b 3
bullehurk Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke bare menn som kan være gamle griser... Anonymkode: 3636c...d2b Slutt å vas ! Se på kalenderen .... det står 2025, slett ikke uvanlig lenger og en helt fantastisk seksuell combo 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, altså, du utgir deg jo for å være den kvinnelige - og modne - part i dette forholdet, hvis jeg forstår deg rett. Da bør du komme med noe mer vektig en thihi vi lo og tullet og han virket ikke interessert i samleie. Det høres mer ut som du er nitten. En moden dame vet hva en mann vil. Anonymkode: 8c4cf...06d Ikke alltid når mannen er mye yngre men jeg liker han godt og syns han er kjekk. Det er nytt for meg og. Jeg har ikke vært med så mange menn skal jeg ærlig innrømme har prøvd ett par på min egen alder og det var skikkelig nedtur. Så nei jeg foretrekker yngre menn helt klart. Men ikke turt å kaste meg utpå før jeg traff på han her da. Anonymkode: 01b96...382
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli bullehurk skrev (5 minutter siden): Slutt å vas ! Se på kalenderen .... det står 2025, slett ikke uvanlig lenger og en helt fantastisk seksuell combo 🤩 Greit. Så slutt å kall menn for gamle griser om de ser på yngre kvinner da. Det går faktisk begge veier. Anonymkode: 3636c...d2b 2 2
bullehurk Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greit. Så slutt å kall menn for gamle griser om de ser på yngre kvinner da. Det går faktisk begge veier. Anonymkode: 3636c...d2b Haha..... Du får rette skytset der det hører hjemme, kan du vise til et eneste inlegg der jeg har kalt menn for gamle griser ?? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Aldri dømt noen for andre veien heller. Tenker at folk må slutte å bry seg med hva folk gjør i kjærlighetslivet eller sex livet sitt. Så lenge man er over 16 og det er frivillig så er det ingen som egentlig kan si noe. Anonymkode: 01b96...382 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli bullehurk skrev (2 minutter siden): Haha..... Du får rette skytset der det hører hjemme, kan du vise til et eneste inlegg der jeg har kalt menn for gamle griser ?? Nei, du pleier vel kalle gamle menn for impotente og visne Anonymkode: 8c4cf...06d
Bokormsen Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli Han tenner vel ikke særlig på deg da, moden pleier å bety gammel, kan la gamlemor suge litt, men ikke så gira på noe mer kanskje?
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Bokormsen skrev (7 minutter siden): Han tenner vel ikke særlig på deg da, moden pleier å bety gammel, kan la gamlemor suge litt, men ikke så gira på noe mer kanskje? ja sikkert noe sånt. Synd for jeg likte han godt. Anonymkode: 01b96...382
bullehurk Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): ja sikkert noe sånt. Synd for jeg likte han godt. Anonymkode: 01b96...382 Vær litt mer "på", vis han tydelig at du er intr. i litt mer da vet du 😉
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Han interessert i å bli tilfredsstilt men er ikke tiltrukket av deg naken. Anonymkode: 78e5b...024
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han interessert i å bli tilfredsstilt men er ikke tiltrukket av deg naken. Anonymkode: 78e5b...024 Han har ikke sett meg naken Anonymkode: 01b96...382 1
Hengebuksvinet Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Som voksen dame kan jeg nesten ikke forstå at du havner i denne situasjonen. En av fordelene med å bikke 40 (eller 20 for så vidt) er jo at man ofte er litt tryggere på seg selv, og vet hva man selv trenger/ ønsker. Og hva får egentlig du ut av dette? Min erfaring er at menn responderer godt på tydelig kommunikasjon og på å se at du også nyter. Men... Jeg har vært etablert så lenge, at jeg er helt ute av gamet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Når man kaller en kvinne moden så menes det jo som regel overmoden og gammal. Litt som at enkelte kaller feite folk for formfulle. Man pynter på den kjipe sannheten. Jeg tenker ingen sunne oppgående menn på 25 ønsker ei dvask overmoden dame på 50+. I såfall er det for å prøve erfaring over en kort periode. Mannen du spør om vil nok gjerne ha orgasme men helst ikke se deg naken. Anonymkode: f175e...528 1
bullehurk Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Hengebuksvinet skrev (4 minutter siden): Som voksen dame kan jeg nesten ikke forstå at du havner i denne situasjonen. Nei, ikke jeg heller skal jeg være ærlig. Litt vanskelig å skjønne.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han har ikke sett meg naken Anonymkode: 01b96...382 Exactly. Han ønsker heller ikke å se deg naken, noe man må ved sex. Han vil bare tilfredsstilles med bjs Anonymkode: 78e5b...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå