Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært samboer med min kjæreste i seks år og har fått et barn. 
Jeg har tatt han tidligere i å snape med andre jenter seksuelt når jeg gikk gravid. Ble veldig lei meg og følte meg skikkelig dårlig. Han lovet meg at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen og er veldig god med ordene sine. Jeg valgte å stole på han og følte aldri et behov for å sjekke det igjen. Nå i det siste har eg hatt en dårlig magefølelse og følt at det har vært noe, han har oppført seg annerledes. Jeg valgte derfor å sjekke telefonen hans og der fant jeg bilder av både han og andre damer nakne. Jeg spurte han om bilde og spurte om han var utro? Han svarte nei, og sa at dette var gamle bilder han hadde slettet som hadde vært lagret på snap. 
Jeg klarte ikke å falle til ro med dette og  snakket med en venninne som spurte meg om han hadde flere Snapchat kontoer. Jeg tenkte selvfølgelig at det hadde han ikke, men måte gå inn for å sjekke. Der fant jeg ut at han hadde to fake snapshat kontor som han var veldig aktiv på. Der han gir masse komplimenter, skriver at han savner enkelte av jentene, tenker på de, vil møte de. Sender seksuelle bilder og onanerer sammen. 
Jeg er helt sjokkert og vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom dette. Kontoen var helt tilbake til når eg hadde født. Alt var bare løgn når han lovet at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen og jeg har vært godtroende så lenge.
Jeg tenker på om han noen gått møt noen av disse jentene? Hva skal eg gjøre med situasjonen?
Jeg er i slutten av tyve årene og jeg er livredd for å måte begynne livet på nytt.

Anonymkode: d5dae...f17

• Hjerte 7
Skrevet

Hva sier hjertet ditt da? Du er ikke for gammel til å starte på nytt da. Du er ung enda. 

Anonymkode: 32c5f...261

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Er to løsninger på dette. Enten bli og godta, ellervis standpunkt og dra. 

Anonymkode: d4cc5...8ee

• Liker 5
Skrevet

jeg vil neste påstå; enten må du akseptere at han er slik og alltid kommer til å være slik. Hvis du ikke vil leve med en slik mann, ja, da går du

Anonymkode: 837c1...485

• Liker 7
Skrevet

Hva tror du er årsaken til at han søker sex andre steder enn med deg da? 

Anonymkode: c2f9a...2ae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du legger vel ikke skylden på ts? Å være utro er et aktivt valg. Liker man ikke hvordan sexen er hjemme, snakker man enten sammen, eller så forlater man. Man går ikke bak ryggen på folk, og så med flere (!!) jenter. 

Anonymkode: fdab0...868

• Liker 9
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Årsaken til at noen er utro vil jeg påstå ligger hos den utro parten i 90% av tilfellene. Jeg har selv vært utro, big time, handlet kun om mine issues.

Anonymkode: de430...ea1

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen mennesker har bare et psykelig behov for bekreftelse og spenning. TS har ingen skyld i det. 

Anonymkode: ce120...6b1

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde forberedt alt for å flytte, skaffet meg sted å bo, sjekket alt det økonomiske, planlagt fremtiden uten ham. Og så hadde jeg bestilt mekling på familievernkontoret, og deretter informert ham om at det er slutt, og at dere har time til mekling dato/klokkeslett.

Ville også snakket med familie slik at du kan få støtte i dette, ev. en venninne som du stoler 100 % på!

Han kommer ikke til å endre seg, for han har ikke respekt for kvinner og er avhengig av seksuell oppmerksomhet fra flere på en gang. Ikke noe å samle på.

Ikke kast bort livet ditt på en løgner som ikke har respekt og omtanke for deg. Han er en mann du ikke kan stole på, som du ikke kan ha tillit til. Da er han også en mann du aldri kan ha det bra med.

Så ta ansvar for ditt eget liv, planlegg alt du må for å komme deg ut av forholdet. Å gi en slik mann noen begrunnelse hadde jeg ikke giddet å gjøre, hadde bare fortalt ham at du har funnet ut at dere er for forskjellige til å passe sammen, at dere derfor kan være bedre foreldre til barnet om dere ikke er sammen og heller samarbeider godt om barnet. (Ingen vits å fortelle hva du har oppdaget, for han vil forsøke å bortforklare, og han vil bare bli mer provosert.)

❤️

Anonymkode: 893da...ca9

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Og for å presisere: skylden ligger ALLTID hos den utro parten.

TS: anbefaler at du gjør det slutt. Du kommer aldri til å stole på ham igjen (med rette), og det blir et miserabelt liv. Du er enda ung, fokuser på å ta vare på deg selv og barnet ❤️

• Liker 1
Skrevet

Han er sexavhengig

Anonymkode: d4951...19b

• Liker 1
Skrevet

Du legger vel ikke skylden på ts? Å være utro er et aktivt valg. Liker man ikke hvordan sexen er hjemme, snakker man enten sammen, eller så forlater man. Man går ikke bak ryggen på folk, og så med flere (!!) jenter. 

Ofte kan det være årsaken., eller lever du i en verden at total mangel på intimitet et samliv ikke gjør noe fra eller til om folk er utro? 😂

Skrevet

Og for å presisere: skylden ligger ALLTID hos den utro parten.

TS: anbefaler at du gjør det slutt. Du kommer aldri til å stole på ham igjen (med rette), og det blir et miserabelt liv. Du er enda ung, fokuser på å ta vare på deg selv og barnet ❤️

Du kan ikke snakke for slle mennesker,  det er din subjektive mening og den skal ingen ta fra deg. 

Men vær også klar over at flere og flere sexologer, parterapeuter og psykologer ikke deler ditt syn. 

• Liker 1
Skrevet

For det første så er det ikke din feil at han oppsøker andre damer. Noen er utro uansett hvor mye sex de har på hjemmebane, så det blir helt feil å skulle legge skylda på den partneren som er tro. Vil man være sammen med noen andre så gjør man det slutt, eller åpner forholdet på lik linje for begge parter.

Du er fortsatt ung, så du har all mulighet til å etablere deg på nytt.. Både alene og/ eller med en ny partner.

Vil du sitte med den usikkerheten hele tiden? Han har bevist flere ganger at han er god til å juge, så uansett hva han sier så vil du aldri kunne stole på det han sier er sant.

Anonymkode: 713b3...608

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ofte kan det være årsaken., eller lever du i en verden at total mangel på intimitet et samliv ikke gjør noe fra eller til om folk er utro? 😂

Hva babler du om? Å leve i et sexløst forhold gir ikke fripass til å være utro🙄

• Liker 3
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet

Aldri bli værende i et dårlig forhold fordi du er redd for å være alene. Du var alene før du traff han, gikk bra det å!

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har vært samboer med min kjæreste i seks år og har fått et barn. 
Jeg har tatt han tidligere i å snape med andre jenter seksuelt når jeg gikk gravid. Ble veldig lei meg og følte meg skikkelig dårlig. Han lovet meg at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen og er veldig god med ordene sine. Jeg valgte å stole på han og følte aldri et behov for å sjekke det igjen. Nå i det siste har eg hatt en dårlig magefølelse og følt at det har vært noe, han har oppført seg annerledes. Jeg valgte derfor å sjekke telefonen hans og der fant jeg bilder av både han og andre damer nakne. Jeg spurte han om bilde og spurte om han var utro? Han svarte nei, og sa at dette var gamle bilder han hadde slettet som hadde vært lagret på snap. 
Jeg klarte ikke å falle til ro med dette og  snakket med en venninne som spurte meg om han hadde flere Snapchat kontoer. Jeg tenkte selvfølgelig at det hadde han ikke, men måte gå inn for å sjekke. Der fant jeg ut at han hadde to fake snapshat kontor som han var veldig aktiv på. Der han gir masse komplimenter, skriver at han savner enkelte av jentene, tenker på de, vil møte de. Sender seksuelle bilder og onanerer sammen. 
Jeg er helt sjokkert og vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom dette. Kontoen var helt tilbake til når eg hadde født. Alt var bare løgn når han lovet at han aldri skulle gjøre noe sånt igjen og jeg har vært godtroende så lenge.
Jeg tenker på om han noen gått møt noen av disse jentene? Hva skal eg gjøre med situasjonen?
Jeg er i slutten av tyve årene og jeg er livredd for å måte begynne livet på nytt.

Anonymkode: d5dae...f17

Gjør som en arbeidskollega av meg gjorde når hun oppdaget at mannen sin var utro. Hun sa ingenting men begynte å planlegge livet etter denne mannen. Hvordan hun skulle skaffe seg en ny mann. Hun fortsatte med han her fikk han til å betale nye pupper for seg og ordnet og fikset opp seg selv på hans kostnad for i hennes hodet så handlet det om å bare fremstå som vakrest mulig den dagen hun bestemte seg for å gå sånn at hun lett kunne finne en ny. Og hun skulle ha en rik en.  Som sagt så gjort. Hun fikk han til å ordne alt uten at han hadde en aning om at hun visste det. Så tilslutt sa hun bye bye takk for meg. Fant seg en rik en og lever happy ever after med han gjort nå i mange år. Ultra kul dame. Brasiliansk. Vi norske damer burde lære litt av fyrverkeriene der i fra. 

Anonymkode: 116de...caf

• Liker 1
Skrevet (endret)

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Endret av AmBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Uansett om han får lite sex hjemme eller ikke så er det flere faktorer å tenke på her. En ting er at han er utro mot mor til sitt barn. 

En annen ting er hva slags relasjon han ønsker å ha til det barnet. Ryktene går, ts har allerede tydeligvis fortalt ei venninne om utroskapen hans. Vil han at barnet hans skal vokse opp med å få høre at far er en sexgal notorisk utro fyr? Har en slik far selv og det har ikke gått bra for å si det sånn. Egoismen lenge leve.

Så å rette anklager mot ts hvorvidt hun er god nok i senga eller ei det syns jeg du skal droppe

Anonymkode: b49ff...498

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke orket han der mer! Livet er strevsomt nok med barn, hus, jobb, skulle få et forhold til å fungere. Jeg ville ikke i tillegg belastet meg selv ned å bli ei som stadig måtte sjekke partners telefon for å sjekke om han er utro/ha klump i magen hver gang han er borte uten meg 

Ps: sjekk deg for kjønnssykdommer for sikkerhets skyld. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...