AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Har noen fått svar i opptaket til master eller videreutdanning? Hva kom dere inn på? Anonymkode: a0b87...fe2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Der jeg jobber gikk svarene for lokalt opptak ut til studentene for nesten to mnd siden, det er master i sykepleie. Anonymkode: 79576...72e
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Jeg tror jeg får svar i morgen. Spent! Har søkt master på UiT. Anonymkode: 37961...53b
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Kommet inn på både jordmor og Helsesykepleier. Må snart bestemme meg for hva jeg går for 😅 Anonymkode: a68ae...dcb
AnonymBruker Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 19.10): Kommet inn på både jordmor og Helsesykepleier. Må snart bestemme meg for hva jeg går for 😅 Anonymkode: a68ae...dcb Velg helsesykepleier. Anonymkode: 632e0...fe7
exlybris Skrevet 9. juli #6 Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 19.01): Jeg tror jeg får svar i morgen. Spent! Har søkt master på UiT. Anonymkode: 37961...53b Er det siviløkonom eller regnskap og revisjon? Jeg også fikk plass og akseptert.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Noen andre som har fått svar? Anonymkode: b953f...7b8
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Fått svar fra UiT. Ligger på topp 10 venteliste på Jordmor. Anonymkode: a055b...591
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Har kommet inn på videreutdanning ved NTNU. Venteliste på Master, men har allerede takket ja til plassen ved videreutdanningen Anonymkode: a399c...6b4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #10 Skrevet 15. juli Er nr 9 på venteliste til en master innen pedagogikk på UIO. Håper at jeg kommer inn! Anonymkode: a0b87...fe2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå