AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Bilder og video med ny dame en uke etter bruddet. Hvaslags sted i sinnet kommer dette fra? Hvorfor tror han at jeg bryr meg? Skjønner han vil si" se hvor lett det var å erstatte deg". Men hvorfor gjøre noe så stygt? Anonymkode: 93e50...981 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Jeg vet ikke, men han avslører jo seg selv ganske kraftig. Selv med ny dame er du tydeligvis alt han tenker på. For en taper. Anonymkode: 0ce8a...5cb 7 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Hvis han sender deg bilder for å skryte hvordan det er med den nye dama, er han ikke ferdig med deg….. Anonymkode: e8673...da8 5 3
makkapakka Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Lavmål, en god bekreftelse på at han ikke er noe å satse på. Vær glad for at han hjalp deg til å gå videre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bilder og video med ny dame en uke etter bruddet. Hvaslags sted i sinnet kommer dette fra? Hvorfor tror han at jeg bryr meg? Skjønner han vil si" se hvor lett det var å erstatte deg". Men hvorfor gjøre noe så stygt? Anonymkode: 93e50...981 Du gjør jo tydelig vis det da.. Bare overse han. Han er jo en x uansett. Anonymkode: 4774c...f15 4 1
Million Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli (endret) Altså, hadde eksen gjort noe sånt mot meg, sendt meg bilder av han og en ny dame bare uker etter bruddet, vet du hva jeg hadde gjort da? Til forskjell fra deg, så hadde jeg bare flira og ledd litt for meg selv, og sannsynligvis svart "Ser hyggelig ut, lykke til!". For jeg var FERDIG med han og kunne ikke brydd meg mindre om hva han gjorde med andre damer. Jeg tror, ts, at eksen din kjenner deg litt bedre enn du tror. Du spør "hvorfor tror han at jeg bryr meg" og kaller det at han sendte bilde for en stygg ting å gjøre. Nei, det trenger det ikke være. Hvis du ikke hadde brydd deg, hvis du hadde vært ferdig med fyren, hadde du ikke sett på det som stygt å gjøre. Du hadde vært helt likegyldig, og bare tenkt at han var passe fjern og slettet bildet. Siden han vet du bryr deg og blir opprørt over det, sender han bildet/video. Sånn er det med den saken. Han vil hevne seg, og vet at du vil ta deg nær av det. Det er opp til deg å vise han at du IKKE bryr deg, eller at du er helt likegyldig. Var det du som gjorde det slutt, eller han? Endret 6. juli av Million 4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjør jo tydelig vis det da.. Bare overse han. Han er jo en x uansett. Anonymkode: 4774c...f15 Jeg bryr meg om at jeg får det til takk, når jeg har vært ikke annet enn snill, syns det er så unødvendig. Anonymkode: 93e50...981
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Du bryr deg åpenbart. Ellers hadde du nok oversett det og evt blokkert han og ikke spurt her hvorfor han gjør det. Anonymkode: 57cbc...16c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Bilder og video med ny dame en uke etter bruddet. Hvaslags sted i sinnet kommer dette fra? Hvorfor tror han at jeg bryr meg? Skjønner han vil si" se hvor lett det var å erstatte deg". Men hvorfor gjøre noe så stygt? Anonymkode: 93e50...981 Du kan jo føle på gleden over å ha fjernet en slik person fra livet ditt. tenker det er hyggelig for nydama å bli behandlet slik. Blokker skiten og gå videre. Anonymkode: fa8ca...ffc 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo føle på gleden over å ha fjernet en slik person fra livet ditt. tenker det er hyggelig for nydama å bli behandlet slik. Blokker skiten og gå videre. Anonymkode: fa8ca...ffc Jeg åpnet bildene ved uhell. Hadde ikke tenkt å åpne noe, men det kom liksom øverst i feeden, og jeg visste ikke hva det var. Anonymkode: 93e50...981
Frk Midnattsol Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Tenker du neste gang bare svarer han: "Tusen takk Erik for at du viser meg hvem du egentlig er, og det før jeg rakk å involvere meg seriøst og alvorlig sammen med deg. Du skal vite at jeg setter stor pris på at du viser meg denne ekte siden av deg." 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg åpnet bildene ved uhell. Hadde ikke tenkt å åpne noe, men det kom liksom øverst i feeden, og jeg visste ikke hva det var. Anonymkode: 93e50...981 Hvor lenge var dere sammen? Eller var det et situationship? Har dere kranglet? Han vet beldig tydelig hvilke knapper han skal trykke på hos deg for å såre og trigge deg... Har du svart han? Hva svarte du isåfall? Anonymkode: f567b...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge var dere sammen? Eller var det et situationship? Har dere kranglet? Han vet beldig tydelig hvilke knapper han skal trykke på hos deg for å såre og trigge deg... Har du svart han? Hva svarte du isåfall? Anonymkode: f567b...f6b Jeg kommer aldri til å svare på noe som helst fra ham. Anonymkode: 93e50...981 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Bilder og video med ny dame en uke etter bruddet. Hvaslags sted i sinnet kommer dette fra? Hvorfor tror han at jeg bryr meg? Skjønner han vil si" se hvor lett det var å erstatte deg". Men hvorfor gjøre noe så stygt? Anonymkode: 93e50...981 Blokk, blokk, blokk... Anonymkode: 2607a...a65 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Frk Midnattsol skrev (21 minutter siden): Tenker du neste gang bare svarer han: "Tusen takk Erik for at du viser meg hvem du egentlig er, og det før jeg rakk å involvere meg seriøst og alvorlig sammen med deg. Du skal vite at jeg setter stor pris på at du viser meg denne ekte siden av deg." En passiv aggressiv melding som dette gjør ikke at man kommer godt ut av situasjonen. Anonymkode: 3788a...9b2 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En passiv aggressiv melding som dette gjør ikke at man kommer godt ut av situasjonen. Anonymkode: 3788a...9b2 Tenker ikke at den er særlig passiv, snarere ganske klar og direkte. Anonymkode: 57cbc...16c 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kommer aldri til å svare på noe som helst fra ham. Anonymkode: 93e50...981 Bra!!! Hva nøyaktig sendte han egentlig? Var det bilder eller video av seksuell art av han med noen andre..?? Det er helt sinnsykt fucka isåfall! Enda nysgjerrig på hva relasjonen deres var også, hvor etablert relasjonen var eller hvor lenge du har kjent denne fyren... Jeg klarer ikke se for meg at noen man har vært sammen med kan være så hevngjerrige 😭 Anonymkode: f567b...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Bilder og video med ny dame en uke etter bruddet. Hvaslags sted i sinnet kommer dette fra? Hvorfor tror han at jeg bryr meg? Skjønner han vil si" se hvor lett det var å erstatte deg". Men hvorfor gjøre noe så stygt? Anonymkode: 93e50...981 Han ønsker å såre deg. Det kan være bitterhet, for eksempel. Eller hevn (han er såret, vil såre tilbake). Anonymkode: d08b8...02c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå