AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Som jeg ikke ønsker å vise frem. Er det greit å bruke slike sokker da? Anonymkode: 0a67d...429
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Sniff76 skrev (1 minutt siden): Hvor eller hvilke situasjoner er det du mener? Selvfølgelig ute blant folk. Hjemme blåser jeg i det. Anonymkode: 0a67d...429
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Hvorfor ikke bare vanlige sokker? Anonymkode: 30435...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Stor pike skrev (37 minutter siden): I sandaler? Nei. Bare nei. Er vel ikke bare sandaler som har åpen tå? Sandaler var ikke nevnt her. Anonymkode: 0a67d...429
Sniff76 Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Selvfølgelig ute blant folk. Hjemme blåser jeg i det. Anonymkode: 0a67d...429 😅 I sporty sandaler (ute på tur) kan vel ankelsokker gå. I joggesko og vanlige sko, vanlige sokker. I pensko og andre typer sandaler ser det ikke bra ut med sokker, og sokkene på bildene er ikke noe bedre enn vanlige ankelsokker spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Sniff76 skrev (16 minutter siden): 😅 I sporty sandaler (ute på tur) kan vel ankelsokker gå. I joggesko og vanlige sko, vanlige sokker. I pensko og andre typer sandaler ser det ikke bra ut med sokker, og sokkene på bildene er ikke noe bedre enn vanlige ankelsokker spør du meg. Poenget er å "skjule" de stedene som ikke er pene, derfor disse som har forsterkning på de rette stedene. Bare ute etter å høre synspunkter, kan jo av og til være artig å føle seg fin og slippe å bare gå i vanlige kjedelige sokker i fine sko. Anonymkode: 0a67d...429
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Synes slike sokker er ufattelig stygge, føtter får aldri blitt styggere enn de sokkene der. Hvis du vil bruke sokker så bruk vanlige ankelsokker, og det finnes annet enn hvite og svarte, mange søte og morsomme finnes Anonymkode: 91233...ba4
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Bruk vanlige sokker. Ankelsokker er jo totalt ut. Anonymkode: 30435...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Bruk vanlige sokker. Ankelsokker er jo totalt ut. Anonymkode: 30435...a7a Til pensko med litt hel synes jeg vanlige sokker blir mye styggere en nylonsokker. Anonymkode: 0a67d...429
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Som jeg ikke ønsker å vise frem. Er det greit å bruke slike sokker da? Anonymkode: 0a67d...429 Er de stygge føttene noe du ser eller ser alle andre det samme som deg? Føtter trenger luft det får de bare mulighet til noen få sommermåneder i Norge. Dropp stygge sokker. Anonymkode: 88399...242 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er de stygge føttene noe du ser eller ser alle andre det samme som deg? Føtter trenger luft det får de bare mulighet til noen få sommermåneder i Norge. Dropp stygge sokker. Anonymkode: 88399...242 Går ikke du i det du føler deg best og mest komfortabel i da? Anonymkode: 0a67d...429
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Alle sine tær er stygge. Ingen bryr seg Anonymkode: 2f3e9...0c8 1
Honey Dew Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Selvsagt kan du bruke de sokkene i sandaler. Det går helt fint. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Jeg har også stygge føtter og tær, og jeg har lagt merke til at noen ser på dem om jeg går med åpne sandaler. Så jeg går kun med sandaler som skjuler tærne. Ellers har jeg vanlige ankelsokker i sneakers. I ballerinasko og den type sko har jeg sånne lave sokker i strømpebuksestoff (aner ikke hva de heter). Jeg synes du kan bruke sånne sokker. De nederste kan man for eksempel bruke i mary jane sko eller ballerinasko. Anonymkode: d9525...d6d
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Jeg har også stygge tær, ikke fordi de er ustelte, mer som det er to sett hender med lange tynne tær. Noe som blir kikket på og kommentert, og aldri plaget meg eller ført til at jeg føler jeg må dekke dem til. Anonymkode: 27b95...631
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Går til pedikyr med hudfjerning og alt hver sjette uke. Det gjør enorm forskjell. Anonymkode: 82ced...919 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Er de ustellte eller misformede? Det første kan du gjøre noe med. Det andre må du lære deg å akseptere. La føttene få luft og sol ❤️ Anonymkode: 3c652...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruk vanlige sokker. Ankelsokker er jo totalt ut. Anonymkode: 30435...a7a Er på rundreise i Europa nå. Og du kan tydelig se hvem nordmenene er, basert på hva som er "ut". Ikke bare er det stygt, men det ser plagsomt varmt ut også. Anonymkode: 82ced...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå