Gå til innhold

Hva bruker du til å fjerne busken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke vokse, bor landlig til og har ikke tilgang på et godt studio. Liker heller ikke at man må la det gro til en viss lengde. Elsker følelsen av å være glatt, og er så lei av prikker etter mothårsbarbering. 

Dere som fjerner alt selv, hva bruker dere? 

Anonymkode: 3b129...eef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg kan ikke vokse, bor landlig til og har ikke tilgang på et godt studio. Liker heller ikke at man må la det gro til en viss lengde. Elsker følelsen av å være glatt, og er så lei av prikker etter mothårsbarbering. 

Livet er ikke lett... 

Anonymkode: 532f6...831

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Livet er ikke lett... 

Uffda, har du det vanskelig? Trenger du å snakke med noen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høvel 1 gang i uken.

Anonymkode: 488e1...e68

AnonymBruker
Skrevet

Hagesaks!

Anonymkode: 3ffee...f00

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å vokse selv da? 🤷‍♀️ Fog meg ble det bare rot, men kjenner flere som gjør det selv. Øvelse gjør vel mester. 

Anonymkode: e60bd...bf3

AnonymBruker
Skrevet

Napper alt med pinsett. Går sjukt fort når man blir dreven.

Anonymkode: 1585a...b76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Napper alt med pinsett. Går sjukt fort når man blir dreven.

Anonymkode: 1585a...b76

Blir det ikke fryktelig vondt etter ei økt? Har prøvd det selv, men var ikke godt. Napper du på kjønnsleppene også? 

Anonymkode: 9ae12...173

Skrevet

Vanlig gilette barberhøvel hver gang jeg dusjer. Enkelt og greit. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg går til studio og vokser noen ganger i året. Blir fryktelig dyrt i lengden om man skulle gjort det hele tida. Trenger ikke være glatt året rundt. Innimellom stusser jeg det bare med saks så det ikke blir en vill skog der nede. 

Skrevet

Jeg bruker epilator 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er såpass voksen at jeg beholder busken. Det er best ifølge leger, gynekologer, og ikke minst meg selv.

Renslig, nesten ingen utflod, luftig og god lukt.

Ikke innestengt, inngrodde hår, klamt, svett, vond lukt, masse utflod, og økende fare for sopp. 

Les og lær, barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Invester i alvaskin laser, da er det bare å shave og bruke laser en gang i uken, da er det hårfritt etter et par måneder, avhengig av hvor grove hårene dine er da. 
som også selvsagt kan brukes over hele kroppen ellers også😊 

Anonymkode: 994ff...074

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker en ILP laser men absoludt ikke Alvaskin sine. De hadde 0 effekt. Bruker Broun. Får ikke like gode resultater som beskrevet over, men hårene vokser ekstremt sakte og det er mulig å barbere hver 3 dag. Bruker den annen hver uke etter hvert en gang i måneden. 

Kunne ikke bruke den på full guffe på kjønnsleppene først, men etter hvert gikk det ok.

Anonymkode: 09f37...d0e

Skrevet

Bruker den firkanta høvelen som er regnet for intimsbarbering, den er utrolig mye bedre. Sørg for at du tar det i forbindelse med en varm dusj. Gni skummet godt inn, og smør med RFSU intim cooling balm etterpå.

Skrevet

Jeg bruker hjemmewax-strips fra nett. Holder glatt to uker. Eksfolier med skrubbehanske. Barber alltid medhårs og bruk barbergel. Ingen prikker eller inngrodde hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...