AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Jeg kan ikke vokse, bor landlig til og har ikke tilgang på et godt studio. Liker heller ikke at man må la det gro til en viss lengde. Elsker følelsen av å være glatt, og er så lei av prikker etter mothårsbarbering. Dere som fjerner alt selv, hva bruker dere? Anonymkode: 3b129...eef
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kan ikke vokse, bor landlig til og har ikke tilgang på et godt studio. Liker heller ikke at man må la det gro til en viss lengde. Elsker følelsen av å være glatt, og er så lei av prikker etter mothårsbarbering. Dere som fjerner alt selv, hva bruker dere? Anonymkode: 3b129...eef Livet er ikke lett... Anonymkode: 532f6...831 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Livet er ikke lett... Anonymkode: 532f6...831 Uffda, har du det vanskelig? Trenger du å snakke med noen? Anonymkode: 3b129...eef 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan ikke vokse, bor landlig til og har ikke tilgang på et godt studio. Liker heller ikke at man må la det gro til en viss lengde. Elsker følelsen av å være glatt, og er så lei av prikker etter mothårsbarbering. Dere som fjerner alt selv, hva bruker dere? Anonymkode: 3b129...eef Høvel 1 gang i uken. Anonymkode: 488e1...e68
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Du kan jo prøve å vokse selv da? 🤷♀️ Fog meg ble det bare rot, men kjenner flere som gjør det selv. Øvelse gjør vel mester. Anonymkode: e60bd...bf3
HemmeligSpion Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Jeg er mann og ikke så nøye på hvordan hun har det nedentil, men vil bare si at det alltid nevnes epilator i tråder som dette. https://sexogsamfunn.no/kropp/intimbarbering/
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli Napper alt med pinsett. Går sjukt fort når man blir dreven. Anonymkode: 1585a...b76
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Napper alt med pinsett. Går sjukt fort når man blir dreven. Anonymkode: 1585a...b76 Blir det ikke fryktelig vondt etter ei økt? Har prøvd det selv, men var ikke godt. Napper du på kjønnsleppene også? Anonymkode: 9ae12...173
LeannahDL Skrevet 8. juli #10 Skrevet 8. juli Vanlig gilette barberhøvel hver gang jeg dusjer. Enkelt og greit. 1
frøkna Skrevet 8. juli #11 Skrevet 8. juli Jeg går til studio og vokser noen ganger i året. Blir fryktelig dyrt i lengden om man skulle gjort det hele tida. Trenger ikke være glatt året rundt. Innimellom stusser jeg det bare med saks så det ikke blir en vill skog der nede.
AnonymBruker Skrevet 8. juli #13 Skrevet 8. juli Jeg er såpass voksen at jeg beholder busken. Det er best ifølge leger, gynekologer, og ikke minst meg selv. ➕Renslig, nesten ingen utflod, luftig og god lukt. ➗Ikke innestengt, inngrodde hår, klamt, svett, vond lukt, masse utflod, og økende fare for sopp. Les og lær, barn. Anonymkode: 532f6...831 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #14 Skrevet 8. juli Invester i alvaskin laser, da er det bare å shave og bruke laser en gang i uken, da er det hårfritt etter et par måneder, avhengig av hvor grove hårene dine er da. som også selvsagt kan brukes over hele kroppen ellers også😊 Anonymkode: 994ff...074 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #15 Skrevet 8. juli Bruker en ILP laser men absoludt ikke Alvaskin sine. De hadde 0 effekt. Bruker Broun. Får ikke like gode resultater som beskrevet over, men hårene vokser ekstremt sakte og det er mulig å barbere hver 3 dag. Bruker den annen hver uke etter hvert en gang i måneden. Kunne ikke bruke den på full guffe på kjønnsleppene først, men etter hvert gikk det ok. Anonymkode: 09f37...d0e
Rosa Dartle Skrevet 8. juli #16 Skrevet 8. juli Bruker den firkanta høvelen som er regnet for intimsbarbering, den er utrolig mye bedre. Sørg for at du tar det i forbindelse med en varm dusj. Gni skummet godt inn, og smør med RFSU intim cooling balm etterpå.
Rebecca30 Skrevet 10. juli #17 Skrevet 10. juli Jeg bruker hjemmewax-strips fra nett. Holder glatt to uker. Eksfolier med skrubbehanske. Barber alltid medhårs og bruk barbergel. Ingen prikker eller inngrodde hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå