AnonymBruker Skrevet 6. juli #1 Skrevet 6. juli Min er sånn, og jeg synes det er litt sårt for han gjør det aldri med meg 😞 Anonymkode: 12471...c19 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Troller du? Nei, absolutt ikke. Det hadde vært dumpegrunn tidlig i forholdet - jeg liker jo ikke å bli stirret på heller, er bare skum av menn som holder på slikt. Mannen min mener det er respektløst ovenfor kvinner. Som han sier (ikke bare i denne sammenhengen); han har en mor, søster, kvinnelige kollegaer og venner. Han behandler ikke kvinner som objekter, like lite som han mener andre menn skal det. Anonymkode: 8ed15...133 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Har aldri lagt merke til om han ser. Regner med han gjør det hvis en dame har veldig trang bukse og bra rumpe, da ser jo jeg også Hvis man kler seg sånn liker man vel at noen ser? Og så lenge man oppfører seg pent, ikke er slibrig eller sender sleske blikk tenker jeg det er helt innafor å kikke litt på en pen rumpe. Anonymkode: bdc10...16f 5 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Det er både uhøflig og creepy å stirre på folk. Anonymkode: 57db7...225 5 2
SPOCA Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Nei, han stirrer ikke. Han ser sikkert, men å stirre vitner om dårlig folkeskikk. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli Det hadde gjort meg ukomfortabel. Aldri opplevd at noen menn jeg har vært med har gjort dette.. Anonymkode: 54894...8a4 2
enkefru Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Nei, det er slettes ikke vanlig. Høres ut som du har funnet deg en uforskammet og uoppdragen slask 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #9 Skrevet 6. juli Min er 50 og vi er samboere på noe over ti år. Det er nå i det siste hvor han gjør dette, og da er det gjerne yngre jenter han ser mest på. Jeg får ikke lov til å si noe, da blir han bare sint. Vi har ikke barn, og det er kanskje greit. Anonymkode: 12471...c19
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Virrevirrevapp skrev (2 minutter siden): Mener du at han aldri ser beundrende på deg? Nei. Anonymkode: 12471...c19
AnonymBruker Skrevet 6. juli #11 Skrevet 6. juli Ikke noen big deal men ville sagt klart ifra. Anonymkode: 76d14...e64
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli Veldig mange menn, og også en god del kvinner, kikker på andre. Heldigvis har de fleste av oss fått oppdragelse og har sosiale antenner nok til å vite at man ikke skal stirre, uansett sammenheng. Både samboer og jeg titter, men jeg ser ikke at han gjør det selv om jeg vet om det😂 Hvis mannen din stirrer så du (og andre) ser det, hadde jeg lurt på om han er litt kort. Anonymkode: 5a326...a48 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Æsj, jeg hadde fått fullstendig avsmak av dette. Anonymkode: fdd97...4e1 4
MarianneE Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli Stirrer? Nei. Kikker? Ja. Null problem med det. Jeg kikker på andre jeg og, like tiltrukket av HusetsHerre av den grunn. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Det er vel for mye å forvente at menn ikke SER litt på en sexy rumpe eller pene bein, men å STIRRE derimot, det er en uting og ekkelt å gjøre. Jeg ser selv på det, selv om jeg er hetero kvinne, og det er helt normalt. Men stirrer jo ikke. Et raskt blikk bare. Man ser spesielt på de som kler seg på en måte som viser frem kroppen og kroppsfasongen, som regel trange eller korte klær. Anonymkode: 17c03...a7a 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min er 50 og vi er samboere på noe over ti år. Det er nå i det siste hvor han gjør dette, og da er det gjerne yngre jenter han ser mest på. Jeg får ikke lov til å si noe, da blir han bare sint. Vi har ikke barn, og det er kanskje greit. Anonymkode: 12471...c19 Æsj.. For en dust! En ting å få med seg noe du går forbi, men å aktiv stirre,snu seg eller vise interesse forann deg, drittsekk! Anonymkode: 9815e...d11 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli Min mann tar bilder av rumpene til andre damer... Så jeg hadde vært fornøyd om han nøyde seg med å kikke på de. Selv om det hadde vært sårende nok. Anonymkode: f7e4d...ff3
Brunello Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Hva mener du med å stirre? De aller fleste heterofile menn ser på fine same-rumper. De som stirre er de som ikke klarer å skjule at de ser. 2
Brunello Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann tar bilder av rumpene til andre damer... Så jeg hadde vært fornøyd om han nøyde seg med å kikke på de. Selv om det hadde vært sårende nok. Anonymkode: f7e4d...ff3 Det er creepy. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå