Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ta med Tinder til utlandet - synlig i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg viser ikke ansikt på Tinder hjemme i Norge. Hvis jeg nå reiser til utlandet, og legger til et bildet av ansiktet. Vil jeg da vises i Norge? Eller kan jeg gjøre noe for at jeg ikke skal vises i Norge?

Nei, jeg er ikke utro. Vi er i et åpent forhold, og vi vil ikke at kjente skal vite hva vi holder på med. 

Anonymkode: e42a6...044

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått opp norske matcher også av og til når jeg er i andre land. Forstår ikke hvordan det funker. 

Anonymkode: 5deb0...6d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg viser ikke ansikt på Tinder hjemme i Norge. Hvis jeg nå reiser til utlandet, og legger til et bildet av ansiktet. Vil jeg da vises i Norge? Eller kan jeg gjøre noe for at jeg ikke skal vises i Norge?

Nei, jeg er ikke utro. Vi er i et åpent forhold, og vi vil ikke at kjente skal vite hva vi holder på med. 

Du høres ikke tøff nok ut til å drive på sånn som du vil.

Anonymkode: 2af4f...149

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle matcher osv vil jo se det. Kun avstanden som endres.

Men du får neppe mer hell ved å legge ved bilde. De som er interessert i noen i åpne forhold, er de som er i åpne forhold…

Anonymkode: 95419...84f

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig folk som er så desperate at de «liker» noen på Tinder som ikke engang har bilde?! Altså det finnes jo ingenting annet å gå etter en utseende der? Den lille bioen sier jo ingenting. 
og «åpent forhold»… sure buddy😂

Anonymkode: 4a04d...9c1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det virkelig folk som er så desperate at de «liker» noen på Tinder som ikke engang har bilde?! Altså det finnes jo ingenting annet å gå etter en utseende der? Den lille bioen sier jo ingenting. 
og «åpent forhold»… sure buddy😂

Anonymkode: 4a04d...9c1

Jeg er mann uten bilde på Tinder. Har pult 10-11 stk siste året.. Flest ons men noen av de har jeg truffet en del ganger. 

Så ja, det er fullt mulig. En catchy morsom bio som vekker interesse, kan funke vel så bra som nok et fjellturbilde. 

Anonymkode: 99e8a...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2025 den 12.13):

Du høres ikke tøff nok ut til å drive på sånn som du vil.

Anonymkode: 2af4f...149

Ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...