Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurer på om noen har prøvd den? Jeg er så innmari dårlig til å huske å ta p-piller, og syntes p-ringen var en innmari bra oppfinnelse!! Det er jo et lokalt middel, d.v.s at det virker lokalt, så dosen blir mindre, og bivirkningene blir da også mindre.

Men er det noen som har erfaring med den? Er det lett å sette den inn? Kan man kjenne den, eller blir den i veien ved samleie? kan den falle ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve den nå, dvs begynner på lørdag. :D

Skrevet

Jeg har lest litt om den og vet ikke om du har lest det samme. Men den skal vist nok ikke kjennes og kan tas ut ved samleiet om ønskelig. Synses også dette er en genial oppfinnelse.. Vurderer å prøve selv.

• 3 måneder senere...
Skrevet
Jeg har lest litt om den og vet ikke om du har lest det samme. Men den skal vist nok ikke kjennes og kan tas ut ved samleiet om ønskelig. Synses også dette er en genial oppfinnelse.. Vurderer å prøve selv.

Kan tas ut ved samleiet?? Kan den det? Den skal jo sitte inne 3 uker uavbrutt, og OM det skjer noe som gjør at den kommer ut så må den settes inn så fort som mulig. Hvis den ikke blir satt på plass innen 3 timer, så er den ikke like trygg lenger.

Og blir ringen satt inn rett, så kjennes den ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har hatt p ringen noen måneder og er kjempefornøyd med den:)

Ikke hatt noen negative opplevelser.

Den kan være ute 3 timer hver 24 time, uten at det har noe virkning, men selv har jeg ikke gjort dette.

Eneste ulempen jeg ser er at det koster endel mer en p piller:(

vilde

Gjest Virvel
Skrevet

Psssssst, det er en annen tråd om p-ringen her et sted... ;)

Skrevet

Det er flere tråder om p-ringen. Bare å søke det! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...