Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen sånn der fargeanalyse eksperter her? Har alltid lurt på hva jeg er når det gjelder årstider.. sånn hudtone og farger og sånn.

Jeg har mørkt brunt hår og mørkeblå øyne. Blir VELDIG brun om sommeren. Men om vinteren er jeg blek. Syns faktisk jeg kler alle farger... spesielt sterke. Er ikke så glad i pastell farger på meg. Kler veldig godt oransje og rødt når jeg er brun. Er også fin i hvit og svart. Når det gjelder smykker kler jeg både sølv og gull.

Er mer gul i huden enn rosa. Hva er jeg? Hehe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet

Jeg vet jeg er mest høst, litt vår og bittelitt sommer... Jeg jobber en del med farger, men kunne godt ha tenkt meg en ordentlig test på hva jeg kler best. Til en fornuftig pris vel å merke.. ;)

En ting jeg synes er dumt med den testen er at på hårfarge står det du skal bruke den fargen du opprinnelig har. Da finner man ut hvilken/ hvilke årstid/er man opprinnelig er. Ikke hvilken årstid man faktisk er i øyeblikket, og det er jo viktigst.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er både sommer og vår. Jeg kler svart godt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler å dra til en flink fargekonsulent! Jeg så på den testen som var henvist til her tidligere og synes ikke den var helt lett å finne ut av. Jeg er selv en vår, har vært hos en fargekonsulent men etter den testen på nettet er jeg vinter... og det er jeg garantert ikke! Det er veldig vanskelig å selv finne ut hva man er, for det er så mange ting som spiller inn på hvaslags farger som passer best til en. Jeg selv har typiske sommerens øyne og hårfarge men huden min er klar vår. Derfor passer klare vårfarger best til meg, men jeg kan likevel bruke enkelte sommerfarger og sølv! Mitt råd er derfor: Dra til fargekonsulent! :)

Skrevet

Prøvde også testen, og ble vår. Det er jeg garantert ikke. Jeg har vært til fargeanalyse 2 ganger (!) og er blitt "dømt til" å være både høst og vinter (det var 2 forskjellige systemer). Det jeg etterhvert har funnet ut, er at jeg kler de sterkeste og klareste fargene i de to palettene, mens pasteller og duse farger er håpløst.

Så av testen det ble referert til her at jeg skulle kunne kle elfenbenshvitt eller fløtehvitt, -og de to fargene får meg bokstavelig talt til å "forsvinne".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...