Fionas Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Svigermor er veldig misunnelig. Hun er misunnelig på oppussing, ferie osv. Vi har ikke vært på reise på mange år, men no skal vi på ferie til Australia. Hun ringer barnet og forteller hvor farlig det er og hvor dårlig leger det er der. Barnet er blitt veldig bekymret og ønsker ikke å reise.
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Fionas skrev (6 minutter siden): Svigermor er veldig misunnelig. Hun er misunnelig på oppussing, ferie osv. Vi har ikke vært på reise på mange år, men no skal vi på ferie til Australia. Hun ringer barnet og forteller hvor farlig det er og hvor dårlig leger det er der. Barnet er blitt veldig bekymret og ønsker ikke å reise. Ja, det er agurk tid, men Finn på noe mer interessant og lage tråd om, da! Anonymkode: 83f52...167 6 1
Fionas Skrevet 6. juli Forfatter #3 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det er agurk tid, men Finn på noe mer interessant og lage tråd om, da! Anonymkode: 83f52...167 Må ikke belage deg på andre. Om du finner det lite interessant må du finne på noe selv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #4 Skrevet 6. juli Fionas skrev (Akkurat nå): Må ikke belage deg på andre. Om du finner det lite interessant må du finne på noe selv. Beklager, driver ikke i bransjen svigermor trolling. Anonymkode: 83f52...167 4
Fionas Skrevet 6. juli Forfatter #5 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Beklager, driver ikke i bransjen svigermor trolling. Anonymkode: 83f52...167 Bare generell trolling? 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Australia har verdens største edderkopper også 😁 Men seriøst, skal man la seg påvirke av sånn erting så kan man ikke dra noen steder. Bare blås i det. Anonymkode: ceefb...9a9
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli Hvor gammelt er barnet? Jeg regner med 10 år +, siden barnet har egen telefon. Jeg håper barnet stoler mer på mor og far enn svigermor, så dere må sette dere ned sammen og avkrefte alt svigermor har sagt. Deretter blokkerer dere svigermors nummer på barnets telefon, og så håndterer mannen din moren sin heretter. God tur! Anonymkode: b9d53...feb
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Jeg regner med 10 år +, siden barnet har egen telefon. Jeg håper barnet stoler mer på mor og far enn svigermor, så dere må sette dere ned sammen og avkrefte alt svigermor har sagt. Deretter blokkerer dere svigermors nummer på barnets telefon, og så håndterer mannen din moren sin heretter. God tur! Anonymkode: b9d53...feb Ts har jo innrømmer at dette er trolling. Anonymkode: 5210b...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå