AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Hva kan jeg kjøpe i bursdagsgave til en jeg holder på med (ikke kalt oss for kjærester enda, men er basically det)? Vi har holdt på i litt over 3 mnd når han har bursdag. Tenkte kanskje en gavepose med litt av hvert, men hva kan jeg fylle inni? Anonymkode: 15fa1...cda
AnonymBruker Skrevet 6. juli #2 Skrevet 6. juli Fordel om du sier hvor gammel personen blir, og om det er gutt eller jente 😊 Men må man kjøpe noe i det hele tatt til en man ikke er sammen med? Bare noe enkelt med omtanke? En pakke håndlaget sjokolade feks. Anonymkode: efdae...def
MissStiles Skrevet 6. juli #3 Skrevet 6. juli Jeg lagde en liten gavepose med øl, brus og sjokolade som daten min liker. I tillegg til at jeg kjøpte et lite «bli kjent» spill og skrev et kort. Ikke datet mer enn et par uker.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #5 Skrevet 6. juli Noe enkelt. En blomst. En flaske vin. En liten mat-kurv. Avhengig av kjønn og interesser. Gjenstander og slik - for mye. Gavepose - jentegreie, er egentlig bare teit. Ingenting - heller ikke greit når det er så seriøst Anonymkode: 2a2c6...858 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #6 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fordel om du sier hvor gammel personen blir, og om det er gutt eller jente 😊 Men må man kjøpe noe i det hele tatt til en man ikke er sammen med? Bare noe enkelt med omtanke? En pakke håndlaget sjokolade feks. Anonymkode: efdae...def Mann, 31 år. Tenker jeg må gi noe, omtanke liksom:)) Anonymkode: 15fa1...cda
AnonymBruker Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli A hadde jeg gått på polet eller Gulating, kjøpt 4-6 øl-nyheter. Anonymkode: efdae...def 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå