AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli 1.Juli sto det plutselig 1 krone i minus på brukskontoen min i Bulder. Veldig merkelig all den tid kontoen står i 0 -som vil si at jeg bruker ikke kontoen. Kun kontoen med rammelån jeg bruker. Kort har jeg heller ikke. Takket nei til det. Noen som vet? Anonymkode: b5057...7be
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Klikk inn på kontoen i nettbanken og se hva det er trukket for. Anonymkode: d8754...4b5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Jeg fikk også det, det stod debetrenter underdekning på beskrivelsen. Men jeg har aldri overtrukket kontoen (bruker den, men er aldri i minus). Hva står på din beskrivelse? Anonymkode: 9475a...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Klikk inn på kontoen i nettbanken og se hva det er trukket for. Anonymkode: d8754...4b5 Det står renter og gebyr. Altså debetrenter kr 1 pga manglende dekning. Har de begynt å ta gebyr på brukskonto som ikke er i bruk? Pleier å komme debetrenter hver måned på rammelånet jeg har hatt i to år. Alltid overholdt forpliktelsene mht rammelånet. Rikelig beløp innestående der. Men siden brukskonto ikke brukes står jo den i kr 0. Så dermed sto brukskontoe plutselig i minus.Nåtte føre over fra rammelånet i tilfelle det skjer igjen Jeg skjønner ikke dette..Bulder er da gebyrfri? Anonymkode: b5057...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå