AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Jeg har ei jeg jobber med som gikk ut i ferie på Fredag. Jeg hadde fri da og skulle sende henne en god ferie melding på messenger. Men det kommer opp at personen er ikke tilgjengelig på messenger. Prøvde å søke henne opp på Facebook. Men finner henne ikke. Så da har hun slettet meg som venn og blokkert meg Er dette vanlig oppførsel blant kvinner på snart 40 år? Anonymkode: af2e5...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Kanskje hun har satt FB på pause? Det går an. Send henne en gammeldags sms heller😉 Anonymkode: c9e3e...088 11 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli Eller vær en FBI-agent å spør noen du vet er venn med henne på Fb om de kan søke henne opp? Anonymkode: c9e3e...088 2
Portvinpiken Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Hva får deg til å lure på om alle kvinner på 40 år gjør det samme? 10 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli Flere kutter ut facebook. Om det er noe viktig bruk sms, resten tar du over en kopp kaffe etter ferien. Anonymkode: 19031...ce0 7 4
Fighter83 Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Riktig at flere og flere kutter Facebook pga Trump greiene mm. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli #7 Skrevet 5. juli Ho har kanskje slettet hele Facebook? Det gjorde jeg, dessverre uten å informere folk om det, og det var faktisk faktisk enkelte som sluttet å hilse etterpå. Anonymkode: f0bf0...6f2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #8 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flere kutter ut facebook. Om det er noe viktig bruk sms, resten tar du over en kopp kaffe etter ferien. Anonymkode: 19031...ce0 Er helt enig. Facebook har blitt veldig likt Instagram vedr reklamer og alskens reels. Jeg har gått tilbake til å sende venner sms hvis jeg vil ha kontakt. Eller såklart kan man ringes. Jeg har til en viss grad kuttet ned på snapbruken også. Syns det er tull å være tilgjengelig hele tiden. Jeg tenker at ts overtenker situasjonen. Alt handler ikke om "deg". At det er kun "deg" hun har evt blokkert? Hva kan årsaken i såfall være hvis hun kollegaen har blokkert deg tenker du (ts) ? Det kan hende hun vil ha ferie fra sosiale medier🌿🏞☺️ Anonymkode: c9e3e...088 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli Min kollega blokkerte også meg på fb. Men er venn med de andre. Barnslig. Gode kollegaer og ikke vet jeg. Sa fra til sjefen at vi må finne andre plattformer å kommunisere på når det gjelder det sosiale, da hun fra sosial komiteen hadde blokkert meg, og jeg ikke får tilgang til det hun legger ut. Må gjerne blokke meg, hennes valg. Men da må vi finne andre plattformer å gi info på som er jobbrelatert. gikk en ukes tid så gikk jeg fra blokkert til slettet. Slik jeg har tilgang til å se hennes poster. Flaut for henne. Jeg bryr meg ikke, men det åpner ikke for nærmere relasjon for min del. Anonymkode: 021d7...79c 2 1
Fighter83 Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min kollega blokkerte også meg på fb. Men er venn med de andre. Barnslig. Gode kollegaer og ikke vet jeg. Sa fra til sjefen at vi må finne andre plattformer å kommunisere på når det gjelder det sosiale, da hun fra sosial komiteen hadde blokkert meg, og jeg ikke får tilgang til det hun legger ut. Må gjerne blokke meg, hennes valg. Men da må vi finne andre plattformer å gi info på som er jobbrelatert. gikk en ukes tid så gikk jeg fra blokkert til slettet. Slik jeg har tilgang til å se hennes poster. Flaut for henne. Jeg bryr meg ikke, men det åpner ikke for nærmere relasjon for min del. Anonymkode: 021d7...79c Den var klein! Enig i at da er det på høy tid at jobben fikser andre måter å nå ut med sosiale ting og tang utenfor jobb o.l. Burde jo egentlig holde med et ukentlig/mnd informasjonbrev via jobb mailen da... 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Fighter83 skrev (6 minutter siden): Den var klein! Enig i at da er det på høy tid at jobben fikser andre måter å nå ut med sosiale ting og tang utenfor jobb o.l. Burde jo egentlig holde med et ukentlig/mnd informasjonbrev via jobb mailen da... sier mye om henne, hun er også lederen min på vår avd. Så det er jo henne som måtte inn til sjefen og bli konfrontert med dette. Jeg har aldri snakket med henne om det. Får jeg en venneforespørsel fra henne så kommer jeg ikke til å godta det. Hun er for meg bare en kollega jeg har et profesjonelt forhold til. Anonymkode: 021d7...79c 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Eller vær en FBI-agent å spør noen du vet er venn med henne på Fb om de kan søke henne opp? Anonymkode: c9e3e...088 Gjorde de. De fikk henne opp Anonymkode: af2e5...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Finner du henne på vennelisten din har hun bare deaktivert kontoen sin. Hvis ikke så har hun enten slettet kontoen eller så har hun blokkert deg. Anonymkode: ea729...b5d
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli Hun ønsker ikke meldinger fra deg. Anonymkode: 15e9a...43b
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Finner du henne på vennelisten din har hun bare deaktivert kontoen sin. Hvis ikke så har hun enten slettet kontoen eller så har hun blokkert deg. Anonymkode: ea729...b5d Finner henne ikke nei Anonymkode: af2e5...dcd
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli Fighter83 skrev (1 time siden): Riktig at flere og flere kutter Facebook pga Trump greiene mm. Hæ? Hva har jeg ikke fått med meg. Anonymkode: 0c254...c18
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hæ? Hva har jeg ikke fått med meg. Anonymkode: 0c254...c18 Jepp. Sletta alle meta-kontoer da trump inntok kontoret. Meta støtter Trumpen så innihampen. Om zuckerberg kan, så tar han gjerne en Monica på trump… Anonymkode: 9240d...26a
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun ønsker ikke meldinger fra deg. Anonymkode: 15e9a...43b Det skjønner jeg nå ja. Men skjønner ikke hvorfor. Jeg er den som sender meldinger hele tiden. Sist hun fikk melding fra meg var en God påske melding. Anonymkode: af2e5...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Gjorde de. De fikk henne opp Anonymkode: af2e5...dcd Okei. Da er jeg enig med deg at det er rart å bare blir blokkert. Anonymkode: c9e3e...088
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det skjønner jeg nå ja. Men skjønner ikke hvorfor. Jeg er den som sender meldinger hele tiden. Sist hun fikk melding fra meg var en God påske melding. Anonymkode: af2e5...dcd Men du vet jo ikke med sikkerhet at hun har facebook fremdeles? Eller vet du det? Anonymkode: ea729...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå