Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Traff en fyr på fest for litt over 2 år siden. Vi hang sammen da, og har fortsatt med det på de fleste festene vi har vært på samtidig i ettertid... Vi snakker ikke så mye sammen da. Bare danser, kliner, roter.. Holder rundt hverandre, holder hverandre i hånden når vi går rundt omkring i lokalet... Men jeg har aldri snakket ordentlig med han og blitt kjent med han. Treffer han stort sett bare på fest. Jeg liker han veldig godt... Før jeg drar på fest, så tenker jeg "i kveld skal jeg snakke med han, prøve å bli bedre kjent med han, kanskje spørre om han vil finne på noe en dag.." Men når jeg ser han så får jeg en slags sperre. Jeg tenker endel ting, men ordene kommer ikke ut. For mange måneder siden snakket han om at han ikke ville at vi bare skulle drive å rote og styre, men at han ville noe mer. Altså et forhold. Jeg ble litt sjokkert. For jeg likte jo han veldig godt og følte litt det samme som han. Men så sa jeg ingenting. Jeg svarte ikke. Faen ass, hvorfor gjorde jeg ikke det..? Husker jeg tenkte "ville han ha sagt det samme om han ikke hadde drukket i kveld?" og "hvorfor snakker han om forhold nå? vi kjenner jo ikke hverandre ennå.." Jeg ble veldig usikker. Jeg har møtt han etter det der, og da har alt vært "vanlig" igjen.. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på det i ettertid. Det kan jo hende at det bare var noe veldig ugjennomtenkt som ramla ut av munnen hans den kvelden og at han angrer eller ikke husker, eller at han bare ikke tenker mer på det nå. Det er fest igjen på fredag. Han skal sikkert dit. Det kan gå nokså lang tid mellom hver gang jeg ser, og når det er lenge siden vi har møttes så tenker jeg ikke så mye på han. Men når jeg ser han igjen så blir jeg påminnet om hvor bra han er og jeg får han ikke ut av hodet mitt. Er vi på samme fest en kveld kan man være sikker på at vi henger rundt hverandre da, men vi er stuck i " bare kose på fest-stadiet".. Er litt lei av at det samme skjer hele tida. Jeg vil gå framover, bli kjent med han, finne ut om han er noe for meg... Vil ikke ta det opp med han på fest, for der skal man jo ha det gøy, og man bør ikke bli altfor seriøse og alvorlige der. Når jeg drikker så får jeg ikke helt til å moderere meg. Jeg kan holde helt kjeft om hva jeg føler (denne sperren som er nevnt lenger opp i innlegget), men hvis jeg først sier noe, så sier jeg kanskje for mye. Jeg blir ganske fort betatt av menn, men det går som regel over ganske raskt også. Dette er nok annerledes. Jeg har egentlig ikke grunnlag for å like han så godt som jeg gjør. Så da kan han kanskje bli skremt over at jeg føler det jeg føler. Hva bør jeg gjøre? Jeg vil få ting "klarert".. Først og fremst bli bedre kjent med han, hvis han vil. Men hvordan går jeg fram? Har tenkt at nå må jeg spørre om han vil bli med på kino e.l. i neste uke, men så blir det bare med tanken. Og kino er ikke rett sted for å bli kjent. Det er ikke fest med alkohol, støy og høy musikk heller. Så, hvor? Han bor ikke så veldig langt unna meg.. Kanskje jeg skal spørre om han blir med ut en tur.. Ut å gå.. I kulda...? Vet ikke... Hjelp!
Beam Skrevet 20. mars 2006 #2 Skrevet 20. mars 2006 Gjør noe med det!!! Han går sikkert rundt og tenker det samme som deg. Og han har jo brakt temaet på bane en gang, men da var det du som ikke sa noe. Kanskje ikke så rart at alt ble som det hadde vært før etter det. Kanskje han følte seg litt avvist når du ikke svarte. Tenk om det hadde vært deg som hadde mannet deg opp forå spørre han, og så svarte han ikke! Nei, her må du bare makse på! Ikke kast bort mer tid. Han har jo alt prøvd en gang, så nå er det din tur. Be han på kino eller noe(dere kan jo alltids ta en kaffe etter kinoen). Eller bare spør han om han vil være med å ta en kaffe en gang. Det meste må jo være bedre enn at dere skal fortsette sånn som nå.
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Forsøk å sende noen hyggelige sms til han, spør om han har hatt ei fin helg osv. Dersom du får hyggelige svar kan du jo gjenta dette et par dager senere og så spørre om han kunne tenke å komme på middag hjemme hos deg el noe. Det funka for meg i alle fall. Lykke til!
Gjest Jalileh Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Forsøk å sende noen hyggelige sms til han, spør om han har hatt ei fin helg osv. Dersom du får hyggelige svar kan du jo gjenta dette et par dager senere og så spørre om han kunne tenke å komme på middag hjemme hos deg el noe. Det funka for meg i alle fall. Lykke til! ←
Gjest gurin Skrevet 21. mars 2006 #5 Skrevet 21. mars 2006 Løpe er nok kjørt. Han gidder sikkert ikke bruke mer tid på deg siden du ikke ga respons da han sa at han ville bli sammen med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå