Gå til innhold

Innesluttet nabo har fest - kona klager og jeg jubler

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hoihoi - naboen som jeg trodde var ganske innesluttet har en heidundrendes fest i dag med kos, god stemning og høylytt rabalder 😎 bodd her i 6år, er så stille at jeg holder på å gå på veggen, liker liv og røre. Hun ble pottesur for at jeg dro bort og hilste på, var der i 10 min og smakte ett rekesmørbrød. Hun er forbanna og irritert over lyd og rabalder som vi aldri hører, mens jeg jubler og koser meg over at min innesluttet nabo har det hyggelig.

Er jeg en gal mann nå som har glede på andres vegne, når jeg i teorien kanskje burde følt meg like irritert som kona? 😎 Kjaaaur debatt! Hilsen 40 årige fjols

Anonymkode: acc91...329

• Liker 12
  • Hjerte 19
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hoihoi - naboen som jeg trodde var ganske innesluttet har en heidundrendes fest i dag med kos, god stemning og høylytt rabalder 😎 bodd her i 6år, er så stille at jeg holder på å gå på veggen, liker liv og røre. Hun ble pottesur for at jeg dro bort og hilste på, var der i 10 min og smakte ett rekesmørbrød. Hun er forbanna og irritert over lyd og rabalder som vi aldri hører, mens jeg jubler og koser meg over at min innesluttet nabo har det hyggelig.

Er jeg en gal mann nå som har glede på andres vegne, når jeg i teorien kanskje burde følt meg like irritert som kona? 😎 Kjaaaur debatt! Hilsen 40 årige fjols

Enig med du, bare det ikke  er døgnet rundt, og ca innafor at nan tenke litt i egen bolig 

Anonymkode: 187a9...740

• Liker 5
Skrevet

Nei! Synes selv det er artig at de mest stille kan ta seg en dag med full fest! 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Altså den innesluttede naboen har fest og du gikk bort for å hilse på? Og spiste et rekesmørbrød. Merkelig ting å gjøre..

Anonymkode: e43ec...3d3

• Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjæresten min er helt lik deg. Jeg er helt nøytral, frem til det forstyrrer søvnen min, utenom det bryr jeg meg ikke. 

Anonymkode: 5f870...182

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså den innesluttede naboen har fest og du gikk bort for å hilse på? Og spiste et rekesmørbrød. Merkelig ting å gjøre..

Anonymkode: e43ec...3d3

Jeg ble invitert bort da ditt løkhue, inviterte ikke meg selv😂 jeg er glad for at min innesluttet nabo har fest og kanskje kan åpne seg litt mer, være mer sosial og møte oss litt mer. Feil ting å legge seg opp i, og irrelevant for opplegget her.

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke kona di invitert da? 

Kanskje derfor ho furter, og du derimot, du svinser glad og fornøyd bort uten henne og kommer hjem med den stinkende rekeånden din? 

Er ikke naboen hu er sur på, det er deg din sviker. 

Anonymkode: bddaf...ea4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ble ikke kona di invitert da? 

Kanskje derfor ho furter, og du derimot, du svinser glad og fornøyd bort uten henne og kommer hjem med den stinkende rekeånden din? 

Er ikke naboen hu er sur på, det er deg din sviker. 

Høres ut som du har godt av en fest du også, eller et rekesmørbrød rett i nebbet, skål og god natt.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kona di er blitt ei kjerring(negativ forstand)! Godt du kan være glad på vegne av naboen 💞 

Kona di blir i godt humør igjen etterhvert. Du får flire og erte hu litt med at hu har begynt å bli så kjerringaktig iløpet av årene dere har vært i lag. Kanskje hu lettere mykner😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En fest i blandt gjør meg ingenting, folk må få lov til å kose seg!

Anonymkode: ababf...516

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Høres ut som du har godt av en fest du også, eller et rekesmørbrød rett i nebbet, skål og god natt.

Jeg er sengeliggende etter gårsdagens fest. 

Aldri mer. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg mest mulig innesluttede naboer. Og i hvert fall ikke naboer som inviterer seg selv på rekesmørbrød.

Anonymkode: cf813...25f

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg ble invitert bort da ditt løkhue, inviterte ikke meg selv😂 jeg er glad for at min innesluttet nabo har fest og kanskje kan åpne seg litt mer, være mer sosial og møte oss litt mer. Feil ting å legge seg opp i, og irrelevant for opplegget her.

Ble ikke kona invitert?

Anonymkode: a5720...0ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er sengeliggende etter gårsdagens fest. 

Aldri mer. 

Fra partykonge til pledd-potet på under 24 timer. Evolusjon i revers – godt jobbet👌😎

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ble ikke kona invitert?

Anonymkode: a5720...0ee

Absolutt, men hun liker det stille, så vidt jeg får lov å sove i samme seng, eller puste i stua før jeg blir lempet ut av huset...

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Heia naboen og heia deg🥳 

Hyggelig når noe koser seg en sjelden gang:-)

Anonymkode: 501b9...f50

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg mest mulig innesluttede naboer. Og i hvert fall ikke naboer som inviterer seg selv på rekesmørbrød.

Anonymkode: cf813...25f

Du høres ut som drømmenaboen. Min store drøm er å få sitte i fred i min egen hage med lydbok og strikketøy, uten naboer som skal prate om alt og ingenting hver gang jeg åpner terrassedøra.

Anonymkode: e22ff...93c

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fra partykonge til pledd-potet på under 24 timer. Evolusjon i revers – godt jobbet👌😎

Pff, jeg er oppe å går igjen til neste helgs rekeparty. 

Pledd er greit det, en får svettet ut faenskapen og jobbet skikkelig med å analysere flashbacka. Slipper desse sure blikka til fruen også om en hiver det over hodet. 

• Nyttig 1
Skrevet

Er det høy lyd etter kl. 23:00 tipser jeg ofte politiet om vill festing :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du, kona mi kan flytte inn i nabohagen din med en gang. Jeg lever allerede som en gjest i eget hjem – stille, forsiktig, og alltid to skritt unna å få en munnfull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...