Rotemor Skrevet lørdag kl 21:55 #61 Skrevet lørdag kl 21:55 TheLegendBellaGoth skrev (10 minutter siden): Det er veldig trygt, det er ingen som stjeler der nede. Kjenner et par som var i Doha og de kunne legge Rolex klokken på bordet uten at den ble stjålet. Det er noen bra ting der nede for i Europa hadde folk ranet med en gang føler jeg Jeg tror ingen er misunnelig på deg for noe. 3
Rotemor Skrevet lørdag kl 21:55 #62 Skrevet lørdag kl 21:55 (endret) TheLegendBellaGoth skrev (13 minutter siden): Jeg ser nyheter, men tenker det er en side av saken Herremin. Så det er ikke sikkert de undertrykker kvinner? Foff, ikke siter meg igjen. Det får være grenser på lavmål. Endret lørdag kl 21:56 av Rotemor 3
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 21:55 Forfatter #63 Skrevet lørdag kl 21:55 Nymerïa skrev (7 minutter siden): Var du ikke klar over at vennene dine har andre verdier enn deg, TS? Kan det være at disse personene ikke finnes? Tenkte ikke at jeg skulle bli kritisert for potensielle reiser. Har ikke vært noe hyling når jeg har vært i Italia feks.
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 21:57 Forfatter #64 Skrevet lørdag kl 21:57 Salamandra skrev (16 minutter siden): SÅ godt kjent med dem ble jeg ikke, men de er veldig vesteuropeiske i sinn og væremåte slik jeg husker det, men den katolske kirken står jo sterkt fortsatt. Men mye heller det enn muslimsk styresett spør du meg. Mente angående rettigheter og sånn!
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 21:58 Forfatter #65 Skrevet lørdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nyhetene har en side av saken, og rike influensere og andre kjendiser har en annen og mer ekte side? Anonymkode: 6f61a...7db Annen familie som har vært der vil jeg si
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:59 #66 Skrevet lørdag kl 21:59 Hei, det handler ikke om misunnelse vil jeg tro, men jeg kjenner jo heller ikke deg eller vennene dine. Charterferier til Dubai får man jo i samme prisklasse som Canari øyene nå, man får rimelige og kostbare reiser begge steder. Jeg har vært begge steder, og min personlige mening er at Dubai bare er Canari øyene på steroider. Det er like harry begge deler, forskjellen er at i Dubai så er det mange som later som de er bemidlede. Noe jeg synes er mer harry enn noe annet... Dubai: Du får bedre shopping, varierte restauranter, renere omgivelser, og har du mulighet økonomisk; kjøpe deg mye mer luksus i alle segment. Canari øyene: Du kan få flere varierte natur- og friluftsopplevelser, være mer "frigjort" mht kulturkontraster, og slippe storbyen og det som følger med. Jeg personlig drar heller til Canari øyene om jeg skulle velge, kommer aldri til å dra til Dubai igjen med mindre det er en Stop-over, men det er jo smak og behag. God ferie uansett hva dere velger. Anonymkode: 828a4...5b5
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:00 Forfatter #67 Skrevet lørdag kl 22:00 Rotemor skrev (4 minutter siden): Jeg tror ingen er misunnelig på deg for noe. Jeg bare lurte innledningsvis når de oppførte seg slik mot meg. Jeg har ikke noe i mot Kanariøyene, men føler alle har vært der
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #68 Skrevet lørdag kl 22:01 De er ikke misunnelig. Det er bare noen som har fått for seg at Dubai er så ille. Reis til Dubai og kos deg. Anonymkode: 592e0...189 1 1
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:01 Forfatter #69 Skrevet lørdag kl 22:01 Rotemor skrev (4 minutter siden): Herremin. Så det er ikke sikkert de undertrykker kvinner? Foff, ikke siter meg igjen. Det får være grenser på lavmål. Har hørt de gjør det i muslimske land, men man trenger ikke gå tildekket i Dubai
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #70 Skrevet lørdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde mine venner nevnt Dubai hadde de fått så øra flagrer. Skulle ønske du prøvde deg på meg, så skulle vi sett hvem sine ører som hadde flagret... Anonymkode: 592e0...189
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:03 Forfatter #71 Skrevet lørdag kl 22:03 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, det handler ikke om misunnelse vil jeg tro, men jeg kjenner jo heller ikke deg eller vennene dine. Charterferier til Dubai får man jo i samme prisklasse som Canari øyene nå, man får rimelige og kostbare reiser begge steder. Jeg har vært begge steder, og min personlige mening er at Dubai bare er Canari øyene på steroider. Det er like harry begge deler, forskjellen er at i Dubai så er det mange som later som de er bemidlede. Noe jeg synes er mer harry enn noe annet... Dubai: Du får bedre shopping, varierte restauranter, renere omgivelser, og har du mulighet økonomisk; kjøpe deg mye mer luksus i alle segment. Canari øyene: Du kan få flere varierte natur- og friluftsopplevelser, være mer "frigjort" mht kulturkontraster, og slippe storbyen og det som følger med. Jeg personlig drar heller til Canari øyene om jeg skulle velge, kommer aldri til å dra til Dubai igjen med mindre det er en Stop-over, men det er jo smak og behag. God ferie uansett hva dere velger. Anonymkode: 828a4...5b5 Synes bare det hadde vært så kult å oppleve Dubai en dag!
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:04 #72 Skrevet lørdag kl 22:04 TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden): Synes bare det hadde vært så kult å oppleve Dubai en dag! Da reiser du til Dubai og driter i hva folk her inne sier. Anonymkode: 592e0...189
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:04 Forfatter #73 Skrevet lørdag kl 22:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De er ikke misunnelig. Det er bare noen som har fått for seg at Dubai er så ille. Reis til Dubai og kos deg. Anonymkode: 592e0...189 Tenker det ligger en del i uvitenhet og at folk bare hører en side
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:05 Forfatter #74 Skrevet lørdag kl 22:05 Dere som har vært i Dubai, hvilke attraksjoner likte dere best og kan anbefale?
Nymerïa Skrevet lørdag kl 22:18 #75 Skrevet lørdag kl 22:18 TheLegendBellaGoth skrev (18 minutter siden): Tenkte ikke at jeg skulle bli kritisert for potensielle reiser. Har ikke vært noe hyling når jeg har vært i Italia feks. Så du var ikke klar over at de mislikte slavearbeid. Er disse vennene i rommet med oss nå? 3
TheLegendBellaGoth Skrevet lørdag kl 22:21 Forfatter #76 Skrevet lørdag kl 22:21 Nymerïa skrev (Akkurat nå): Så du var ikke klar over at de mislikte slavearbeid. Er disse vennene i rommet med oss nå? De går med klær made in Bangladesh. Samme tingen, bare en annen innpakning Synes de burde feie for egen dør og ikke kritisere andre egentlig
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:22 #77 Skrevet lørdag kl 22:22 Dubai er et land jeg aldri har turt å reise til. Fordi det er et muslimsk land og det er korrupt der. Kommer du borti noe kan du bli fengslet. Det er vakkert der og fint og flott. Men hadde det vært Europa hadde jeg dratt dit. Men pga kulturen hadde jeg ikke turt. Harry eller ei, mange fine steder med sol og strand som det folk søker. Anonymkode: 0652b...7a5 1
Salamandra Skrevet lørdag kl 22:24 #78 Skrevet lørdag kl 22:24 TheLegendBellaGoth skrev (26 minutter siden): Mente angående rettigheter og sånn! Ja, trenger ikke ha noen moralske kvaler mot å reise til Malta 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:29 #79 Skrevet lørdag kl 22:29 Quilliam skrev (1 time siden): Dubai er bygd og vedlikeholdt av slaver. De lurer inn arbeidere fra fattige land, skaffer de gjeld og betaler de en brøkdel av hva de er lovet så de aldri har råd til å forlate. Og hvem bor der ? Rike vestlige folk og influensere som lever et falsk fasade liv. Anonymkode: aa3c7...aa8 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:49 #80 Skrevet lørdag kl 22:49 Tror nok dette er trolling. TS resonnerer (og skriver) som et barn. «Ang. rettigheter og sånn :)», forstår ikke hvorfor folk tenker ulikt om Italia og slavestater, bemerker at «vi har fattige i Norge også da», betviler alle rene saksopplysninger om hvordan all luksus i Dubai er tuftet på lidelse, opplever Dubai som mindre harry enn Kanariøyene etc. Dette er kødd. Ingen som har vært utenfor eget postnummer før er så uopplyst. Anonymkode: 0fcfa...cd4 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå