Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte mine venninner at vi vurderer tur til enten Kanariøyene (min manns ønske), mens jeg vil til Dubai. Når jeg forteller venninnene mine dette gir de meg en leksjon om hvor fælt Dubai er? Jeg har annen familie som har vært der og de har ikke opplevd noe spesielt. Lurer på om dette er skjult misunnelse fra mine venninner? Jeg synes helt ærlig at Kanariøyene er harry og derfor vil jeg helst til et sted som er mer eksotisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Granka er harry som faen, men Dubai er mange mange hakk verre! Ville ikke vurdert det en gang.

Anonymkode: 9453d...b05

• Liker 32
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Dubai er skrekkelig.

Anonymkode: 5daae...e76

• Liker 23
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist mye rundt i verden, men jeg reiser aldri til Dubai…

Anonymkode: 87e66...876

• Liker 25
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Og nei, de er ikke misunnelige.

Anonymkode: 87e66...876

• Liker 29
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne vært misunnelig på en venninne som skulle til Oman, Jordan, deler av Marokko eller Egypt. Dubai er strengt tatt ikke mindre harry enn Kanariøyene. Aldri vært fristet i det hele tatt.

Anonymkode: a9338...af8

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker Dubai er enklere ift. shopping og gjestfrihet + at det er veldig trygt. Sånn til sammenligning mot Kanariøyene?

Skrevet

Om man bryr seg noe som helst om menneskerettigheter reiser man ikke til Dubai. Har ikke med misunnelse å gjøre

• Liker 25
  • Nyttig 17
Skrevet

Dubai = alvorlige menneskerettighetsproblemer, masse «bling», kjent for å være et paradis for diverse lyssky personer, ikke eksotisk i det hele tatt.

• Liker 19
  • Nyttig 15
Skrevet
Gidavmeg skrev (24 minutter siden):

Om man bryr seg noe som helst om menneskerettigheter reiser man ikke til Dubai. Har ikke med misunnelse å gjøre

Tenker at en reise på maks 2 uker ikke gjør noe forandring 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mine venner nevnt Dubai hadde de fått så øra flagrer.

Jeg spyr av den turistbyen. Så NEI. Ikke misunnelse. Vær du trygg.

Anonymkode: 98a4d...ca2

• Liker 16
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden):

Venninnene dine har en annen moral og standard enn deg da. 

Anonymkode: d0527...d59

• Liker 17
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
TheLegendBellaGoth skrev (8 minutter siden):

Beklager, men det er en ganske naiv tankegang. Du støtter landet økonomisk om du reiser dit.

Endret av Callista
  • Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet

Dubai er bygd og vedlikeholdt av slaver. De lurer inn arbeidere fra fattige land, skaffer de gjeld og betaler de en brøkdel av hva de er lovet så de aldri har råd til å forlate.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Tenker at det er ikke noe bedre eller verre enn å kjøpe klær som er Made in Bangladesh foreksempel 

Annonse
Skrevet

Dubai er en dullion ganger mer harry enn Kanariøyene. Las Palmas for eksempel har mange fine områder uten charterfeber-faktor. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei de er ikke misunnelige. 

• Liker 7
Skrevet
Quilliam skrev (Akkurat nå):

Dubai er bygd og vedlikeholdt av slaver. De lurer inn arbeidere fra fattige land, skaffer de gjeld og betaler de en brøkdel av hva de er lovet så de aldri har råd til å forlate.

Nå viser du en side av saken, se på diverse nordmenn som bor der nede, de har det fint. Sier jo litt når Fredriksen flytter fra London til Dubai feks, tenker jeg :)

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden):

Nå viser du en side av saken, se på diverse nordmenn som bor der nede, de har det fint. Sier jo litt når Fredriksen flytter fra London til Dubai feks, tenker jeg :)

Sett fra deg vinglasset du nå.

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Salamandra skrev (1 minutt siden):

Dubai er en dullion ganger mer harry enn Kanariøyene. Las Palmas for eksempel har mange fine områder uten charterfeber-faktor. 

Vi pratet også litt om Valletta, men tror det er for kaldt om vinteren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...