AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Jeg har gått ned i vekt og føler meg fantastisk og skikkelig kåt! Jeg får masse blikk fra menn, alle gamle klær fra før jeg var gravid passer. Mannen min henger ikke med på sexlysten min i det hele tatt. Han er overvektig og er ikke så keen på å ligge. Han vil gjøre det veldig skjelden, og jeg tror det har med vekten hans å gjøre.. egentlig har vi slutta å ha sex, han er ikke interessert, det er kjempetrist for meg. Nå føler jeg meg veldig alene med sexfølelsene mine... Noen andre som har opplevd det? Hva gjør dere? (Jeg skal ikke skille meg ) Kvinne 35 Anonymkode: 7f09c...97f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #2 Skrevet 7. juli Jeg hadde en periode hvor jeg hadde masse lyst fordi jeg følte meg så bra i egen kropp og hadde nådd treningsmålene mine. Han var ikke fullt ut så gira. Endte opp med at vi ikke har samleie og jeg forelsket meg i en annen. Dog er vi fortsatt sammen. Anonymkode: 91948...a33
AnonymBruker Skrevet 7. juli #3 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 21.02): Jeg har gått ned i vekt og føler meg fantastisk og skikkelig kåt! Jeg får masse blikk fra menn, alle gamle klær fra før jeg var gravid passer. Mannen min henger ikke med på sexlysten min i det hele tatt. Han er overvektig og er ikke så keen på å ligge. Han vil gjøre det veldig skjelden, og jeg tror det har med vekten hans å gjøre.. egentlig har vi slutta å ha sex, han er ikke interessert, det er kjempetrist for meg. Nå føler jeg meg veldig alene med sexfølelsene mine... Noen andre som har opplevd det? Hva gjør dere? (Jeg skal ikke skille meg ) Kvinne 35 Anonymkode: 7f09c...97f Føler med deg.. her i samme situasjon. Det gikk 1 år med null sex før jeg tok initiativ. Han har ikke noen drive, fått mage og bare ligger på sofaen store deler av dagen.. Anonymkode: 90b84...379
AnonymBruker Skrevet 8. juli #4 Skrevet 8. juli Det er veldig naturlig at han ikke ønsker. Det at du blir slankere kan faktisk bare gjøre det værre. Det er vondt å si det, men enten så må han slanke seg, eller så må du bli tykkere igjen. Hva enn som kommer først.... Om ingen av delene skjer så kommer dere til å skille dere etterhvert. Vekt har veldig lite å si for utseende men EKSTEMT mye å si for psyken. Det er jo derfor de fleste som lever i lange lykkelige ekteskap har noenlunde lik kroppssammensetning. Anonymkode: 17d85...ec3 1
Isambard Skrevet 8. juli #5 Skrevet 8. juli Har han vært lite interessert hele tiden eller bare etter at han ble tjukk?
AnonymBruker Skrevet 8. juli #6 Skrevet 8. juli Magefett og lavt testosteron er jo nært knyttet sammen, så han må også endre livsstil hvis sexlysten skal opp. Du må kreve endring hvis forholdet skal overleve. Anonymkode: 60cfb...354 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Hadde kastet han på hue og ræva ut for lenge siden. Anonymkode: 21468...be6
Valeriouz Skrevet 8. juli #8 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er veldig naturlig at han ikke ønsker. Det at du blir slankere kan faktisk bare gjøre det værre. Det er vondt å si det, men enten så må han slanke seg, eller så må du bli tykkere igjen. Hva enn som kommer først.... Om ingen av delene skjer så kommer dere til å skille dere etterhvert. Vekt har veldig lite å si for utseende men EKSTEMT mye å si for psyken. Det er jo derfor de fleste som lever i lange lykkelige ekteskap har noenlunde lik kroppssammensetning. Anonymkode: 17d85...ec3 Litt av en teori...... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Be han skjerpe seg. Enten det eller så finner du noen andre til å dekke behovene. Anonymkode: 68df7...056
AnonymBruker Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli For min del så er det sånn at all treningen gjør at sex er helt uinteressant. Jeg går rundt i en kontinuerlig endorfinrus og er samtidig helt utslitt av treningen. Sex blir bare et stort ork jeg ikke gidder å ta noe initiativ til. For noen år siden da jeg var mer inaktiv hadde jeg i det minste lyst på sex. Anonymkode: 71207...1da 1
ben47 Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 21.02): Jeg har gått ned i vekt og føler meg fantastisk og skikkelig kåt! Jeg får masse blikk fra menn, alle gamle klær fra før jeg var gravid passer. Mannen min henger ikke med på sexlysten min i det hele tatt. Han er overvektig og er ikke så keen på å ligge. Han vil gjøre det veldig skjelden, og jeg tror det har med vekten hans å gjøre.. egentlig har vi slutta å ha sex, han er ikke interessert, det er kjempetrist for meg. Nå føler jeg meg veldig alene med sexfølelsene mine... Noen andre som har opplevd det? Hva gjør dere? (Jeg skal ikke skille meg ) Kvinne 35 Anonymkode: 7f09c...97f Det fins mange bra dukker på markedet nå. Også for kvinner. Har jeg hørt
AnonymBruker Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 21.02): Nå føler jeg meg veldig alene med sexfølelsene mine Jeg også. 🤠 Anonymkode: b2c3c...c45
herzeleid Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli Før man konkluderer med ‘pælm ham ut’ kan det jo være litt smart å vite mer om foranledningen. Har han vært bremsen lenge? Hva sier han selv? Hva gjør du for at han skal ha lyst til å ha sex med deg osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå