AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Hadde en tlf-avtale i dag. Han skulle ringe meg. Dette ble avtalt torsdag og han skrev han gledet seg så til å høre stemmen min igjen. Ja vi bor langt unna hverandre. Melder ikke daglig, begge syns det er stress. Liker heller å ringes og treffes. Alt er superferskt. Men nå har jeg ikke hørt fra han i dag som avtalt. Han pleier jo være pålitelig. Hvordan bør jeg formulere en mld til han? Har lyst til å sjekke om alt er bra, om han har glemt det (tenker at da er han ikke nok interessert) eller hva som skjer. Liker ikke når jeg går slik og lurer. Har ikke lyst til å være sur, vet jo at livet skjer og det går an å glemme. Men han var så veldig til å uttrykke at han gledet seg... Noen forslag til hva jeg kan skrive før jeg legger meg I kveld og ikke har hørt noe? Anonymkode: 66561...d5e 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ringte ikke du? Anonymkode: cfdb5...712 Godt spørsmål. Er rett og slett litt opptatt av å se om gutta jeg dater klarer holde det de lover 😊har blitt skuffet så mange ganger og dessverre nå igjen. Jeg bør vel uansett sende en mld? Anonymkode: 66561...d5e 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt spørsmål. Er rett og slett litt opptatt av å se om gutta jeg dater klarer holde det de lover 😊har blitt skuffet så mange ganger og dessverre nå igjen. Jeg bør vel uansett sende en mld? Anonymkode: 66561...d5e Vent og se om han tar kontakt. Anonymkode: d6511...62f 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt spørsmål. Er rett og slett litt opptatt av å se om gutta jeg dater klarer holde det de lover 😊har blitt skuffet så mange ganger og dessverre nå igjen. Jeg bør vel uansett sende en mld? Anonymkode: 66561...d5e Mannen har holdt alt han har lovet i 20 år nå. Med to unntak 1) vi snakker forbi hverandre, misforstår hverandre, eller noe oppfattes som en løs avtale, 2) det blir helt glemt i farten Grunnen til at vi likevel har levd lykkelig og konfliktløst i 20 år er at jeg bare tar opp telefonen når jeg føler for det. Før jeg mugner mer og mer, og overtenker og overanalyserer. Slutt å teste menn på den måten når det kun gjelder en enkelthendelse. Men typiske KG svaret blir vel..."vent"..."dump"...."han er håpløs"... Anonymkode: cfdb5...712 4 1 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Ting kan dukke opp. Telefonen kan være stjålet. Han kan ha hatt en ulykke. Vent til han tar kontakt og spør "hva skjedde?". Ikke tolk negetivt umiddelbart. Usyldig inntil det motsatte er bevist. Livet blir bedre om en tolker andre io beste mening. Anonymkode: 434c4...0c6 2 2
Chantielle Skrevet 6. juli #7 Skrevet 6. juli Ryddet for spekulasjon,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 6. juli #10 Skrevet 6. juli Jeg anser meg som svært godt gift, men hadde neppe blitt det dersom jeg hadde forventet at mannen min ikke kunne glemme eller misforstå en muntlig avtale. Anonymkode: 0dc00...984 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #11 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg anser meg som svært godt gift, men hadde neppe blitt det dersom jeg hadde forventet at mannen min ikke kunne glemme eller misforstå en muntlig avtale. Anonymkode: 0dc00...984 Ikke sant. De venninnene jeg har som aldri finner seg noe stabilt, er de som kun lytter til råd fra de som mener kvinner skal spille spill, være kostbare. Og at menn skal være tankelesere. Men å ta i mot råd fra oss som har vært i veldig lykkelige forhold i en årrekke det vil de ikke 😅 Det er visst helt forferdelig at jeg bare tar opp telefonen det minuttet jeg lurer på noe, at jeg snakker om bursdagen min i forkant - og hva jeg kan tenke å gjøre, at jeg kan sende flere snap på rad - og at jeg ikke en gang blir snurt når jeg ikke får nok hjerter tilbake 😱 Anonymkode: cfdb5...712 3 3
exictence Skrevet 7. juli #12 Skrevet 7. juli Jeg hadde enten ring selv eller skrevet dette: Er alt bra med deg? Ventet at du skulle ringe i dag. Håper du har det fint. 2 2
Fjellmannover190 Skrevet 7. juli #13 Skrevet 7. juli Mann her Jeg glemmer fort ting og kan ta en avtale om at vi ringes på torsdag som at det er noe vi kan, ikke må. Så er dette viktig for deg, så bare ring han eller kontakt han, og ikke tenk at han prøver å kommunisere noe ved å ikke holde en avtale. Kanskje den bare er glemt? 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli Jeg hadde ringt selv, eller sendt melding. Å ha en avtale om å ringes kan fort glemmes. Anonymkode: 7547d...d84 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Rødt flagg... Her må KG domstolen inn å bekrefte at dette utvilsomt er snakk om en mann uten høyere utdanning. Sannsynligvis incel også... Og han må selvsagt dumpes !! Anonymkode: b09df...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Mann her Jeg glemmer fort ting og kan ta en avtale om at vi ringes på torsdag som at det er noe vi kan, ikke må. Så er dette viktig for deg, så bare ring han eller kontakt han, og ikke tenk at han prøver å kommunisere noe ved å ikke holde en avtale. Kanskje den bare er glemt? Dette igjen er dumpegrunn. Husker man dårlig så legger man det inn i kalenderen. Her snakker vi om å bare la det gåing ting glemmes en sjelden gang. Anonymkode: cfdb5...712 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Rødt flagg... Her må KG domstolen inn å bekrefte at dette utvilsomt er snakk om en mann uten høyere utdanning. Sannsynligvis incel også... Og han må selvsagt dumpes !! Anonymkode: b09df...fc7 Har du lest svarene? Anonymkode: cfdb5...712
Fjellmannover190 Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Dette igjen er dumpegrunn. Husker man dårlig så legger man det inn i kalenderen. Her snakker vi om å bare la det gåing ting glemmes en sjelden gang. Anonymkode: cfdb5...712 Kommunikasjon handler om at har en mottager og avsender, og hvordan man tolker dette i begge ender varierer stort. Om en person har oppfattet det som en bindende avtale og den andre oppfatter det som noe som kan skje, så vil det skjære seg. Kommunikasjon og forstå hvordan partneren oppfatter dette, er noe av det viktigste man lærer seg i en pardannelse, og det skjer ikke automatisk. For mange av det andre kjønn analyserer partneren med sine egne tolkninger, slik at man misforstår. Om du har fått deg en ny topp, spør du partneren "liker du den nye toppen min", eller noe slikt som "ser du hva jeg har kjøpt meg" for å få vedkommende til å gjette på hva som har endret seg oss deg? Det siste vil være en felle for de fleste menn... 1
Rødstrupa Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har du lest svarene? Anonymkode: cfdb5...712 Har du hørt om ironi😜
AnonymBruker Skrevet 7. juli #20 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hørt noe fra han, TS? Anonymkode: bbbba...cee Ja! 😍 Se under her... exictence skrev (11 timer siden): Jeg hadde enten ring selv eller skrevet dette: Er alt bra med deg? Ventet at du skulle ringe i dag. Håper du har det fint. Ja og det var det jeg gjorde. Helt enkelt og nedpå, ikke noe mas eller stress. Han svarte meg og det viste seg at noe hadde skjedd den dagen som gjorde at han ikke kunne ringe. Han tok selvkritikk (han sa det selv, jeg trengte ikke gjøre det) på at han burde ha sendt en mld om det, men ting var litt kaos. Snakket lenge med han dagen etter og alt er helt fint igjen. Vi avklarte litt forventninger og tanker rundt hvilken vei dette går. Alt vel. Takker for alle innspill. Fjellmannover190 skrev (9 timer siden): Mann her Jeg glemmer fort ting og kan ta en avtale om at vi ringes på torsdag som at det er noe vi kan, ikke må. Så er dette viktig for deg, så bare ring han eller kontakt han, og ikke tenk at han prøver å kommunisere noe ved å ikke holde en avtale. Kanskje den bare er glemt? Ja det kan du si. Er veldig lett å hoppe på konklusjoner man ikke bør hoppe på, særlig når man er litt skadet ift tillit. TS Anonymkode: 66561...d5e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå