AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Jeg unner ingen å date en mann jeg nylig datet i en måned. Jeg unner ingen å komme i denne narsissisten sine klør. Hvordan hjelpe andre kvinner? Hvordan advare om at det finnes menn på Tinder som spiller spill, utnytter, lyver, devaluerer og trykker andre ned? Anonymkode: 8904d...848 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Sikkert gruppe på Facebook for å advare Anonymkode: 18748...88f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg unner ingen å date en mann jeg nylig datet i en måned. Jeg unner ingen å komme i denne narsissisten sine klør. Hvordan hjelpe andre kvinner? Hvordan advare om at det finnes menn på Tinder som spiller spill, utnytter, lyver, devaluerer og trykker andre ned? Anonymkode: 8904d...848 En kan ikke det dessverre. Forstår godt tanken, har vært der selv. Jeg ble utsatt for en grusom mann, og jeg var ikke eneste. Bare i min omgangskrets var vi tre stk uten av vi visste om hverandre (leder på arbeidsplass, vi måtte være holde det skjult..). Når det kom fram og jeg prøvde å advare så var di to andre fremdeles i hans klør, og å advare hadde motsatt effekt. Di forsvarte han i stedet for. Når di endelig kom seg vekk så gikk det bra, men nye kvinner kom til oss i etterkant for å «få forklaring» på oppførselen hans. En gang har vi bare måttet si stopp, vi kan ikke bli minnet på dette år i etterkant ved at kvinner tar kontakt. Han holder på enda, men vi kan ikke ha en heksejakt på mannen heller og advare alle som er i kontakt med han. Det beste er bare å la det gå, du kan hjelpe om du vil og strekke ut en hånd, men ikke bli besatt av å advare fremmede om ett annet menneske. En venninne kan du selvsagt advare. Anonymkode: 72ff2...870 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (52 minutter siden): En kan ikke det dessverre. Forstår godt tanken, har vært der selv. Jeg ble utsatt for en grusom mann, og jeg var ikke eneste. Bare i min omgangskrets var vi tre stk uten av vi visste om hverandre (leder på arbeidsplass, vi måtte være holde det skjult..). Når det kom fram og jeg prøvde å advare så var di to andre fremdeles i hans klør, og å advare hadde motsatt effekt. Di forsvarte han i stedet for. Når di endelig kom seg vekk så gikk det bra, men nye kvinner kom til oss i etterkant for å «få forklaring» på oppførselen hans. En gang har vi bare måttet si stopp, vi kan ikke bli minnet på dette år i etterkant ved at kvinner tar kontakt. Han holder på enda, men vi kan ikke ha en heksejakt på mannen heller og advare alle som er i kontakt med han. Det beste er bare å la det gå, du kan hjelpe om du vil og strekke ut en hånd, men ikke bli besatt av å advare fremmede om ett annet menneske. En venninne kan du selvsagt advare. Anonymkode: 72ff2...870 Hva var det med han som var så ille? Anonymkode: 5d669...03d
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva var det med han som var så ille? Anonymkode: 5d669...03d Det var ganske mye. Det begynte bra, endte dårlig (og ikke bare i forhold, men også i andre typer relasjoner). Noen av kvinnene som har tatt kontakt med oss har anmeldt han for psykisk vold, og ønsket at vi skulle gjøre det samme. Anonymkode: 72ff2...870
AnonymBruker Skrevet 7. juli #6 Skrevet 7. juli Det er flere grupper på Facebook hvor det legges ut både navn og bilde av menn som ikke er bra på Tinder. Bl.a Dater vi den samme og Are we dating the same guy Norway Anonymkode: 86a33...3b2 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7 Skrevet 8. juli Det er ulovlig trakassering å henge ut noen på den måten, spesielt på facebook og andre sosiale medier. Anonymkode: e4a33...754 5 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli #8 Skrevet 15. juli Beskrive alder osv hårfarge Anonymkode: bb1a8...632 1
Majer Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Mennene som gjør det bra på Tinder er vel stort sett narsissister. Alle vet jo at de ikke skal ligge med en tindermann jo mindre man vil ta risiko. Derfor jeg spør kvinner om fortiden fordi det sier mye om hva de aksepterer i menn. 1
AprilLudgate Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Jenter på Tinder mener jeg fortsatt er på FB, og IG. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Det gir på en måte ''hvis ikke jeg får deg, får ingen andre det heller''-inntrykket. Ikke en god idé, og du blir ikke tatt seriøst om de liker vedkommende uansett. Folk er villige til å sette sin egen tvil til side, hvorfor i all verden skulle de ikke gjort det samme med din? Anonymkode: dc36a...11f 1
Mardina Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva betyr FB og IG?🙄 Anonymkode: 1fc2d...77a FB- Facebook (tror jeg) IG- Instagram 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli Legg det ut på de sidene du selv sjekket? Når du vil advare andre, hvilke advarsler hørte du selv på? De fleste gidder ikke sjekke ut slike sider... og om han faktisk er narsissist så er jeg veldig forundret over hvordan du både oppdaget det og kom deg unna i løpet av en måned med dating. Det er svært uvanlig at narsissister viser seg tydelig på så kort tid. Du har mest sannsynlig heller vært borti en klassisk egoistisk drittsekk. Hvis du vil advare andre damer mot drittsekker, lær dem holde litt tilbake, og ikke bli så hodestups betatt i løpet av kort tid. Lær de at det krever flere dates enn noen få uker før man ser hvem noen er. Lær de å ikke stole blindt på noen som lover gull og grønne skoger. Det er ikke han som individ som er problemet her, men at mange av oss damer faller så pladask for noen vi ikke kjenner. Anonymkode: 1b129...99c 1
Snok1 Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 20.31): Sikkert gruppe på Facebook for å advare Anonymkode: 18748...88f Jeg vil ikke anbefale å tildele andre personer psykiske diagnoser i åpne facebook-grupper. Ikke begå denne åpenbare dumheten, TS! 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #17 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 8.7.2025 den 2.27): Det er ulovlig trakassering å henge ut noen på den måten, spesielt på facebook og andre sosiale medier. Anonymkode: e4a33...754 Psykisk vold er også ulovlig. Anonymkode: 12ab6...c99 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli Lag tinderprofil som mann med hans bilde og tekst som advarer de kvinnene som ser det Anonymkode: 3c936...4b6
AnonymBruker Skrevet 16. juli #19 Skrevet 16. juli Kvinner kan vel bare takke seg selv for at de går for slike menn og ikke klarer å selektere bedre😃 Skulle gjerne advart mange menn mot kvinner på tinder jeg også, spesielt som lyver med bildene sine. Utrolig hvordan kvinner klarer å skjule sitt sanne seg via bilder. Noen ganger som at man møter en annen person IRL. Anonymkode: 22be2...914 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #20 Skrevet 16. juli Jeg så min eks på Tinder, en veldig veldig psykisk syk og ustabil mann, som ikke er i nærheten av å være på et sted der han vil kunne gjøre noe godt for noen. Jeg tenker at det er lite jeg får gjort - men jeg rapporterte han, og forklarte at han er anmeldt til politiet og har fått besøksforbud (nylig) - for det stemmer jo faktisk. Om de fjerna profilen hans vet jeg ikke, men da har jeg gjort mitt. De aller fleste kvinner vil uansett ikke tro på det om du prøver å forklare at mannen de syntes er dødskjekk og virker supersjarmerende faktisk er farlig. Og om de tror på deg, så tenker de uansett at han ALDRI ville gjort noe sånt mot dem.. vel vel. Anonymkode: 26a37...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå