Gå til innhold

Mitt høyeste juleønske: En snill og trofast gutt..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mitt høyeste juleønske og ønske forøvrig..

Jeg har det meste, egen leilighet, bil, jobb, en skjønn liten datter, venner og vi har det meste vi trenger. Men jeg savner og ønsker meg en ting som ikke kan kjøpes for penger.

Nemlig en snill og trofast gutt som er til å stole på. En jeg kan prate med om alt mulig, som er glad i barn, en å kose med, lage god mat sammen med, sove lenge og slappe av med, dra på turer/reise med, en som respekterer meg, er ærlig og åpen og snill. En jeg kan gi av min kjærlighet og godhet til og som gir det samme tilbake, en jeg kan skjemme bort og overraske, en som kan ligge inntil meg om natten og holde rundt meg, en jeg kan ha fantastisk sex med, en som setter pris på hvor godt man kan ha det sammen, en som jeg kan ligge i armene til og føle meg trygg som passer på meg fordi jeg er hans jente og som trøster meg når jeg er lei. En som kan bli min beste venn og som forstår meg........

Finnes det? eller er det bare en drøm? Jeg misunner dere virkelig dere som har funnet det.... Det kan ikke kjøpes for penger (da hadde jeg nok tatt lån forlengst he he).

Jeg gir ikke opp håpet om å finne det, jeg er 25 år og håper at en vakker dag vil jeg også være heldig. Men akk så uendelig vanskelig det er å finne....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Da er vi to.

Ønsker det samme. En som er trofast ikke minst.

Vel, lykke til. :)

Skrevet

Det du trenger i så fall, er ikke en "gutt", men en MANN....ser du forskjellen?

Men jeg er litt redd for, at du i din "fast-forhold-iver", kan komme til å gi han for lite TID, slik at han skremmes vekk...

....mange slike eksempler.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg Ralph. Det var en MANN jeg mente :lol:

Men jeg er ikke desperat. Jeg trives godt som singel også. Jeg synes også

det er vanvittig deilig å bare gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil osv.

Jeg er ikke på noen desperat jakt og når jeg innleder et forhold tar jeg det

veldig med ro. Har ikke skremt noen tidligere, det har vært andre grunner til at det ikke har fungert.

Men en sånn MANN er et ønske jeg har men ikke noe jeg desperat jakter etter. Tror nemlig ikke det er lett å finne. Og etter den erfaringen jeg har fått med meg ska det mye til før jeg tør å satse skikkelig.

Skrevet

Det inlegget ditt kunne vært skrevet av meg også....sukk.....akuratt en slik mann ønsker jeg meg ..men hvor er de hen? Vokser ikke på trærne i allefall....... :ler:

Mvh. Lille Meg 2, (som sitter og venter trofast på nettet på en venn som ikke kommer online til avtalt tid ......sukk.....) mannfolk......

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det kan du tro jeg drømmer om også..Men han må ha de samme verdier og holdninger som meg..og jeg skulle ønske jeg var mere intelligent, slik at vi kunne matche! :wink:

Skrevet
Jeg har en sånn en ' date= så de finnes ja :)

Jeg er veldig heldig, jeg har en slik mann jeg og. :wink:

Skrevet

Dårlig gjort av dere å ta de to som finnes assa! :roll:

Skrevet

Vel.......jeg ER en slik mann!!! :D

milo

Skrevet

Og det er flere av oss! :wink: , men jeg er vel litt for ung til å bli kalt mann enda, er vel bare tantene som gjør det :wink: hihi.....

20 år still going strong :lol:

Skrevet

Har kysset mange frosker jeg før jeg fant prinsen.. ikke SÅ mange frosker da, men noen.

Det langt mellom de trofaste og snille guttene/mennene. Min erfaring er at det er dumt å ha for mange krav.

Da jeg var yngre så skulle gutta være "greske guder" og stort sett perfekte. De viste seg ofte å være helt omvendt.

Den gutten jeg fant er riktignok kjekk (synes jeg da), men han er ikke den samme som jeg drømte om for 10 år siden.

Han har sine små feil og det er derfor han er så spesiell for meg!

Har hatt flaks jeg.

Tror ikke at jeg hadde funnet oen bedre i heeele verden!

Skrevet

Hva mer kan jeg si? Jeg kan lage mat, og jeg hater fotball :hoho:

Dessuten kler jeg bunad...

Skrevet

Hvor har du vært MM?? (Originalt nick forresten!)

Mannen min liker fotball og nekter å skaffe seg bunad, ikke er han så veldig dyktig til å lage mat, selv om de to eneste rettene han kan lage er kjempegode.

Skrevet

Nevnte jeg at jeg er høy også?

8)

Spøk relativt til side.....Det er mange som føler som den piken som startet denne diskusjonen.....og det er ikke bare kvinner som har det slik.

Kanskje vi skulle sette av en dag neste år, der alle i alle aldre, av begge kjønn, som føler seg slik, kan ta på seg en diger papp-plakat med "Vil du være kjæresten min?" på???..og så møtes vi alle på en stor åpen plass. Jeg er helt sikker på at Mozell-produsenten hadde sponset velkomstdrinken..............

:P

Lett skal det pokker ta meg ikke være............

Milo (navnet er forøvrig hentet fra boken Catch 22)

Skrevet
Dårlig gjort av dere å ta de to som finnes assa!  :roll:

hihi :) jeg skal prøve og lage fler med den jeg har ? :=)

Skrevet

Det finnes flere enn to sånne menn, jeg fant en jeg også. (byttes ikke bort!)

Skrevet
Hva mer kan jeg si? Jeg kan lage mat, og jeg hater fotball :hoho:  

Dessuten kler jeg bunad...

Du må være den perfekte mann! :D

Har en som jeg er veldig fornøyd med, og egentlig ikke vil bytte ut. Men når det er fotball på tv..... :evil: åååååå!!!

Ellers ønsker jeg dere som savnet en mann lykke til i jakten!

Skrevet

Jeg føler meg også som en slik mann. Samboeren min får meg ihvertfall til å føle meg slik. :P Og da må det jo være noe i det :D ....

Det enesste minuset mitt må være at jeg liker å se tippekampen på lørdag, men all annen fotball er ut. Dessuten er jeg enig med en som skrev "mann" og at "gutt" ikke duger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...