AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anonymkode: ba650...4eb For et utrolig dårlig ai-generert bilde 😂😂😂 syns den ikke var så fin, men bryr meg veldig lite om andres frisyrer… så lenge de føler seg fin selv! Anonymkode: 1a19c...b28 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: ba650...4eb Virker som at AI fremdeles trenger læring. Klarer ikke helt fokusere på håret. Ikke min fav men en helt ok frisyre. Men Stripene i håret er ekstremt rotete Anonymkode: 4bc69...c81
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anonymkode: ba650...4eb Hvor mange tråder er det nødvendig å lage om samme frisyre? Anonymkode: 85ef2...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. juli #5 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange tråder er det nødvendig å lage om samme frisyre? Anonymkode: 85ef2...1f4 Hva mener du? Anonymkode: ba650...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #6 Skrevet 5. juli Jeg hadde samme frisyre da jeg gikk på vgs i 2007. Ikke noe jeg hadde valgt i voksen alder. Anonymkode: 78e05...5a7
AnonymBruker Skrevet 5. juli #9 Skrevet 5. juli VetAlt skrev (2 minutter siden): 2005 ringte... Tror du jeg bryr meg? Nei. Anonymkode: ba650...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #10 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror du jeg bryr meg? Nei. Anonymkode: ba650...4eb hvorfor spør du noe du ikke bryr deg da? Anonymkode: 4bc69...c81 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvorfor spør du noe du ikke bryr deg da? Anonymkode: 4bc69...c81 Jeg bryr meg ikke om den er moderne eller ikke. Det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: ba650...4eb
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om den er moderne eller ikke. Det er ikke det jeg spør om. Anonymkode: ba650...4eb Så du spør hva noen mener om frisyren, og du bryr deg ikke når dem svarer umoderne? 🙃🤔 Anonymkode: 4bc69...c81 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli Ser ut som en treåring som har klippet seg selv. Anonymkode: 5e080...f03 1 1
jukkapalme Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli Likte den ikke. Syns den ser utdatert ut, men det har ingenting å si om du liker frisyren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå