AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Liker menn å bli kalt det? Og hvorfor? Anonymkode: 2c324...7f0
Te- Presten Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Det er vel som med det meste annet av preferanser om sex. Noen liker det, noen liker det ikke. Og de som liker det, liker det av kanskje forskjellige grunner. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #4 Skrevet 4. juli Nei, det blir bare ekkelt. Tenker incest med en gang. Har forøvrig aldri blitt kalt det heller.. Anonymkode: 37d4f...a03 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli Kall meg hva du vil i senga, men husk at du behandles der etter. . Anonymkode: 8d5c7...041
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kall meg hva du vil i senga, men husk at du behandles der etter. . Anonymkode: 8d5c7...041 Så hvis noen kaller deg daddy i senga så får de et nuss på kinnet og du sier "god natt" og går ut av rommet? Anonymkode: e21cd...590 4 6
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli Høres ut som han fyren i den tv-serien der barna kaller han for daddy - gir incest vibber😬🙈 Anonymkode: f6af2...6da
AnonymBruker Skrevet 4. juli #8 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som han fyren i den tv-serien der barna kaller han for daddy - gir incest vibber😬🙈 Anonymkode: f6af2...6da Herregud.. "Alexanders engelske farfar Peter ble kalt for «Daddy», ikke bare av sine barn og familien for øvrig, men av absolutt alle. Da han døde av kreft i ung alder, begynte Alexander etter hvert å kalle sin far for «Daddy.» Rett før Alexander og kona ble gravide med sitt første barn Mina, døde også hans pappa altfor tidlig. Også han døde av kreft, bare 61 år gammel. – Han fikk aldri vite at vi skulle få barn, forteller Alexander i podkasten. – Kona og jeg bestemte at vi ville føre stafettpinnen enda et ledd videre, slik at både farfar og min far er litt med oss videre i hverdagen." Anonymkode: a7217...33e
AnonymBruker Skrevet 4. juli #9 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så hvis noen kaller deg daddy i senga så får de et nuss på kinnet og du sier "god natt" og går ut av rommet? Anonymkode: e21cd...590 Smart du. Anonymkode: 8d5c7...041
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli Jeg synes det høres veldig kleint ut, men vil ikke gå så langt som å si at det spiller på incest. Det blir jo litt som at "baby" ikke betyr spedbarn. Det blir jo brukt i litt videre forstand om folk som er "sjef". Ref "Daddy Cool" Boney M. "Big Daddy" Bioshock. Med de referansene skjønner dere et det er gammeldags å kalle noen Daddy. Dermed dobbelt så kleint. Anonymkode: 4d479...c00
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli Nei. Herregud så kleint og turn off!!! Anonymkode: 9f9b1...636 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #12 Skrevet 5. juli Jeg har en liten kink for ddlg som jeg fortalte typen min om og har derfor lyst til å kalle han Daddy. Han ble veldig ivrig og det virker som om han egentlig har en greie for det for han begynte å prate om utsyr til kinken. Han har begynt å kalle meg "jenta mi" også har han også sagt at han kunne gjerne blitt kalt "Pappa". Er dette red flag? Anonymkode: 9ce3c...9fc 1
TinaChristina Skrevet 5. juli #13 Skrevet 5. juli Trenger ikke være red flag. Har dere barn? Jeg tenker det flagget blir strax rødere hvis man har barn. Akkurat den kinken byr meg imot, men folk er forskjellige. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har en liten kink for ddlg som jeg fortalte typen min om og har derfor lyst til å kalle han Daddy. Han ble veldig ivrig og det virker som om han egentlig har en greie for det for han begynte å prate om utsyr til kinken. Han har begynt å kalle meg "jenta mi" også har han også sagt at han kunne gjerne blitt kalt "Pappa". Er dette red flag? Anonymkode: 9ce3c...9fc Red flag? Altså hvis det er rødt flagg, så er jo du også det, du som startet dette 😅 Anonymkode: 0c203...2c8 21
AnonymBruker Skrevet 5. juli #15 Skrevet 5. juli TinaChristina skrev (4 minutter siden): Trenger ikke være red flag. Har dere barn? Jeg tenker det flagget blir strax rødere hvis man har barn. Akkurat den kinken byr meg imot, men folk er forskjellige. Nei vi har ikke barn Anonymkode: 9ce3c...9fc
AnonymBruker Skrevet 5. juli #16 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Red flag? Altså hvis det er rødt flagg, så er jo du også det, du som startet dette 😅 Anonymkode: 0c203...2c8 Men jeg føler ikke at jeg er så ekstrem Anonymkode: 9ce3c...9fc
AnonymBruker Skrevet 5. juli #17 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Red flag? Altså hvis det er rødt flagg, så er jo du også det, du som startet dette 😅 Anonymkode: 0c203...2c8 Hahaha, ja, nå lo jeg godt 😆🤣 "Jeg liker noe, og foreslo det for kjæresten, han ble med, han ble ivrig, er det rødt flagg?" Anonymkode: 3c7e2...958 12 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli #18 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg føler ikke at jeg er så ekstrem Anonymkode: 9ce3c...9fc Tenkt på at han kanskje går skikkelig inn for dette fordi han tror det er det du liker. Anonymkode: 29fba...1c2 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli #19 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg føler ikke at jeg er så ekstrem Anonymkode: 9ce3c...9fc Neivel, på hvilken måte da? Det du beskriver her er jo akkurat samme kink fra dere begge Anonymkode: 0c203...2c8 2
TinaChristina Skrevet 5. juli #20 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei vi har ikke barn Anonymkode: 9ce3c...9fc Ok, da skjønner jeg. Nyt seksualiteten deres, men jeg tror (og håper) at akkurat den der kinken opphører når du får barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå