Gå til innhold

Erfaring med Alimemazin for søvnløshet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

er det noen her som har erfaring med alimemazin for søvnløshet? Hvor stor dose stod dere på? Og merket dere vektøkning som en bivirkning?

på forhånd takk!

Anonymkode: 47c28...385

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei!

er det noen her som har erfaring med alimemazin for søvnløshet? Hvor stor dose stod dere på? Og merket dere vektøkning som en bivirkning?

på forhånd takk!

Anonymkode: 47c28...385

Jeg gikk på det en periode. Husker ikke hvor stor dosen var dog. Jeg ble sinnsykt trøtt, både før søvn men også dagen etterpå så jeg sluttet på de etterhvert. Merket ikke vektøkning 

Anonymkode: 6bbd1...68e

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke dosen men følte meg bakfull i flere dager når jeg startet på de, hadde også ekstrem ulvehunger så lenge jeg gikk på dem (et par måneder). Nå bruker jeg melatonin istedenfor.

Anonymkode: b2e5f...c8a

Skrevet

Jeg har brukt dem i en periode på et par år. Fikk aldri hangover eller trøtthet dagen etter. Begynte med en pille og økte til to for eventuell bedre virkning. De sluttet etterhvert å virke og jeg avsluttet naturlig nok bruken. Jeg hadde ikke ulvehunger eller økt sult.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vektøkning. Men ble utrolig trøtt. Sov som en stein, og kunne sovet døgnet rundt . Tok 1 tablett, som var for mye for meg. Sluttet derfor med dem

Anonymkode: e8b93...0f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte 20 mg for søvnløshet i vinter. Prøvde noen uker. Sov som en stein, men fikk skikkelig hangover. Gikk opp et par kilo i vekt uten at jeg spiste mer. Var visst noe med metabolismen i kroppen som endret seg. Måtte gå over til dråper i stedet for tabletter, men hadde fremdeles hangover. 

Anonymkode: 9da48...90b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alimemazin dråper. Tar 4-5 dråper i et vannglass et par timer før leggetid, og de fungerer helt perfekt for meg. Ingen hangover eller ubehag på morgenen. Syntes tablettene var verre sånn, i tillegg til at det var vanskeligere å dosere. 1 tablett ble for mye for min del. 

Anonymkode: 297f5...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte en kvart dose (dråper) fungerte enormt mot søvn men.ble aldri kvitt hangoveren av dem. Var umulig å stå opp dagen etter..

Bruker nå en annen variant som fungerer noe bedre.

Anonymkode: d9c3b...170

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...