Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Endre seg for å tilfredsstille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste en god stund. Vi pratet lenge før og jeg fortalte om det jeg likte seksuelt samt han fortalte hva han likte seksuelt. Når jeg fortalte om mitt synes han at det hørtes deilig ut, han hadde aldri tenkt på at det er noen som liker det seksuelt. Fortalte han at noen liker det mens andre ikke fordi kroppen kan forandre seg. Når vi møttes, hadde vi en god tone generelt fra start som på nettet. Han synes ikke at min greie var så spesiell som jeg ville ha det til når vi utøvde det, og var villig til å se hvordan kroppen reagerer på det så lenge jeg var villig til å varte han opp. Vi har greid å implementere begges greier på en fin måte, og han vet at når han gjør både sine greier og mine greier samtidig så blir jeg veldig gira. 

Er det vanlig for en mann å ville være villig og åpen for kroppsforandringer for å tilfredsstille partner? 

Anonymkode: 2570d...cad

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er det vanlig for en mann å ville være villig og åpen for kroppsforandringer for å tilfredsstille partner? 

Tror nesten du må spesifisere hva du mener?

For min del så hadde det vært fullstendig uaktuelt med kroppsforandringer som «prins albert», tatoveringer, legge på meg osv osv.

Hvordan kroppsforandringer mener du?

Anonymkode: 46fb5...a02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det vanlig for deg som mann å ville være villig og åpen for kroppsforandringer for å tilfredsstille partner? 

Godt å se at dere samarbeider om sexen❣️Men det er jo akkurat det sex handler om: Samarbeid og gode samtaler👏
Ja.. det er vanlig.. for det er klink umulig for meg, og ikke vise hensyn til kvinnens ønsker av nytelser. Jeg synes rett og slett det er spennende, lærerikt, gøy og sexy, om en kvinne spør meg🫠For det første er det omsorgsfullt å hjelpe til, men det er også bra for videreutvikling av sexlivet. Da blir det variert sex.. går aldri tom for ideer.. alltid noe spennende å gjøre.

Jeg elsker å gi overraskende nytelser, og det å bidra til nytelser som løfter sexen noen hakk fra "vanlig sex". Altså det er målbart av mye mere nytelseslyder🥰

Kroppsforandring? Tenker du da på aldertegn? Jaaa.. jeg tenner enormt på aldertegn👏

Skrevet

En av de rareste postene på lenge, hvorfor vil du ikke skrive hva det handler om, ts?

Anonymkode: 905f7...e76

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En av de rareste postene på lenge, hvorfor vil du ikke skrive hva det handler om, ts?

Anonymkode: 905f7...e76

Hva er en kroppsforandring?

Anonymkode: 85cd5...341

Skrevet

Kroppsforandring? Det hørtes fysisk ut og drastisk. Nei, jeg ville ikke vært særlig positivt innstilt til noen som ville at kroppen min skulle forandre seg fysisk for å "tilfredsstille" denne andre parten. Høres ikke særlig bra ut.

Hvis det er snakk om å gå ned i vekt pga overvekt/fedme, er det en annen ting. Det har jo med bedre helse å gjøre, så det er jo innafor å forandre seg på.

Anonymkode: cfdcf...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...