Gjest Binna Skrevet 19. mars 2006 #1 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Er det ikke "regler" for slikt? Surfet litt på etternavnet mitt, og fant en del slektninger. Fikk litt sjokk da jeg så hva den ene hadde lagt ut.. Hei! Vi heter xxx og adressen er xxxx. Dette er bilder av barnebarna våre og de bor i huset vedsidna osv. er det bare jeg som synes det er litt naivt? Har ikke sagt noe, mulig jeg overreagerer. Endret 19. mars 2006 av hæxa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 19. mars 2006 #2 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg synes ikke du overreagere. Jeg gir ikke ut adressa mi til noen jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 19. mars 2006 #3 Del Skrevet 19. mars 2006 Er det noe jeg burde si fra om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. mars 2006 #4 Del Skrevet 20. mars 2006 Om du reagerer negativt på det, synes jeg du skulle si ifra. Jeg ville aldri lagt ut bilde av noen på nettet uten at de hadde gitt sitt samtykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 20. mars 2006 #5 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) En ting er jo bilder, men det er bilder med navn alder og adresse til de små barnebarna..som står i uthevet skrift mellom bildene. Sendte en mail jeg.. Endret 20. mars 2006 av hæxa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 20. mars 2006 #6 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm.. Si i fra til dem som eier siden, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 20. mars 2006 #7 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er nok passe naivt ja... jeg ville aldri akseptert det om det var mine barn, for å si det sånn. Men dersom foreldrene til disse barna vet om det og synes det er greit, så er det ikke så mye å gjøre med den saken da, det er jo opp til foreldrene. Men dette vitner for meg om naive besteforeldre som ikke tenker i det hele tatt på barnas sikkerhet fordi de ikke tenker over hvilke farer som finnes på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå