AnonymBruker Skrevet 5. juli #1 Skrevet 5. juli Heisann, har det siste halvåret egt hatt en kløe ved anus, men har vært av og på. Siste uke(ne) er det mye mer. Ingenting og se, men når jeg stryker over kløen, så kjennes det ut som en blodåre, og akkurat på blodåren kan det klø grusomt. Har tenkt om det kan være for mye dopapir. Hva annet kan det være? Er forresten mann. Anonymkode: 382eb...d73
AnonymBruker Skrevet 5. juli #2 Skrevet 5. juli Kan du ha fått såkalt "barnemark"? Eller lignende parasitt? Barnemark smitter lett. Det kalles barnemark fordi barn ofte har det, da de ikke vasker hendene så ofte som oss, og de omgås tett i lek osv i barnehage og skole. Voksne kan selvfølgelig også få det. Anonymkode: 765f8...48e 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #3 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ha fått såkalt "barnemark"? Eller lignende parasitt? Barnemark smitter lett. Det kalles barnemark fordi barn ofte har det, da de ikke vasker hendene så ofte som oss, og de omgås tett i lek osv i barnehage og skole. Voksne kan selvfølgelig også få det. Anonymkode: 765f8...48e Kan jeg sikkert Men ingen andre i familien min har slik kløe. Kan det være hemorider jeg har? Det kjennes vel ut som en blodåre. Anonymkode: 382eb...d73
AnonymBruker Skrevet 5. juli #4 Skrevet 5. juli Kan være Lichen Sclerosus -det kan man gi veldig kløe av og på ved slimhinner som bla anus og underliv, det kan også dukke opp i munnen. Det klør veldig som blir til bittesmå rifter og det utvikler seg til litt arrvev etter hvert. Kan komme og gå. Så du kan jo følge med litt. Om det er dette du har så kan man bruke kortisonkrem men det krever resept . Kan jo også være hemoride men det er som regel en utbuling og klør vel ikke så intenst? Anonymkode: 3e7cf...60f
AnonymBruker Skrevet 7. juli #5 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 5.7.2025 den 13.39): Heisann, har det siste halvåret egt hatt en kløe ved anus, men har vært av og på. Siste uke(ne) er det mye mer. Ingenting og se, men når jeg stryker over kløen, så kjennes det ut som en blodåre, og akkurat på blodåren kan det klø grusomt. Har tenkt om det kan være for mye dopapir. Hva annet kan det være? Er forresten mann. Anonymkode: 382eb...d73 Hemoroider, uten tvil. Blodåren er nok trombosert. Det klør og kan gjøre veldig vondt. Kjøp sheriproct og sørg for å holde magen i gang Anonymkode: a3efd...080 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå